Gå til innhold

Er det ingen som har magebilder på profilen sin da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, det er kanskje litt dumt ja! =P

De to ukene du KANSKJE må gå over blir nok drøøøye da ja.

Men får håpe du er heldig da, og slipper å gå over tiden! :o)

Litt kjekt med en liten fjert også da! ;o) Gjør det kanskje ikke såå vondt! =P

Tror ikke min blir så stor heller, jeg var 2300 gram ved termin, og sambo var 3000. Og siden magen er såpass liten også, så tror jeg ikke den rommer en diger baby akkurat! ;o)

Men blir spennende å se!

Ja, den blå vogna er vår vettu! Er en Brio Kombi 07-modell.

Eeeelsker den, og spesielt fargen! :o)

Hvordan vogn er det dere har da?

Skrevet

Hehehe.. Nei, har spøkt en del med at det blir faktisk omtrent som å slippe en fjert, da. Litt sånn mageknip, og så ''POFF'' så er ungen ute, og alt er vel. Hahaha. Lov å håpe, sant?! :)

Vi har fått en Brio Happy. Vogna er egentlig fin den, altså. Men jeg har egentlig alltid sett for meg en sånn type vogn som det du har. De er litt mer ''klassiske'' og ser så lune og gode ut! Og så syns jeg det er fint når man kan se på vognen om det er gutt eller jente oppi der. Forferdelig upraktisk om man vil ha flere, og nestemann blir jente da, men.. :)

Skrevet

Ja DET hadde vært noe altså!

"Litt sånn mageknip, og så "POFF" så er ungen ute"

*hahaha*

Søstra mi har Brio Kombi til minstemann (som er 9 mnd snart), og er kjempe fornøyd. Derfor jeg ville ha sånn også! :o)

Pluss at svigerforeldrene mine betalte, så vi var kjempe heldige! :o)

Jeg sa til sambo da vi skulle på 3D UL. "Tenk om ho sier at det er en jente nå a, da må vi bytte vogna".

"NEI" svarte han da! *hihi* Hadde jo bare vært å hatt rosa tepper osv! =P

Skrevet

Hei!

Jeg har også lagt ut magebilder, men er ikke såå langt på vei. 18+2 i dag.. Men ser tydelig forskjell :)

Skrevet

jeg har mage bilde:) under mine bilder:)

Skrevet

jeg har bilder jeg:)

Skrevet

Joda, bilder her og! :) maaange..

Skrevet

Har magebilder hver 4. uke fra uke 12 til uke 36. Har også bilde fra uke 38. Er nå 39+1, men håper jeg slipper å legge inn bilde fra uke 40:-)

Skrevet

Jeg har bilder ute fra jeg gikk med Julie...... er snart 2 år siden...... tiden går skremende fort!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...