Raskatte Skrevet 5. mars 2008 #26 Skrevet 5. mars 2008 Ja,da kom tr...Etter 33 dager siden sist mens:( (5 dager over ikm), men syklusen min var 34 dager forrige måned og, så da er det vel vanlig..Æsj, får håpe jeg finner eggløsningen denne måneden og at det klaffer da..
Caity<3 Skrevet 5. mars 2008 #27 Skrevet 5. mars 2008 hmmm. jeg skjønner heller ingen ting. skulle hatt TR 1.mars, men ikke noe som tyder på at hun vil dukke opp. har kramper i magen ogryggen, og nå innbiller jeg meg at jeg er et snev av kvalm. men testene er like forbannet negative. tenkte jeg skulleprøve igjen i morgen. jaja hvordangår det med dere andre?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 5. mars 2008 #28 Skrevet 5. mars 2008 er over ikm jeg også, men bare negative tester. Skulle hatt ikm 3 mars. Blir så frustrert av og ikke vite. Har alldri gått over tiden før heller, hatt 100 % presis mens..... helt til nå! Vil være gravid så utrolig mye! Har mens smerter og er kvalm.......
Caity<3 Skrevet 5. mars 2008 #29 Skrevet 5. mars 2008 da håper jeg at vi får en possitiv test om noen dager begge to! tenkte jegskulle prøve igjen i morgen jeg...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 5. mars 2008 #30 Skrevet 5. mars 2008 Ja, jeg også Tenkte jeg skulle teste med morgen urin i morgen:) Håper det hjelper.... hehe Blir så frustrert av dette her. Hvor lenge skal men gå sånn liksom???? Lykke til i morgen da:)
Cillepille Skrevet 6. mars 2008 #31 Skrevet 6. mars 2008 Masse lykke til!! Håper det blir positive tester. Sitter her og venter på den dumme tanta som ikke vil komme, blir 38 dager i morgen blæhh. men er helt sikker selv på at jeg ikke er gravid for jeg har ikke noe symptomer i det hele tatt;-)
Caity<3 Skrevet 6. mars 2008 #32 Skrevet 6. mars 2008 Jo takk, men he ble det negativt i dag også. Huff, nå vil jeg ha TR, så kan man i det minste fortsette prøvingen... men men vi får holde!motet oppe jenter. men det er noen rare greier dette her altså. haen flotters dag. klem
Caity<3 Skrevet 7. mars 2008 #33 Skrevet 7. mars 2008 Da kom Tanta gitt. Ble litt lettet jeg faktisk. for nå har jeg gått her 6 dager over, men med negative tester hele tiden. så fint at hu kom nå. bedre enn å gå sånn i blinde å ikke vite hva som skjer. Pluss nå kan man jo prøve på nytt i hele påska! Satser på noen fine dager da;-) Kan ikke vi følge hverandre litt da jenter? siden vi tydligvis er ganske likt i syklusen?! gleder meg til å høre fra dere...lykke til! Klem Fra Caity
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå