Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hun som var ute og spiste med typen nå.. Synes hun kjefter og smeller på han hele tiden jeg.. hehehe.. Eller er det bare jeg som har havnet rett opp i en dårlig episode?? =)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, hun kjefta masse i dag ja Sikkert bare en dårlig dag, ellers tviler jeg på at typen hadde holdt ut
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 hvorfor er ikke malin voksen lenger ? fordi hun blir sjalu i et kanskje litt ferskt forhold?? eheh...okei =)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor ser dere på det?? Jeg foretrekker faktisk Nrk2... ;-)
smågodt prinsessa Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 off hu virka litt fæl ja.. også en stygg katte t-skjorte når dem skal ut å spise middag:) Jaja.. hver sin smak... (på klær altså
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Første hele epiisoden jeg så nå.. Måtte se hva alle her inne pratet om.. hehe.. Og håper hun hadde en dårlig dag ja.., ellers så synes jeg synd på den unge mannen.. hehe.. =) Hva går på Nrk2?? =)
**Min nydelige Milla** Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Spetakkel: HVa skjer på NRK2 da???
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ikke noe spesielt, men jeg orker ikke se på de fjortisene ;-) Får vondt i hjernen - he he.
Lykkelig g~g~j Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 herregud dere har lite å ta dere til enn å hakke ned på unge mødre altså... jøsses. blir jo helt overrasket over at d e mulig...
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 var det det hun sa ? hun sahun ikke hadde noe imot det,men det hun hadde noe imot var at han løy om det!!!!!! hør etter da.
Mor til et enebarn Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skjønner Malin godt jeg. Hadde jeg finni ut at typen hadde jugd for meg også, hadde jeg også blitt skuffa.... Synes ho er en innmari tålmodig og flink mamma!
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 hvor får du dette fra ??? herregud.. finnner du bare på ting nå eller ??
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. februar 2008 Vil ikke kalle det hakking med inlegget mitt.. Første episoden jeg ser på så lurte på om det var slik hver gang.. Og når man velger og vise frem så mye av sitt privatliv i beste sendetid er det ikke annet en og forvente at det blir kommentert frem og tilbake..
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #18 Skrevet 26. februar 2008 forsvarer henne fordi jeg kan kjenne meg igjen!! er ikke malin nei,dessverre for meg!! tydelig at du ikke klarer å sette deg inn i hvordan andre kanskje har det med seg selv i et forhold..
Mamma til snart 4 Skrevet 26. februar 2008 #19 Skrevet 26. februar 2008 har ikke sagt noe kjipt om unge mødre, elsker å se slikt, men du derre som spiste med typen. . å herre. . . hadde aldri giddet å levd med det, det er skikkelig ung mor, blir helt flau av å se det;) liker malin og de andre kjempe godt, tøffe som i det hele tatt tørr å stille opp;)
Slalotte Skrevet 26. februar 2008 #21 Skrevet 26. februar 2008 Syns dette blir "å henge ut noen".. De fleste som er med på ungemødre er her inne på dib.. Men skjønner Malin jeg, er bedre å si sannheten enn å juge.. Hvis man juger da tror jo man det verste.. Men hadde aldri gjort det selv..
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #22 Skrevet 26. februar 2008 ludderet trrodde jeg var deg siden jeg forsvarer deg..
nuttegull:) Skrevet 26. februar 2008 #23 Skrevet 26. februar 2008 Fjortis Malin?????? Maline er nydelig,flink og heeelt normal. Har vært i et forhold i 5 år,å kan ennå bli sjalu,å synes det er helt normalt. Ååå du er så utrolig plagsom ditt Ludder
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 26. februar 2008 Yes da.., Så la oss si at jeg henger ut noen da.. Men jeg kan ihvertfall si såpass at jeg kan si akkurat det samme til henne om hun skulle dukke opp her inne.. Og en av grunnene til at 5 sender serien er jo for og skape reaksjoner.., ellers hadde serien vært bortkastet.. de som lager serien for akkurat de reaksjonene de ønsker.., og jeg gjentar at de som er med har satt seg selv i den situasjonen..
Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #25 Skrevet 26. februar 2008 Imponerende hvordan selverklærte "voksne" finner så stor glede i å spre rundt seg edder og galle om personer de full og helt vet er brukere på dette forumet. Jaja, hver sin smak, hver sin interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå