Gå til innhold

har dere slutta å hate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hater enda

i dag er det

vondt i kjeven

insomnia

parkdress full av sand hver jævla dag

ansatte i bhg som ikke skjønner at det hadde vært fint å bruke gummibukse utenpå dressen

votter som blir borte, tror vi har 5 enslige nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, jeg hater som bare det:

Regn

Regn

Regn

og

Manko på tid

Manko på tid

Manko på tid

Kan finne mye mer å hate, men dette er det jeg hater aller mest.

Skrevet

folk

barn som ikke vil sove

at drastiske ting må skje før man får hjelp

sa jeg barn som ikke sover?

Skrevet

Off... Det er max hat. Og slitsomt.

Noe spesielt på gang eller bare en dum periode?

Skrevet

Dårlig råd

lite tiltakslyst

dårlig med leiligheter på markedet

gnagsår

Utsolgt pensumlitteratur

Skrevet

Veldig enig med KaMa når det gjelder de tre første punktene. De tre neste og forsåvidt...

- Lite penger. Passer sykt bra når gullet har bursdag.

- Lite søvn.

- Lite av det alt.( Bortsett fra punkt 1 til 3)

Skrevet

duskregn

regn

sludd

skyer

ikke sol

hagl

alt er grått

vestlandet

Skrevet

Jepp, gjerne!! Nå er jeg drittlei møkkaværet!!! Er født og oppvokst her, og har alltid tenkt at folk som ikke er herfra må jo tro vi er gal som har det så ustabilt og gidder å bo her. Men de ser sikkert ikke sjarmen med det. Nå angrer jeg på hele tanken!! Blir jo så jævli sur og lei... alt blir meningsløst.. gidder ingenting..

Hvor langt syd skal vi??

Skrevet

Så langt vi kommer!

Jeg er og møkk lei været, og vi bor i tillegg helt ut på der du vet, vet du ikke? OG JEG FLYTTET HIT FRIVILLIG.Er så gøy å prate med de på østlandet. Regn sa du? Her er det strålende sol og 30 varmegrader. HAHAHAHA! Sånn går det når du flytter til Bergen. Blæh!

Skrevet

Jepp her nede er det vår...herlig.........tørt på bakken=)

Skrevet

jeg har 2 prøver og 2 store innleveriner av typen bestått/ikkebestått i løpet av 1 1/2 uke... så jeg tror han merker at jeg har behov for og lese. så han gjør alt han kan for og forhindre det..

utspekulert?

Skrevet

den var til kama, men havna underlig langt ned

Skrevet

Har du epost så sender jeg gjerne bilde også jeg.............kan sikkert få fanget en veps også å sende oppover ha ha ha

Skrevet

Akkurat vepsen kan du få holde for deg selv, du! Det er min store skrekk her i verden. *grøss*

Skrevet

Ja, Fumlis, når du likevel skulle flytte til vestlandet, så tok du likesågodt øyen øang uti gokk...?!? Hehe... Men har du flyttet ut eller noe? Eller han? Mener jeg husker et innlegg om noe sånt. Eller blingser jeg nå?

Skrevet

Tjaaaaaaa............sender ti jeg da, men tror jeg må bryte meg inn på forskningssenteret her.............der de lagrer alle slike rare dyr som dukker opp på feil årstid=)

Så hvis noen av de skal være av en litt annen sort så regner jeg med at du fatter omtanken min alikevel=)

Skrevet

Ja, da Angelica. Du er så snill så:) Men du kan allikevel bare la de være på forskningssenteret. Tryggest det.

Skrevet

Like greit det, men det var han som fikk meg hit da. Bodde i arna i 2 år først. Litt bedre ihvertfall:-)

Jo, du har rett i at jeg sparket ut samboeren, men han har fått 1 sjanse til. (Kanskje er jeg naiv), men nå har han oppsøkt hjelp ihvertfall, så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Det beste er vel hvis dere får det til å fungere igjen. Lykke til iallefall. Og går det til dunders igjen, så finner vi oss en øy i syden og bosetter oss der!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...