Gå til innhold

blivende mammaer fra oslo?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har termin 20/9 og bor på Nordstrand og vi venter vår første.

Har vært på UL i dag og kikka på tassen og den var da akkurat riktig størrelse som tilsvarte 13 uker. Hurra hurra!!

Hadde vært hyggelig å bli kjent ja, si ifra når dato blir satt for BIM treff:-)

(PS! Er det noe galt med "din side" for tia? Får ikke endret nicket mitt og det er litt kjedelig siden det som står ikke stemmer liksom....)

Fortsetter under...

Vi bor på Kalbakken, men har akkurat kjøpt oss rekkehus på Høybråten så flytter i mai. Barnet kommer ikke før i midten av september så da bør vi ha fått alt på plass til da. Skal til jordmor rett over påske og da håper jeg å få mye info, jeg kan jo ikke noe........

Hadde vært kos å blitt kjent med flere som er i samme fase av graviditeten.

God påske!

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg bor også i Oslo, og er førstegangsfødende. Terminen er 28 september og vi bor på torshov.

Innflytter i byen så kjenner ikke så fryktelig mange her i samme situasjon så flott å treffe noen her :-)

Hei! Er selv fra Gamlebyen Jordal/Vålerenga), og venter min første rundt 15.sept som 32-åring. Gøy å se at det er flere i samme situasjon i nærheten av meg! Har fått UL på Ullevål i 20.uke. Så får vi se om jeg fortsatt har fødeplass der etter ULen.

Ok.

Da kan vi sjekke stemningen på 10.april kl.18:00 :-)

Kan godt komme med noen forslag til sted jeg :

* Kafe Onkel Donald ( i sentrum - Underversitetsgt.)

http://www.onkeldonald.no/aapningstider

* Café con Bar ( i Brugata, Grønnland)

http://www.cafeconbar.no/

* Bagle&Juice ( hmmm.. ligger like ved Saga kino)

* Fridays på Aker Brygge

Kom med flere forslag på sted! skal tenke enda litt mer jeg også..

Og så legger jeg ut en link på BMI treff i løpet av kvelden/morgendagen :)

Dette kan bli gøy!!

Annonse

Hei hei alle sammen ;)

Jeg er 33 år, bor på Risløkka. Venter mitt 2 barn, har ei jente på 16mnd fra før. Foreløpig termin 18 september. Har fått plass på ABC på Ullevål. Gleder meg til UL 14/4!

Hei hei, jeg var på et treff i dag, men juni-sept termin. hehe bare meg med sept men veldig korslig:) Vi møttes på Fridays på Aker brygge.

Grunnen til at de bruker Fridays var at der MÅ man ikke kjøpe mat tror jeg de sa. andre steder er dette ofte et must, noe jeg forstår....

Funket veldig bra med Fridays syntes jeg, ellers har du jo peppes osv men vet ikke hvor strenge de er.

Er forøveri ganske dyrt på fridays men det er det vel ofver alt:)

Håper på treff hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...