Gå til innhold

IKM 8-9 mars. flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende å følge med deg Snupsi78:)

Jeg har mye stikninger og litt ømme pupper.trøtt og.men også redd det er innbilning selv om jeg våkna i natt at det stakk skikkelig der nede.

Tenkte jeg skulle teste 10 mars hvis jeg ikke har fått mensen innen da.Det er 2 årsdagen til sønnen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer duå holde deg så lenge Happy-Go-Lucky?? hehe.. Holder nesten ikke ut jeg...Klarer nesten ikke å tenke på noe annet..Syke greier dette.Går virkeig i hue på meg dette..Jeg har sånne billig tester jeg har kjøpt på lavpristester.com. Noen som har prøvd de?

Skrevet

Uff jeg må bare prøve å tenke på noe annet:)Når tenkte du på å teste da Snupsi?Hold oss oppdaterte da!Er det din første?

Skrevet

Nei jeg vet ikke jeg..Må jo prøve å holde meg så lenge jeg kan. Så får bare se vel.. Huff...Akkuratt nå sitter jeg med skikkelig mensensmerter-aktig.. Huff.. Ikke en god følelse.. Men vet det er flere som har det sånn selv om de er gravide. Jeg har to barn fra før. En gutt på 8 og ei jente på 4 år. Tvi tvi sier jeg bare :-)

Skrevet

oioi-to i tillegg ja!Så koslig!Kjenner du igjen murringene fra de to andre graviditetene da?Murrer her også..hm.spent!

Skrevet

Med de to andre så kan jeg ikke huske at jeg merket symptomene så fort...Men etterhvert så hadde jeg de samme symptomene... Er skikkelig redd for at det er mensen jeg merker nå altså..Men det murrer godt hos deg også? Har du prøvd lenge eller? Noen barn fra før?

Skrevet

Jeg har en på 2 fra før.Dette er første prøveperiode.tok ut kobberspiralen 9 feb så er rimelig fersk:)Har murra kraftig i 3 dager nå tilogmed.Kan ikke huske at eggløsningen er så plagsom.jeg går ikke mensenmurringer på den måten og ikke en uke før:)

Skrevet

Jeg tok ut kobberspiralen den 14 februar så dette er første prøveperiode for meg også. Hadde jo vært utrolig hvis det hadde klaffa med en gang.. hehe.. Nei det er utrolig spennende å se. Har vel gått over til å tro at mensen kommer. Vil ikke håpe altfor mye heller..

Skrevet

Nei man tør ikke håpe for mye.kommer ikke til å tro det hvis testen viser positivt!Hvor i landet holder du til da snupsi?jeg bor i skedsmo:)

Skrevet

Jeg bor i Fredriktad. Tenk om en uke idag så vet vi svaret mest sannsynlig. Det virker som om det er flere år til!! Håper virkelig ikke at TR kommer altså...

Skrevet

Så heldig du er som bor i nydelige Fredrikstad!Si fra hvis du tester da..

:)Lykke til!

Skrevet

noen som føler at kroppen er "annerledes"?

jeg har nå kjent ett eller anna på v.side nederst i magen.. siden mandag.. spesielt gjør det vondt når jeg tisser, og ved sex, støtsmerter. hadde det slik ett par dager under el forrige mnd.. men nå kom det etter par tre dager etter el.. jeg er så spent!

Skrevet

Har litt små stikkinger, men ikke mye. Men har veldig oppblåste bryst. Samboer har også lagt merke til det. Veldig spente :) dagene går sakte meget sakte mot ikm......

Skrevet

Ballong pupper jeg å:) *håper*

Skrevet

Heia folkens.

Er det noen av dere med ikm 8-9 mars som har testet positivt allerede?? Har dere hørt om noen som har testet positivt så tidlig som ei uke før ikm?Eller må man vente? Hvor lenge må evt vente før det gjør utslag på en grav. test? Vet det er forskjellig fra person til person.

Hva slags symtomer har dere/føler at dere har?

¤ Jeg innbiller meg at jeg luker at mensen kommer, men er ikke noe der. Kvalmt å si det,men måtte bare få det ut. (Har vært i dusjen og alt sånn så er ikke pga det..hehe)

¤ Har intense mens murringer, og er sikker på at mensen kommer hele tiden, så flyr på do som en tulling.

¤ Litt stikking i puppene og på begge sidene av magen.

¤ Har vært litt små uggen(kan være jeg har spist for lite i dag altså)

¤ Tar lett til tårene ( så rep. av frustrerte fruer i dag, og grein når gabriella fortalte om kreften til sin avdødde far.Min mor har just vært igjennom bryst kreft så kan være jeg kjente meg igjen).

¤ Klør over alt på mage, pupper, inni hendene og under føttene!

¤ Føler at tissen "faller ut" å må knipe igjen,heh. Akkurat slik jeg hadde det etter fødselen.

Alt dette er nok sikkert tegn på at mensen kommer snart. Men er det flere som har det på samme måte?Jeg er så dum som går rundt å tenker på disse tingene, for skuffeles blir desto større.

Måtte bare få ut litt. Håper ikke dere syntes det var for ekkelt å lese.

Ble forresten spådd at jeg kom til å bli grav. i mars/april.Men jeg håper jo på at jeg allerede er grav. selv om jeg ikke er det.

Hilsen meg!

Skrevet

Hei Suzy!

Jeg har det på samme måte som deg:)

Har ikm 8 eller 9 mars.har ikke hørt om noen som har testet positivt en uke før.Jeg tok en test på fredag og den var negativ til tross for symptomer.

Syns de skal finne opp en super-test hvor man kan finne det ut med en eneste gang:()

Lykke til!

Skrevet

Hehe.. ja er enig med deg!

Godt å høre at flere har det på dette viset! Jeg tok også en test på fredag(cb) og var jo selvfølgelig negativ. Hadde ikke regnet med noe anna, men måtte bare sjekke..heh! Jeg skal ha ikm 9 mars, ca. Så hvis ikke jeg ser noe til tr så tester jeg meg den 9. Så skal du se den kommer dagen etterpå..men men!

Lykke til du også Happy-Go-Lucky! Når tester du neste gang?

Skrevet

Hadde vondt el stikkinger i magen da jeg skulle stå opp i går, lørdag. Men ellers tror jeg ikke jeg har noen.hehe...har ikke vært gravid noen gang, så vet litt lite om hvordan det er. Har du, happy-go-lucky, noen symptomer da?

Skrevet

Var litt rask til å skrive der gitt...... ser at du har hatt noen symptomer....huff er så spent jeg... Har kjøpt test som ligger å venter på meg, men den må nok ligge helt til neste helg.... det er lang tid det....

Skrevet

Jeg har også imk den 7-8. Er en evgighet til. Vet virkelig ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå helt til neste helg.. Men akkurat nå føler jeg at tante rød kommer. sukk..

Skrevet

Dere som har ikm i uke 10 mars. Når kommer dere til å teste dere??Og når har dere ventet ikm dag Har hørt at cb kan teste positivt opptil 4 dager før mens?!Jeg kommer nok til å vente til ikm dagen. Testet meg jo på fredag, men er jo umulig å teste positivt 10 dager før mens, så var jo klar over at den ville bli negativ. Men syns det er litt gøy å teste også! Er så spennende...

Skrevet

Så på innlegget mitt litt lengere oppe. Så jeg skrev feil mnd. Hun som spådde meg mente jeg ble gravid i april/mai. Men håper selvsagt at jeg er nå. Men kan jo være at hun får rett.. blir gøy å se!

Skrevet

Tror jeg tester den 10 jeg hvis ikke tr har kommet til da.Det er jo hele 8 dager til..buhu:)

Idag har det stikki skikkelig i puppene.bra!hehe.merker det bare såvidt der nede nå.Ellers blir jeg fort irritert på gubben men det trenger ikke være et graviditetstegn:()

Skrevet

Jeg skal prøve å teste meg på lørdag, er bedt på en fest, så skal i allefalll sjekke om jeg får utslag. Men skal ikke drikke alkohol uansett. Vil ikke ødelegge en evt graviditet. Er så kjedelig å ike vite noe..... Lykke til dere som skal teste denne uka!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...