Gå til innhold

blivende mammaer fra oslo?


miobell

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har termin 20/9 og bor på Nordstrand og vi venter vår første.

Har vært på UL i dag og kikka på tassen og den var da akkurat riktig størrelse som tilsvarte 13 uker. Hurra hurra!!

 

Hadde vært hyggelig å bli kjent ja, si ifra når dato blir satt for BIM treff:-)

 

(PS! Er det noe galt med "din side" for tia? Får ikke endret nicket mitt og det er litt kjedelig siden det som står ikke stemmer liksom....)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor på Kalbakken, men har akkurat kjøpt oss rekkehus på Høybråten så flytter i mai. Barnet kommer ikke før i midten av september så da bør vi ha fått alt på plass til da. Skal til jordmor rett over påske og da håper jeg å få mye info, jeg kan jo ikke noe........

 

Hadde vært kos å blitt kjent med flere som er i samme fase av graviditeten.

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt!! jeg bor også i gamlebyen (Baglerbyen) og har termin 25 september :-) Har du fått fødeplass i oslo? Måtte søke på A-hus jeg, siden det er så fullt på Ullevål og riksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror 10 april kan være en bra dag!Det er kanskje greit at der er treff på ulike dager, slik det er større sjangs for at alle får blitt med på et treff... :) Kan f.eks sette opp et treff uka etter også f.eks...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 22år og bor på Vika nå men kjøpt leilighet på enerhaugen så flytter vel inn rundt 1mai:)

Jeg er fra bærum så kjenner ikke så mange her i oslo, men håper på å bli med på treff å bli kjent med flere gravide her:) hehe

Er førstegangs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg bor også i Oslo, og er førstegangsfødende. Terminen er 28 september og vi bor på torshov.

 

Innflytter i byen så kjenner ikke så fryktelig mange her i samme situasjon så flott å treffe noen her :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor også i Oslo,på Grunerløkka. Venter mitt tredje barn. Var på UL i dag-og ble satt litt tilbake og har termin 1.september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er selv fra Gamlebyen Jordal/Vålerenga), og venter min første rundt 15.sept som 32-åring. Gøy å se at det er flere i samme situasjon i nærheten av meg! Har fått UL på Ullevål i 20.uke. Så får vi se om jeg fortsatt har fødeplass der etter ULen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått plass på ABC på Ullevål. Søkte lenge før første kontroll hos legen, for eg hadde høyrt det var så vanskeleg å få plass i byen. Så nå håpar eg bare alt går fint også vidare, sånn at det blir der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til treff:) hehe 10 April høres bra ut for meg, og kanskje i 18:00 tiden? da rekker de fleste som jobber å bli med og.

sted skal ikke jeg komme med forslag om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Da kan vi sjekke stemningen på 10.april kl.18:00 :-)

 

Kan godt komme med noen forslag til sted jeg :

 

* Kafe Onkel Donald ( i sentrum - Underversitetsgt.)

http://www.onkeldonald.no/aapningstider

 

* Café con Bar ( i Brugata, Grønnland)

http://www.cafeconbar.no/

 

* Bagle&Juice ( hmmm.. ligger like ved Saga kino)

 

* Fridays på Aker Brygge

 

Kom med flere forslag på sted! skal tenke enda litt mer jeg også..

Og så legger jeg ut en link på BMI treff i løpet av kvelden/morgendagen :)

 

Dette kan bli gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen ;)

 

Jeg er 33 år, bor på Risløkka. Venter mitt 2 barn, har ei jente på 16mnd fra før. Foreløpig termin 18 september. Har fått plass på ABC på Ullevål. Gleder meg til UL 14/4!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg var på et treff i dag, men juni-sept termin. hehe bare meg med sept men veldig korslig:) Vi møttes på Fridays på Aker brygge.

 

Grunnen til at de bruker Fridays var at der MÅ man ikke kjøpe mat tror jeg de sa. andre steder er dette ofte et must, noe jeg forstår....

 

Funket veldig bra med Fridays syntes jeg, ellers har du jo peppes osv men vet ikke hvor strenge de er.

 

Er forøveri ganske dyrt på fridays men det er det vel ofver alt:)

 

Håper på treff hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn forslag på torsdag 10.april og ser hvor mange som er interessert :)

 

Skal vi si Fridays på AkerBrygge da?

 

Gå inn på BMI - treff og meld dere på så får vi se om vi klarer å samle en liten gjeng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...