Raskatte Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 1.SOMMERSMILET 2.Mell85 3. Raskatte (ca 3. )
Cillepille Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 1.SOMMERSMILET 2.Mell85 3. Raskatte (ca 3. ) 4. Cillepille, 1 pp, etter ma
SOMMERSMILET Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Uff har lyst til og teste i morgen jeg..Liten vits el?
Cillepille Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Kanskje det er litt på grensen;-) jeg vet ikke jeg, må bare smøre meg selv med tålmodighet til over helga. Har ikke testa helt negativt etter ma kan man si så jeg håper isåfall at streken blir sterkere *hjelp*
Vicky81 Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 1.SOMMERSMILET 2.Mell85 3. Raskatte (ca 3. ) 4. Cillepille, 1 pp, etter ma 5. Vicky 81
SOMMERSMILET Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Cillepille, 1 pp etter ma Hehe oki da får jeg vel smøre meg med tålmodighet:-)
Vicky81 Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Da har jeg testet positivt jenter, 2 dager før IKM :) Har hatt litt symptomer hele uka. Prøvde i dag morgest med billigtest, men den slo ikke ut. Testet senere på dagen med Clearblue og den slo helt klart ut Jippi, endelig. Sluttet på p pillen 3. juni 2007! !!!!!!!!! Dette bli barn nr. 2
Momlegåsegg Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Fortell symptomer da jenter.. Jeg synes det er så spennende..Kan sammenligne litt...
SOMMERSMILET Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 Vicky81 Gratulerer sååå masse. Håper jeg får positiv test også, men har ingen symtomer egentlig.
Cillepille Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 gratulerer så mye!! Håper vi er flere som følger! Har enda stikninger i magen, menne veldig vondt på ene sida. Puppa har blitt større men er ikke så ømme egentlig, huff jeg aner ikke. Tror liksom at jeg er gravid men må vel bare vente hihi
Cillepille Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 Ohh jeg skal teste i morgen tidlig! Så spennende hihi. Trodde aldri jeg skulle bli ferdig med denne uken gitt;-)
SOMMERSMILET Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. mars 2008 Det skal jeg og:-) Men har vel egentlig ingen god følelse.Men får krysse fingrene. lykke til cillepille og alle dere andre:-)
Caity<3 Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Hadde IKM i går, men ikke noen TR. Men negativ test i går tidlig...skjønner ikke noe. Tester igjen i morgen om TR glimrer med sitt fravær. usj...jeg vil ha possitiv test!
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Har ikm i morgen, men testet gravid i dag med clearblue. Er bare så glad nå. Håper at mange av dere kommer etter i morgen. Lykke til med testingen. *************************************************************************************************************************************************************
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 1.SOMMERSMILET 2.Mell85 3. Raskatte (ca 3. ) 4. Cillepille, 1 pp, etter ma 5. Vicky 81 6. *dreamer* 15pp (ikm ca. 3.)
Cillepille Skrevet 3. mars 2008 #21 Skrevet 3. mars 2008 Da har jeg testa, og den var jammen meg blendahvit gitt;-) Siste testen og så nå har jeg bestilt meg ny ladning her hehe. Sånn billigtest strimmel brukte jeg i dag. Har kjøpt meg et par cb også, kjekt å ha når man er heeeelt sikker eller?;-)Jaja er ikke annet enn å vente vente da, noen andre som har fått testa på morningen her?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 3. mars 2008 #22 Skrevet 3. mars 2008 1.SOMMERSMILET 2.Mell85 3. Raskatte (ca 3. ) 4. Cillepille, 1 pp, etter ma 5. Vicky 81 6. *dreamer* 15pp (ikm ca. 3.) 7. heidi og lucas alecander testet i morges, og fikk..............: ikke gravid:(
Raskatte Skrevet 3. mars 2008 #23 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er ikke helt sikker på når ikm er...har hatt litt varierende sykluser: 38:36:34 (sist), så idag er det 31 dager siden siste mens..ingen tr, men hadde litt lyserosa utflod på fredag kveld og litt på tørket igår- men så ut som litt farget utflod..Testet neg igår, men nok litt tidlig tror jeg.. Ellers litt ømme bryster,litt letterekvalme innimellom og litt magekramper..Men sikkert tr som nærmer seg.. Gidder ikke å teste før til helgen igjen..Lykke til for dere andre, og gratulerer så mye med positive tester!
SOMMERSMILET Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 3. mars 2008 Ser ut til at det blir negativt her og. Tatt 2 teste, billigstrimler og hatt svakt farget urin de siste dagene, og idag var det litt blod, men er ikke sånn som det pleier og være. Men kommer nok for fullt snart tenker jeg. Har lyst til og prøve cb hvis ikke tr kommer. Er kjempe skuffa idag og gruer meg fælt til og gå på jobb. Jobber med kunder så det er ikke lett og være blid når du egentlig har lyst til og gråte. Men men. Lykke til dere som fortsatt ikke har testen.
Cillepille Skrevet 4. mars 2008 #25 Skrevet 4. mars 2008 Er litt smådeppa i dag siden det er kjipt at jeg ikke er gravid, og kjipt at TR ikke kommer så vi kan gå i ny pp snart. På en annen måte så det jo kjekt å vente litt etter MA. Men fy jeg sliter med hormoner for så grinete er det lenge siden jeg har vært. Det må jo bety at tr er rett rundt hjørnet eller hva? Sommersmilet: Håper det går litt bedre med deg i dag? Er tungt å være på jobben når man er så deppa. Åssen har det gått med dere andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå