danieI Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 jeg hater enda i dag er det vondt i kjeven insomnia parkdress full av sand hver jævla dag ansatte i bhg som ikke skjønner at det hadde vært fint å bruke gummibukse utenpå dressen votter som blir borte, tror vi har 5 enslige nå
KaMa Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Næh, jeg hater som bare det: Regn Regn Regn og Manko på tid Manko på tid Manko på tid Kan finne mye mer å hate, men dette er det jeg hater aller mest.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 folk barn som ikke vil sove at drastiske ting må skje før man får hjelp sa jeg barn som ikke sover?
KaMa Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Off... Det er max hat. Og slitsomt. Noe spesielt på gang eller bare en dum periode?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Dårlig råd lite tiltakslyst dårlig med leiligheter på markedet gnagsår Utsolgt pensumlitteratur
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Veldig enig med KaMa når det gjelder de tre første punktene. De tre neste og forsåvidt... - Lite penger. Passer sykt bra når gullet har bursdag. - Lite søvn. - Lite av det alt.( Bortsett fra punkt 1 til 3)
FuckFace Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 duskregn regn sludd skyer ikke sol hagl alt er grått vestlandet
FuckFace Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Jepp, gjerne!! Nå er jeg drittlei møkkaværet!!! Er født og oppvokst her, og har alltid tenkt at folk som ikke er herfra må jo tro vi er gal som har det så ustabilt og gidder å bo her. Men de ser sikkert ikke sjarmen med det. Nå angrer jeg på hele tanken!! Blir jo så jævli sur og lei... alt blir meningsløst.. gidder ingenting.. Hvor langt syd skal vi??
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Så langt vi kommer! Jeg er og møkk lei været, og vi bor i tillegg helt ut på der du vet, vet du ikke? OG JEG FLYTTET HIT FRIVILLIG.Er så gøy å prate med de på østlandet. Regn sa du? Her er det strålende sol og 30 varmegrader. HAHAHAHA! Sånn går det når du flytter til Bergen. Blæh!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Jepp her nede er det vår...herlig.........tørt på bakken=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 jeg har 2 prøver og 2 store innleveriner av typen bestått/ikkebestått i løpet av 1 1/2 uke... så jeg tror han merker at jeg har behov for og lese. så han gjør alt han kan for og forhindre det.. utspekulert?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 den var til kama, men havna underlig langt ned
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 Har du epost så sender jeg gjerne bilde også jeg.............kan sikkert få fanget en veps også å sende oppover ha ha ha
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #20 Skrevet 28. februar 2008 Akkurat vepsen kan du få holde for deg selv, du! Det er min store skrekk her i verden. *grøss*
FuckFace Skrevet 28. februar 2008 #21 Skrevet 28. februar 2008 Ja, Fumlis, når du likevel skulle flytte til vestlandet, så tok du likesågodt øyen øang uti gokk...?!? Hehe... Men har du flyttet ut eller noe? Eller han? Mener jeg husker et innlegg om noe sånt. Eller blingser jeg nå?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #22 Skrevet 28. februar 2008 Tjaaaaaaa............sender ti jeg da, men tror jeg må bryte meg inn på forskningssenteret her.............der de lagrer alle slike rare dyr som dukker opp på feil årstid=) Så hvis noen av de skal være av en litt annen sort så regner jeg med at du fatter omtanken min alikevel=)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #23 Skrevet 28. februar 2008 Ja, da Angelica. Du er så snill så Men du kan allikevel bare la de være på forskningssenteret. Tryggest det.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #24 Skrevet 28. februar 2008 Like greit det, men det var han som fikk meg hit da. Bodde i arna i 2 år først. Litt bedre ihvertfall:-) Jo, du har rett i at jeg sparket ut samboeren, men han har fått 1 sjanse til. (Kanskje er jeg naiv), men nå har han oppsøkt hjelp ihvertfall, så får vi se hvordan det går.
FuckFace Skrevet 28. februar 2008 #25 Skrevet 28. februar 2008 Det beste er vel hvis dere får det til å fungere igjen. Lykke til iallefall. Og går det til dunders igjen, så finner vi oss en øy i syden og bosetter oss der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå