Gå til innhold

Herregud..

Mojo med trollungen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av å lese enkelte tråder og innlegg her..

Jeg er hjemme med bekkenløsning og sitter her storparten av dagen, unntatt år jeg er ute å lufter hund og orker å rydde litt, jeg koser meg og leser hyggelige innlegg, og svarer og diskuterer og har det moro, men de siste dagene her på kranglesiden og faktisk litt rundt ellers også blir det sagt så mye stygt å færlt og jeg skjønner ikke at alt dette kan være hormoner. For ja for svarte jeg har hormoner jeg å, men det går ut over samboer, bikkje og venner, men ikke vilt fremmede på BIM. Her vil jeg kose meg, og finne andre i samme situasjon og slappe av, men får jo vondt i huet..

Liten utblåsning, men fader eller her vil jeg slappe av og kose meg, og ja hvis det hadde vært noe sakelig å krangle om hadde jeg slengt meg på der å, men les trådene og innleggene nedover, hele siden handler jo kun om å snakke stygt til hverandre, og enda styggere tilbake..

Blir flau på vegne av alle som skal bli mødre her.. Skal dere oppføre dere like barnslig når ungen har kommet ut?

*snakker når det er noe verdt å snakke om*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er sagt til det kjedsommelige her inne, men kanskje ikke kranglesiden er stedet å være hvis du vil kose deg?

Skrevet

Har faktisk vært her i 25 uker nå, og jo jeg har kost meg med morsomme debatter her på krangle også, men nå handler alt om et fåtall personer og hvordan folk ser ut, hva dem gjør, hva dem sier, men du kan kansje ikke lese du, er vel en aktiv debatter som slår på anonym-knappen...

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, særlig når det faktisk i de siste dager har for det meste gått ut på å angripe meg for hvert ord jeg skriver, og i begynnelsen syntes jeg det var litt morro med alle disse tåpelige innleggene som omhandlet meg hvertfall, men nå synes jeg det begynner å gå litt over stokk og stein, det eneste jeg har gjort er å svare for meg selv, for jeg er ikke den som sitter å godtar å bli snakket dritt til bare sånn uten videre, tydeligvis tåler ikke noen mennesker her inne at folk svarer for seg og har ulik mening, og da de ikke har et saklig seriøst svar å komme med, blir de målløse og går til angrep på utseendet ditt, fordi de har ikke bedre fantasi enn det.

Nå snakker jeg av min egen erfaring og sak da..kunne jo hende du mente noe helt annet. Men jeg er temmelig LEI disse tåpelige diskusjonene om mine pupper, mitt hår, min mage, ditten og datten. Man kommer ingensteds hen med det, og denne/disse anonyme som har hengt seg på hetsetrådene vil aldri gi seg eller finne seg i at de har driti seg ut på flere områder.

Skrevet

Ja jeg ser at du blant annet har blitt uthengt, og jeg tipper det er de samme anonyme hver eneste gang det dreier seg om nettopp deg.

Men nå begynner det å bli kjedelig ( ikke noe stygt om deg ) å lese om deg hver eneste dag, morgen, ettermiddag og kveld, bare sladder, tull og tøys. Jeg blir forferdet.

Ingen vet vel noe om noen utifra en profil og debatter..

Vi skal bli mammar her alle sammen, VOKS OPP!

Jeg får sikkert myyye hets nå, men jeg gjemmer meg hvertfall ikke bak en anonym-knapp! For nå er jeg nemmelig lei.

Skrevet

Jeg sliter litt med å vite om du mener jeg bruker anonym-knappen og ikke kan lese, men regner med du vet bedre siden du har vært her så lenge.

Er enig i at det ikke er pent å henge ut nick og å drive heksejakt på folk. Er vel faktisk kanskje en av dem som roper høyest om akkurat det. Etter å ha prøvd moderator om igjen og om igjen, har jeg funnet ut at det beste er å svare på de andre innleggene.

Skrevet

men hvis du er så lei disse diskusjonene, hvorfor gidder du å svare på alle kommentarene og hisser opp enda mer om temaet da? Du vet jo at det er som å hive bensin på bålet!!

Har du prøvd å bare driiiiite i det som blir sagt, kanskje det da mister sin glans??

Skrevet

Hvor har de fått det med puppene dine fra. Så vidt jeg skjønte for noen dager siden, var det pga profilbildet ditt?

Det er jo ikke spesielt lett å se puppene dine der, så da må de ha sett nøye på deg. Det må du jo bare ta som et kompliment.

Skrevet

Anonym, jeg har svart på et fåtall av de nevnte debattene, og har du lest mine innlegg har jeg ikke sagt noe som kan verken såre eller få bålet til å brenne.. Jeg har ikke hengt ut noen med nick, og nevner ikke hvilke debatter, men les nedover krangle siden... Trådene handler jo kun om tull..

Ja jeg har hormoner og kan gjerne slå av en heftig diskusjon, men la det være noe rasjonelt og diskutere.

Skrevet

Ups den kom litt sent :)

Skrevet

HI: Du kan jo legge ut en tråd med noe rasjonelt man kan diskutere...

Skrevet

Har lagt ut mange, men ikke på krangle.. har prøvd men disse heksejaktene overskygger jo oss småfolk :P

Skrevet

Nei man kunne ikke se puppene, men nå ville hu ha mer oppmerksomhet så nå har hu lagt ut et bilde som viser de.

Skrevet

Som du ser over så er jeg ikke den som bare sitter og tar imot crap fra folk som ikke vet hva de snakker om.

Jeg Sitter ikke å ser på at det blir skrevet en hel masse dritt om meg, som ikke stemmer i det hele tatt, uten å svare for meg?

Og JA, jeg har enkelte ganger svart på måter som kan hisse opp eller provosere disse anonyme som prøver å hetse meg, men hva i alle dager er galt i det?

Det er JEG som blir angrepet her, og da må jeg vel for fanden få svare også.

DIsse anonyme kan jo tydeligvis skrive hva de vil da..men jeg kan ikke?

Merkelig..

Skrevet

Det var vel et innlegg på skravle der det ble snakket om silikon, og jeg kom til å nevne at jeg hadde silikon selv. Da var man raskt ute på krangle med å hetse meg p.g.a dette.

og anonym her som påstår jeg har lagt ut puppebilde; jeg har FARGET håret på det bildet der, ikke stylet puppene...Var det puppene mine jeg skulle briefet med ville jeg nok ikke hatt den posituren der, og sørget for å lage mer kløft, og iallefall ikke hatt på meg sports-bh, som jeg har på brukerprofilen....

Huffameg..

Skrevet

Men da må du jo prøve å gjøre en innsats, da. Igjen går det jo på at du synes det er så fælt her inne og at det bare er håpløse temaer å diskutere.

Såvidt jeg kan se, er det en måte å løse dette på en konstruktiv måte, å legge inne noe DU vil diskutere.

"Be the change you want in the world." - for å sitere en gammel inder som ble veldig sulten for sin sak.

Skrevet

AHA. Det er farlig så observante folk er her inne noen ganger.

Skrevet

Folk er vel ikke fornøyd før du bruker burka, babygullz:)

Skrevet

Innlegget 19:59 fra meg var til HI, altså. Litt lettere å skjønne sammenhengen, da.

Skrevet

Jeg skal bruke det faktisk, når magen blir stor. Burka passer uansett den:)

Skal bli supertjukk, og rulle rundt, i min fargespraglende burka fra india!

Skrevet

her ble det skrevet litt om hverandre.. Men til babygullz:

det jeg mente er at kanskje du skal prøve å heve deg over det! Du ser jo at det du driver med ikke funker så bra for deg her inne når "alle" slenger med leppa. Bare la stormen blåse over! Du sier så ofte at du er så voksen, DERFOR, det mest voksne er å heve seg over det... Vanskelig, men kanskje det hjelper??

Skrevet

haha! virker jo som folk mener babygullz skal skjule puppene og ta på seg maske, så de slipper å irritere seg.. Husker dere noe fra barneskolen som heter mobbing? Da mange ertet folk pga utseende? Det begynner det her og ligne på.. Om en person som var feit og stygg hadde kranglet med dere, hadde dere da hisset dere sånn opp over utseende hennes? det her ligner rein misunnelse og med janteloven som overskrift.

Synes selv babygullz ( no offense) kan virke voldsom når hun skriver store bokstaver og utropstegn, men det er vel hennes måte og diskutere på. Og det er vel lov å hisse seg litt opp her inne. Men å samle sammen en hærskare og bombardere en person pga pupper eller whatever, kan ikke forsvares med å si at dette er en krangleside. Respekter hverandres meninger.. Ferdig med d. adjø:)

Skrevet

Det er ikke akkurat håret som er i fokus på bildet, det vises ca. tre hårstrå der. Du får hva du ber om og det liker du sikkert å.

Skrevet

"For ja for svarte jeg har hormoner jeg å, men det går ut over samboer, bikkje og venner, men ikke vilt fremmede på BIM. "

Jeg for min del føler det er bedre å få ut litt her inne, enn å la det gå ut over alle rundt meg. Dessuten er det ganske festlig her til tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...