Gå til innhold

hvor ble de over 30 av;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tasler forsiktig inn her;) Har akkurat testet positivt med cb digital....

Den store skjelven begynner å avta men...juhhhhuuuuu;))

Termin ser ut til å bli 3.november....1.mann kom 3.mars;) 3 er tydligvis et "luckynumber":)

Lykke til alle dere andre...nå kan vi kose oss mens vi venter på våre vidundere;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen av oss over 30 som er inne på 2 trimester :)

Gratulerer med graviditeten !! Lykke til:)

Skrevet

Har nok rundet de 30 jeg også...

Gratulerer så mye forresten!!

:)

Skrevet

Signerer også her. Venter du virkelig gutt nr 5? Det er artig!

Skrevet

Velkommen Snowflake!

Jeg har egentlig hoppet over på 2.trimester, men er innom her iblant. :)

Skrevet

jeg henger her inne fortsatt. Er mellom 8 1/2 uke og 10 uker på vei så vet ikke helt når jeg tusler videre.

Velkkommen inn Snowflake.

Jeg skal til legen i morra, første kontroll. Får vel termin ut fra siste mens da, selv om den ikke stemmer. Skal på min 2 ul den 4 mars, så da vet jeg vel mye mer.

Skrevet

Gratulerer så masse:) Over 30 jeg og ja:) Termin 26. oktober. Spennende tid vi har foran oss:)

Skrevet

Heissan, holder til inne på 2.tri. er 26+5 i dag.. og er: over 30 :0) Gratulerer med spira .0)

Skrevet

Her er jeg! Flottt å høre at det er flere 30-åringer her:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg er nok bare 27, men må bare gratulere likevel!

Skrevet

Gratulerer Snowflake!

Jeg er også over 30. Fint å vite at vi er flere! Kjenner meg litt gammel mellom alle andre...

Jeg er heelt-helt ny her inne. Termin en gang i begynnelsen av november. Hurra (fingers crossed)

Skrevet

Hvordan har du fått til å ha to UL allerede?

Jeg fikk jo ikke lov å ha en tidlig UL når jeg sa jeg ikke visste når siste mens var engang...frustrerende.....

Jeg er forresten også over 30, dvs 32 :-)

Venter nr 2 en gang i sept el okt.

Skrevet

Gratulere så mye! :)

Jeg er også over 30!

Skrevet

Fikk positiv test i dag, så jeg kryper forsiktig inn hit. Jeg er også opp i tredve årene. Det er godt det er andre "modne" her også. Håper jeg får bli her helt til jeg flytter videre til 2. trimester.

Skrevet

Jeg er 34 år og venter på nummer 3 ! er bare 7+3 så foreløpig er det mest sommerfugler der inne :-)

Gratulerer!

Skrevet

Over 30 her. Skal plutselig bli 2-barnsmor fant jeg ut i dag. Antatt termin 1 nov. Har en liten en fra før på litt over 11 mnd.

Skrevet

Over 30 her også.. Faktisk 34, og blir 35 før min førstefødte kommer til verden.. Er glad for at jeg har ventet litt jeg...

Skrevet

Gratulera Snowflake og 74skytte!

Det er fleire på 30+ her enn ein skulle tru ved første augekast. Eg er 31 år, 10 veker på veg i morgon med nummer ein.

Velkomen ombord!

Skrevet

Jeg er også over 30, nærmere bestemt 31. Venter nr. 2 i oktober. Har en gutt på snart 2 1/2 år =)

Skrevet

Nina celine... he he he nei jeg venter ikke gutt nr.5

Har fått jente-gutt-jente-gutt tidligere...og denne vet jeg ikke...

:)

Skrevet

Jeg er også over 30... Er 34 år og venter mitt første barn! Har strevd i flere år, mistet 3 ganger og hatt 2 prøverrørsforsøk, men plutselig satt den, helt av seg selv!!

Jeg er 7+4 og har vært på 2 UL. Utrolig spennende å se utviklingen! Får Ul hver uke fram t.o.m uke 12. I følge måling på "mirakelet!!" og siste mens har jeg termin 14.oktober

Skrevet

Puh, etter å ha lest alle svarene føler jeg meg ikke så gammel lenger:-) Jeg er 32 år og venter nr.1.

Skrevet

he he...misforstod signaturen din litt jeg. Men uansett, det er sprekt å vente barn nr 5. Her er nr tre på vei.Tror vi stopper etter denne. Vi begynner å bli gamle :)

Skrevet

Jeg blir snart 31 år og venter også på nummer 1. :)

Skrevet

Hei på dere alle sammen, det er så hyggelig å "se" dere.

Jeg venter nummer 2 og er over 30! Har termin 16.okt så nå begynner jeg å bli litt optimist.

Fikk min første den 3. jeg også, så jeg skjønner du har et nydelig barn fra før snowflake.

Flott hvis denne tråden holdes oppe, jeg har følt meg så styggammel her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...