babyandme Skrevet 27. februar 2008 #26 Skrevet 27. februar 2008 Vil bare tipse om tikka masala.. en kjempegod indisk rett.. fåes kjøpt et glass med saus i vanlig butikk som heter Tikka masala(finnes mange glass, men jeg liker det litt bredere glasset fra toro med sort lokk best) Kjøp kyllingfile, indisk ris eller vanlig ris, lag en god salat til og gjerne fersk loff. Et middagstips til alle som vil ha litt orientalsk mat iblandt=)
babyandme Skrevet 27. februar 2008 #27 Skrevet 27. februar 2008 Tikka masala finnes foressten også i poseform.. ligger vel der med de andre sausene tenker jeg.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. februar 2008 #28 Skrevet 27. februar 2008 Hehe! Artig mann. Høres ut som meg for tiden, jeg er så matlei. Eneste jeg har lyst på er pinnekjøtt Nei, la ham kjøre innom butikken og kjøpe det han har lyst på, så kan dere jo diskutere hvem som skal lage maten. Den andre tar oppvasken!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #29 Skrevet 27. februar 2008 mitt forslag: be ham foreslå noe selv og så lager du det bare! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå