<3 mine søte små<3 Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 For å være helt ærlig så gir jeg blanke messingen om du har blitt hengt ut av slemme gravide kvinnfolk.. stakkars deg.. buhu.. hvis det har vert så mye omtale om ditt bilde. så hvorfor ikke bytte det? Eller ikke gå inn på kranglesiden... det heter da kranglesiden for at vi kan komme er å lette litt på trykket? eller?
Figa *Fødeklar* Skrevet 1. mars 2008 #27 Skrevet 1. mars 2008 "For å være helt ærlig så gir jeg blanke messingen om du har blitt hengt ut av slemme gravide kvinnfolk.. stakkars deg.. buhu.." Flott for deg at du er så tykkhudet. Du ville vel kanskje ikke brydd deg om folk letet etter innlegg fra deg for å skrive dritt til deg. Og ikke om ting som du sier, men om utseende ditt. "hvis det har vert så mye omtale om ditt bilde. så hvorfor ikke bytte det? Eller ikke gå inn på kranglesiden... det heter da kranglesiden for at vi kan komme er å lette litt på trykket? eller?" Og når muslimer føler seg fornærmet av sparegriser, skal vi fjerne dem og? Man må kunne gå inn på kranglesiden uten å bli hetset, Tvilling_84! I denne tråden er det ikke snakk om folk som går inn på siden for å "få ut" litt frustrasjon når hormonene koker over. Det er snakk om mobbing og hetsing.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #28 Skrevet 2. mars 2008 Maaaaaaaange her inne som ikke er gravide!!! Er her kun for å lage kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå