Gå til innhold

Er det ingen som har magebilder på profilen sin da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så intresert i å se andre mager og sammenligne, syns gravide mager er nydelige i alle fasoneger og former, men finner liksom ingen som har magebilder..

*vilsemager* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen magebilder på profilen min.. :)

Skrevet

Jeg har også et par bilder..

Du hadde forresten kjempefin mage! Rart det der, men man kan nesten se at det er en jente inni der, du har så fin og rund mage. Min er mer sånn ''tutemage.'' :)

Skrevet

Så slank du var i uke 33 fyameg hehe :) ja man ser tydelig forskjell på gutt og jente mage hos oss hehe. Men syns gravidmager er veldig pent å se på :)

Skrevet

Jeg har også lagt ut magebilder!!:)

Synes også det er koselig å titte litt på andres mager!!

*skal på snike runde jeg nå*

Skrevet

Så fin mage, du hadde også sånn typisk "guttemage" hehe. Moro altså :)

Skrevet

Jeg har også magebilder på profilen! :o)

Skrevet

Uffja, men jeg har alltid vært veldig, veldig tynn da. Så jeg gleder meg faktisk over hver eneste kilo som kommer på denne kroppen! :D

Gravidmager er det fineste som finnes! Trodde aldri jeg skulle føle meg flott med en 3 kilos kul på magen, men nå gruer jeg meg nesten til den blir borte.. :)

Skrevet

Hmm så ikke bildene dine, har du lagt dem slik at alle kan se dem, eller kun for deg?

Har snikt rundt jeg å nå hehe :) moro.

Skrevet

Babygirl22

Hvem sikter du til nå?? Har hatt litt trøbbel med siden min i det siste...

Skrevet

Oi, wow! Du hadde flott mage!!

Gutt eller jente inni der? :)

Skrevet

Mmmm prøver meg forsiktig på at det var meg du spurte ;)

Lillegutt lå inni der en gang- han blir snart 2- utrolig fort tiden går. Men har veldig lyst til å prøve å fylle opp magen igjen snart- prøvetiden begynner i mai :)

Skrevet

*tybber*

Kikket på profilen din. Litt artig, egentlig...

Du er like gammel som meg, vi fant ut at vi var gravide på nøyaktig samme dag, venter gutt begge to, og har neeesten termin på likt.

Og så har vi litt like mager også. :D

Skrevet

Ja IrisMarie fant ikke dine bilder :(

Skrevet

Det var deg jeg spurte, ja. :)

Syntes det så veldig ut som en guttemage, ja! Det er så rart at magene er forskjellig etter hvilket kjønn man venter?! Det gjelder jo ikke alle da, men i de aller fleste tilfeller så kan man altså se på magen om det er gutt eller jente. Artig!! :)

Blir spennende å prøve på nytt, da. Det må du ha masse lykke til med! :D

Skrevet

Ja vet- det er rart hvordan disse magen er :) Du har en flott mage du også- gøy å se på andres mager- gjør at jeg får lyst på spire enda mer :))

Masse lykke til du også- nyt magen og gullet som kommer :D

Skrevet

Jeg har! Og legger ut nye i morgen! Da er jeg 27+0!

Skrevet

SandraMedLitenGuttiMagen

Så artig! *hihi*

Ikke lenge igjen nå! ;o)

Du er akkurat 1 uke lenger på vei en meg du da, heldiggrisen! =P

Skrevet

HELDIGVIS ikke lenge igjen. Nå er det meste begynt å bli ganske ubehagelig, med vondt bekken, ømme ribbein, lite søvn, konstant tissetrengthet.. You name it. Men det er egentlig mest slitsomt fordi jeg gleder meg så utrolig til å se lillegutten!! Kan nesten ikke vente, og tiden går så seint, så seint...!

1 uke er ikke så mye da. Godt mulig du slår meg på oppløpssiden da! Vedder på jeg kommer til å være en av de som går to uker over tiden, bare fordi verden skal være jævlig mot meg og la meg vente enda lenger... ;)

Skrevet

*haha*

AKKURAT som at jeg skulle ha skrevet det selv.

Vondt bekken, ømme ribbein (som blir sparka i hele tiden, men bare på høyre side da), lite søvn og ja, konstant tissatrengt!

Sliiiitsomt, MEN jeg klager ikke.

Om maks 9 uker er jeg ferdig, og da har jeg verdens flotteste baby her hjemme! :o) Belager meg på å gå over tiden selv, så får jeg heller bare bli positivt overraska om han velger å komme før! ;o)

Er det meste klart av ustyr osv da, til lillegutt kommer?

Skrevet

utstyr* skulle det stå, men det skjønte du kanskje! ;o)

Skrevet

Det er vel kanskje det som er problemet mitt da, at jeg er tenker på termindatoen som MAX for hvor lenge jeg skal vente. Går jeg de berømte ukene over, så blir jeg temmelig fortvila, altså! Jeg får bare prøve å være litt mer tålmodig. :)

Har vel orndet det meste av utstyr nå. Iallefall det største og dyreste. Mangler fortsatt en del klær og sånn, men må nesten vente å se hvor stor han blir før jeg kjøper så mye mer. Har vært en del ganger på ekstra ul, pga et lite vekstavvik, og foreløbig ligger han an til å bli en liten fjert på 2800 gram. :) Men sånne vektestimeringer er veldig usikre da, så jeg venter heller til han er kommet til verden før jeg begynner med storhandelen.

Var det forresten du som hadde bilder av en fin blå vogn? Hvilken type er det? Var den dyr?

Jeg hadde så lyst på blå vogn! Har fått en vogn i gave, men er ikke så sikker på om jeg liker den så godt. Den er stor og grå. Har mulighet til å bytte den hvis jeg vil, da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...