Bebis lucas08 venter en til Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 han er dødssulten på jobb og vil at jeg skal finne en god middag til idag. det som er tingen er at det skal ikke være kjøttdeig, kjøttkaker, pasta, lasagne, taco, pizza, kylling eller suppe..... han er drittlei alt det der.. og han liker ikke fisk... noen som har noen tips?
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 oj for en vanskelig mann hehe. får i kål da? det er jo veldig godt da Eller koteletter med poteter, surkål masse grønnsaker og en god brun saus? Eller biff med fløtepoteter og masse gode grønnsaker til og peppersaus.
Gjest mphs Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Wokk med svinekjøtt og hvitløksbagetter
mine små alver... Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Hehe hørtes lett ut!! Hva med lapskaus blanding med røkte pølsebiter i? Eller hamburger i pitabrød,med masse salat?
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 masse som hørtes godt ut her ja.. han likte ikke helt de ideene.. sitte i tlf med han nå.. gud så umulig.. noen andre tips? noe som ikke tar for lang tid å lage og...
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 er han kresen? noe som er veldig got med det er med kylling da.. kylling mais løk bambuskudd bønnespirer 3 farger papirika kuttes opp og stekes i soyaolje og kikoman stek litt og litt..blande det sammen i ei skål eller noe serveres med ris..kjempegodt
Katharina88*Angelica08 Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Bakte poteter, med stekt mais, og bearnese saus? Og biff da? Det er kjapt og lage...
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Noe annet godt.. pitabrød og ha i biffstrimler og salat. og ha rømme/dressing i ..kjempe godt !!
Mininni Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 - Pasta med sprøstekt bacon og ostesaus med hvitløk - Lasagne - kjøttboller (kjøttdeig med salt, pepper, chili, hvitløk mm) i pitabrød med salat
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 bifsnadder da? stek biffstrimler, papirika, champinong og løk..serveres med chips og bearnaise saus
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2008 off hater å si det.. men han liker ikke noe av dette heller... han er som regel ikke kresen han er bare lei av den maten eg som regel lager og det er det meste som er blitt skrevet opp her på posten... er nesten rett før jeg sier at han får spise skive med ost på... andre tips? er takknemelig for svarene jeg får her..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 tror jeg hadde sagt at han fikk lage middag selv når han er så kresen
Grateful mom Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Noe som er kjempegodt er hvit saus med pasta, paprika, brokkoli, blomkål, reker og/ eller skinkebiter! Server oppi sånne terteskjell vet du, fås kjøpt overalt Meeeget godt! Evt kylling og ris, med denne sausen. Smelt en liten klump med smør og karri sammen, ha i Uncle Bens Sweet and sour, ca et halvt glass, og samme mengde UB Tikka Masala saus, med en dæsj med Creme Fraiche i. Knall godt!!!! Og tar ca 20 min å lage!!! Evt pannekaker, svinewok, en eller annen gryterett.... Lykke til!!!
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 vanskelig han skulle være da.. hva med potetmos i ildfastform med kjøttsaus i og masse revet ost på toppen? Er jo med kjøttdeig da men hadde det vært min samboer som sa nei til alt som ble foreslått nå, så hadde jeg sagt han fikk finne ut selv hva han ville ha hehe
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 fyllte paprikaer med ris til (paprika fylles med løk mais og kjøttdeig) han ville jo ikke ha kjøttdeig, men kansje hvis han får det på en annen måte... hvis ikke kan du lage ett stort brød måltid med rundstykker, omelett, masse forskjellig pålegg og forskjellige salater (rekesalat,potetsalat osv)
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 27. februar 2008 tar tipset til hun ene her.. han får lage maten selv:) da får han lete og jeg får slappe av og ta det medro.. får bare håpe han ikke brenner ned kjøkkenet igjen:P
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #22 Skrevet 27. februar 2008 lage hamburger da med masse salat og chips til? det er jo enkelt og godt
babyandme Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 Laks med fløtegratinerte poteter(evt med revet ost) og grønnsaker..og en god fiskesaus til.. eller lag noe i ildfast form som oppskårne pølsebiter, poteter, brokkoli, spuash, mais, ananas, sjampinjong, løk, og gjerne andre ting, krydder, hell over god saus.. dryss over revet ost mot slutten. Enkelt å lage, og veldig godt=)
kat75 Skrevet 27. februar 2008 #24 Skrevet 27. februar 2008 Hihi, for en vanskelig mann Hvis han er så elendig i matlaging at det er fare for at han brenner ned kjøkkenet, hva med å foreslå at HAN finner ut hva han vil ha (i stedet for at han bare sitter og forkaster alle gode forslag du får), og så kan du lage det? Lykke til
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 27. februar 2008 ja blir nok til at jeg må lage det uansett... han slipper ikke til på kjøkkenet.. vi har nettopp pusset det opp etter forrige gang da han klarte å koke poteter uten vann og gikk ut til en kamerat mens dette sto på og tente på halve kjøkkenet... skal si jeg var sint.. takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå