Gå til innhold

Ehh,... Hun i unge mødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kunne du ikke skrevet direkte til henne? Og spurt istedenfor å ehh, henge henne ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noen av dere noen gang har vært irritert på typen/mannen deres jeg, men det er ganske vanlig. Spesielt når de alltid glemmer ting som lommebøker,mobil, penger osv rett før man skal ut døren og rekke ting som buss, kino og andre avtaler. Da hender det man sier ifra. Hun hadde jo pyntet seg da, hun hadde på sort silke bukse og gull sko+ den toppen som kanskje ikke alle liker, men som en del syntes er fin.

Og det med hun Malin, at hun ikke liker at typen skal sende melding som: Hva driver du med? til andre jenter er ikke så veldig rart... Det er sånn man sender til personer man er forelsket i når man går på ungdomskolen. Det er ikke noe særlig å få vite at man blir løyet til akkurat.

Skrevet

Hehe, reagerte jeg også på.

Hun var litt sur.

Var slik selv jeg, for noe år siden.

Hver gang vi skulle noe ble forventningene skikkelig sure, ingenting gjekk som jeg ville (følte jeg da, hehe) og jeg ble pottesur og grinete av hele greia.

Hadde det best hjemme vi ;)

Skrevet

Og hvordan i alle dager kan jeg vite at hun henger her inne??

Og uansett om hun henger her inne så MÅ hun regne med at det blir blest rundt en slik serie hvor det handler om unge mødre på en side som din baby..

Skrevet

Alle er sjalue, det er jo helt notmalt.. Og glad folk forstår meg jeg:-P hehe

Dem filmet dette, når jeg og dan hadde vært sammen noen måneder så jeg lurte veldig på hvem han sendte med og hva dem pratet om, men nå så bryr jeg meg ikke sånn, han pleier å si hva hvem han får melding av for det liker han å vite når jeg får meldinger også av gutter... Så det så!:-P

Og forestten jenter, idag har jeg og Dan vært sammen i 1år.

Og vi er i hjemmet denne uken som kom ut på Mandag, om dere vil se :)

Ha en fin kveld videre <3

Skrevet

Jeg har ihvertfall fått med meg at hun er her inne..

Hun har jo besvart innlegget ditt også (Malin18)

Me, da beklager jeg. Tok det for god fisk at du visste at hun var her.

*Trekker meg tilbake like kjapt som jeg kom inn og forstyrret*

Skrevet

Nå har jeg ikke sagt noe om klærne hennes , eller om Malin .. det eneste jeg har nevnt er hvordan hun snakket til typen sin..

Og ja jeg kan si dønn ærlig at jeg aldri har snakket sånn til mannen min så langt i forholdet...

Skrevet

gratulerer med 1 årsdagen =)=)

Skrevet

Det er første episoden jeg har sett så har ikke helt oversikten over navn ol her.. men tror ikke det er malin jeg referer til altså.. Ikke henne som har type som også har en liten datter.. Henne er jeg veldig imponert over.., hvordan hun takler morsrollen..

jeg mente henne som var ute og spiste på restaurant med typen.. Som kjeftet og ordnet fordi han surrer og holdt vesken hennes feil osv..

Skrevet

Stå på Malin :)

Og gratulerer med jubelumet i dag :) Håper dere har kost dere og hatt en litt minneverdig kveld, eller om dere tar det til helgen :)

Som jeg skrev over her så skjønner jeg deg.. Reagerte veldig selv når jeg og samboeren min hadde vært sammen i noen mnd, han jugde og da tror man jo automatisk det værste.. bare sånn det er, og særlig når man har vært sammen så kort tid..

Skrevet

jeg er 21,å ja jeg er fjortiss på mange måter:)

Elsker å være barnslig jeg,å det er jeg som oftest når jeg er sammen med tanteungen min på 17 år.

Men god mor er jeg,å et fint forhold til samboer har jeg.

Men om sjaulsi er en fjortiss-ting????

Du har vel aldri vært så heldig at du har hatt noen som er sjalu på deg/noen du har snakket med en gang, å har ikke vett til å være det selv heller.

Men et ludder trenger ikke være sjalu,hun bare surrer rundt som hun vil,å tør sikkert ikke binde seg engang,for hun vet ikke hva det vil si.

Skrevet

Leste om dere i dag, er så gammel at jeg kjøper hjemmet jeg...

Så fin du var med mørkt hår :o))

Skrevet

er fjortiss det eneste ordet du kan???

Har du blitt kalt for fjortiss veldig mye selv,siden du bruker det i annenvær setning?

Kanskje noen har printet det inn i jærnen din,at det faktisk er du som er det?

Ikke kall henne det vær så snill.

Å dessuten tror jeg nå at du kan bli sjalu,å at du er det veldig ofte...

så snart noen andre får skryt så setter du igang,så tror du er MEGA sjalu,tihi;)

Skrevet

håhå, jeg er 32 år jeg og hadde blitt sur og sjalu om kjæresten holdt det hemmelig at han tekstet med andre damer når jeg spurte. hæhæ! Best jeg menger meg med fjortisene jeg også! Mohahaha!

Malin.

Gratulerer med 1-årsdagen! :D

Skrevet

hehe,voldsomt hva du hender deg opp i,vet nesten ikke hva man skal kalle deg.

Ja skulket har jeg også gjort,men hær vi bor er vi litt rare å skriver ordene som vi sier dem.

æ,mæ å dæ å hær si væ bruk jærne....

Skrevet

ja,skulket litt vel mye jeg da kanskje=0) henger ikke hender

å vi ikke væ ;)

blir så ivrig.

Skrevet

Ludderet..

Nå synes jeg du skal slutte med det ludderet.. Ho ho ho ho ...

*klasker meg på låret*

Skrevet

Har du vært i nord-norge noen gang ever???

nei ikke æ i alle setninger som finnes,men vi sier liksom ikke

Æ skal førtæll dæ en ting, du har litn hjerne

men utale d jærne.

ok,kanskje litt teit å skrive litt slik at dere forstår å litt slik at bare jeg forstår,men blir sånn av og til;)

Skrevet

er faktisk enig i det dere sier her jeg ;D syntes det var en megaflau episode! hehe,men ja jeg hadde en veldig dårlig dag og ble super stresset - normalt for de aller fleste ville jeg tro?

nå bare ler jeg av meg selv, for så jo selv hvor forferdelig det hele virket! men men, en dårlig dag har vel alle :)

Skrevet

Virker hvertfall som ludderet har store problemer med seg selv!!!

Skrevet

Dersom man har så store broblemer med andre så har man som regel store problemer med seg selv, er der det ligger

Skrevet

Problemer med deg selv eller..?

Skrevet

Ludderet: GUD BEDRE, KOM DEG INN PÅ KRANGLE. BLIR SÅ JÆVLIG LEI KVERULERINGA DI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...