cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 27. februar 2008 #26 Skrevet 27. februar 2008 Hei på dere! Er 32 og venter nr. 4. Var slett ikke planlagt, men begynner å komme over det verste sjokket... Har tre gutter på 8, 2 1/2 og minsten er halvannet. Så her blir det liv! Termin 22.oktober foreløpig. Gratulerer til dere alle!!
frøet76 Skrevet 27. februar 2008 #27 Skrevet 27. februar 2008 Da har vi termin omtrent samme dagen, snowflake. Jeg er 31 år og venter min første. Spennende tid vi har foran oss, folkens:)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #28 Skrevet 27. februar 2008 Jeg venter nr 5 - og blir 36 innen nurket kommer. De andre barna er 13, 11, 9 og 2. Og alle er med samme mann ;-)
moni08 Skrevet 27. februar 2008 #29 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer alle dere her inne, jeg ble overasket når det var så mange over 30 her. Jeg er 32 og er i 15 uke og venter mitt andre, den første er jo da 11 år så er litt rart så lenge etterpå. Men det går sikkert fint.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 27. februar 2008 #30 Skrevet 27. februar 2008 jeg er 36! (blir 37 før termin) venter nr. 2, har gutt på snart 5 år fra før. termin 18 oktober, har enda ikke vært hos legen, men skal til privat lege 10 mars..spennende, håper jeg får en tidlig UL da
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #31 Skrevet 28. februar 2008 hehe, ja de e fine de barna som kommer på tallet 3;)) Moro at det fantes flere over 30. Er selv snart 34 og føler meg rimeliiig gammel sammen med 18-19 åringer....er kanskje noe med innstillingen min? Nei, heretter er man ikke eldre enn man føler seg....altså nærmere 16;))) lykke til, Ecco:)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #32 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer alle sammen med spire i magen;)) Så moro at vi er så mange "oldiser" her..hehehe:) De gamle er eldst vet dere;)) Lykke til med svangerskapene og håper vi "prekas" og kan støtte/hjelpe hverandre gjennom disse hormonelle tider;))
Lova Skrevet 28. februar 2008 #33 Skrevet 28. februar 2008 Her kom det enda en!Er 34:), og venter en liten attpåklatt med ny fantastisk mann.Er helt fersk, og foreløpig termin er 8 november.
Linda72 med baby i magen Skrevet 28. februar 2008 #34 Skrevet 28. februar 2008 Grattis alle sammen. Jeg er 35 år og venter min tredje 10. oktober. Mine to barn er 12 og snart 11 år så dette blir en skikkelig attpåklatt. Gleder meg sinnsykt!! Forresten, gamle???
Novemberknerten Skrevet 28. februar 2008 #35 Skrevet 28. februar 2008 Og enda en over 30. Hadde positiv blodprøve idag, etter tre og et halvt år med prøving. Den satt på første forsøk med ICSI. Så nå er det vel bare å håpe på at den blir der de neste månedene:)
Deneb Skrevet 28. februar 2008 #36 Skrevet 28. februar 2008 Jeg rekker å bli 34 år før vår tredje ser dagens lys. Fra før har vi en gutt på 11 år og ei jente på 15 måneder )
Skorpion70 Skrevet 28. februar 2008 #38 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er 37, og skikkelig gammel.... Har samme mann... Venter nr 3 21. sept, rett før jeg blir 38:-) Jentene vi har fra før er 5 og 8 1/2, de gleder seg masse! Bor i Tromsø
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 29. februar 2008 #39 Skrevet 29. februar 2008 Å, så godt å sjå at det er fleire gamlisar her inne ;-) Ventar nr 3 i mai. Høyrer jo eigentleg til på 3.trimester, men der er det mest snakk imm fødsel og overtid, så eg pleier å ta eit besøk innom 1. og 2. trimester av og til :-) Dei to gutane mine er 7 og 4 år, og no ser det ut til at ei lita jente er på veg. Håpar det stemmer, for kommoden er snart full av plagg som ikkje passar til ein liten herremann iallefall...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå