Milena Skrevet 3. mars 2008 #51 Skrevet 3. mars 2008 Hei, hei. Jeg er inne i 1. pp , og har ikm den 11. mars....
Julebaby :) Skrevet 6. mars 2008 #52 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan går det?? Noen som har fått noen positive tester? Er såå spent..
Momlegåsegg Skrevet 6. mars 2008 #53 Skrevet 6. mars 2008 TR kom på besøk til meg i dag gitt...Men men.. prøver igjen og håper den sitter neste mnd.. Er bare positiv jeg faktisk.. Er spent på hvordan det går med dere andre som skal teste.. Lykke til..
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 6. mars 2008 #54 Skrevet 6. mars 2008 Hei hei alle sammen Jeg er ny borger her inne.. Ser det at det er mange som har ikm rundt denne helgen, så spennende! Har selv IKM i morgen.. Håper fillern meg at menstrasjonen ikke dukker opp Greide ikke å vente lenger på mandagen som var, så måtte bare teste, men viste jo at den kom til å være negativ.. Men hvis mensen ikke kommer i morgen, kommer jeg nok til å vente noen dager ekstra med å teste, eller? Hmm, kanskje jeg bare skal kjøpe med meg noen ekstra tester.. Huff, blir nervevrak av denne ventinga jeg gitt..
Momlegåsegg Skrevet 8. mars 2008 #55 Skrevet 8. mars 2008 Hallo jenter! Hvordan går det med dere? Jeg er så spent på om det har klaffet for noen av dere?
Tuttelure Skrevet 8. mars 2008 #56 Skrevet 8. mars 2008 MAn trenger ikke å ha noen tydelige symptomer for å være gravid altså tihi jeg er gravid:) uten spes m symptomer:)
lykkelig78 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #57 Skrevet 9. mars 2008 tanta her dessverre kommet her gitt...og jeg er skikkelig skuffet.....men hopper over i 8.pp med positiv innstilling
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #58 Skrevet 9. mars 2008 Hei jenter! Tr kom på besøk på tirsdag, hele 5 dager før forventet. Like greit! Blør vanvittig mye, men det er nok vanlig siden det er første mens etter MA. Nesten som at jeg må begynne å bruke saba bind(hvis noen husker dem)..HAHAH..nei uff! Vi er med godt mot, denne gangen skal vi bare slappe av og kose oss,klaffer det så klaffer det! Har også lyst å ta litt"fri" i fra denne siden, tror ikke det går men men! Ønsker alle lykke til videre!Snart må det være vår tur å reise over til 1 trim!
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 9. mars 2008 #59 Skrevet 9. mars 2008 Tr har fremdeles ikke kommet.. Begynner nesten og lure.. Testen i går var negativ, og nå tør jeg ikke å teste mer, blir bare skuffet! bah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå