Gå til innhold

Ny tråd: Modne mammaer (30 +), Trøndelag, se hit!!!


bimbim

Anbefalte innlegg

Ja, selvfølgelig!

Vi var fem stk. som møttes (på en særdeles bråkete kafé), mandag 31.03. Kjempekoselig! Vi avtalte egentlig å meldes på privat mailadresse fremover, men jeg frykter noe kluss har oppstått. Foreslår derfor her et nytt møte 28.04 kl 19.30 på Egon i Prinsenkrysset. (fantasiløst, jeg vet!)

Håper dere som møttes sist leser dette, og evt oppdaterer med evt ny informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Jeg har også veldig lyst til å være med på å møtes, men det passet ikke forrige gang og passer heller ikke den 28 på grunn av jobb... Men om det passer for de fleste kan jeg prøve å få byttet.. Hadde vært veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var på treff siste mandag og da hadde vi avtalt neste treff mandag 21.04. Skal vi beholde den? (Jeg kan ikke bli med 28.04). Vi har ikke avtalt sted og tid, men 19.30 på Egon høres bra ut til meg. Det var Sofie78 som skulle sende ut email med navner, adresser, og info fra siste treff. Jeg sendte hun en mail til sjekke hva skjedde med det. Jeg kan hjelpe til hvis hun er opptatt.

 

Jeg har meldt meg på en kurs med jordmor fra St. Olavs som begynner 15.april på Stjørdal. Kursen innholder fødselforberedelse, amming, parforhold, massaje, osv. Det var plass til 10 par til da jeg ringte. Mer info og påmelding: Berit Hemre 92408883.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, ikke så opptatt at jeg glemmer av dere;) Sendte mail den 2.april, men av en eller annen grunn har den ikke kommet frem (og jeg er nesten datanird;))... Har prøvd på nytt nå og adressene skal være riktige også.

 

21. april som vi først avtalte, passer best for meg også. Jeg begynner med eksamen uka etter, men får forhåpentligvis 4 uker ferie i denne perioden. Jippi. Eksamensferie. Hihi.

 

-Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen damer!

Fint dere er innom her. Jeg har nemlig ikke mottatt noen mail. Men da fastholder vi den 21. april kl 1930. Egon i Prinsenkrysset? Om det kommer andre forslag så er ikke dette så nøye, bare vi finner et sted der vi faktisk hører hva vi sier! ;-)

 

Da sees vi, "gamle" og "nye", modne, septemberdamer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk junkmail, damer! BS fikk den der. Eller masseutsendelser. Det kan hende den kommer dit når jeg sender den i gruppe. Adressene er iallfall riktige og mailen er sendt to ganger...

-Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvem vil ringe Egon i Prinsenkrysset og reservere bord?

Jeg ringte forrige gang og sender herved stafettpinnen videre;-)

 

Det blir altså den 21.04 kl 19.30 på "Septemberklubben".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt et 'stille' bord til 10.

 

Egon in Prinsenkrysset

Mandag 21.04 19.30

"Septemberklubben"

 

Snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Vi har visning i kveld, pluss at jeg skal ha en vikartime i vann:) Jeg blir med neste gang. Veldig kjekt sist gang og anbefales til andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg håper at dere er klar for en treff neste uke!!

 

Egon in Prinsenkrysset

Onsdag 14.05 19.30

"Septemberklubben"

 

Bordet ligger helt innerst i restauranten. Alle er velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dytter litt ;-)

 

-og minner på at noen av oss har tenkt å spise litt denne gang, så still gjerne sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at jeg har fikset barnevakt, og kan komme! Kommer kanskje litt sent, men skal nok finne dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...