Gå til innhold

Ny tråd: Modne mammaer (30 +), Trøndelag, se hit!!!


bimbim

Anbefalte innlegg

Det var meg som startet tråden "Trøndelag", som etter hvert ble lang... Tillater meg å lage ny tråd med litt mer spesifikk overskrift. Det var jo mange som "meldte seg på" :-). Ser også at det kom forslag om treff allerede 27.02, noe jeg ser noen synes var litt tidlig..? Nå kan det jo hende noen bestemmer seg for å dra på treff til denne datoen, for de øvrige foreslår jeg et treff om ca en måneds tid? Da har sikkert de fleste fått offentliggjort nyheten og fordøyd den litt selv? :-)

Hva synes dere damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Har du barn fra før? Jeg er 35 og har et barn på 2 år. Blir spennende å treffes etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. titter inn fra august klubben og har et ønske å få bli med dere andre mammaene over 30 på bim treff.. jeg er selv 33 år og venter mitt 3 barn.. Håper dere synes det er greit... klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin tråd! Det var nok litt tidlig for meg, men jeg blir med neste gang. Jeg skal ikke til legen før uke 13... Bedre sent enn aldri!:) Det er mitt første, så jeg er ganske spent. Blir 30 år før jeg har født, så tillater meg å kalle "moden mamma" sammen med dere. Hihi. Jeg liker å trene og gå turer, så kanskje vi kan finne på noe sånt etter hvert også! Har dere bestilt time hos jordmor og UL? Får ikke tak i jordmor pr. telefon... -Klemmis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og har ingen barn fra før. Så for meg er alt nytt og spennende. Litt skummelt også så skal bli kjekt å bli kjent med dere andre modne mammaer....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte kanskje jeg skulle hive meg med her jeg også.... Jeg er riktignok bare 28 (blir 29 i år), men tror kanskje det blir mer riktig for meg uansett, da mesteparten av vennekretsen min her er 30+.

 

Dette er dessuten mitt barn nr 3, og jeg føler meg ikke helt fersk! ;)

 

Så får dere heller nekte meg flere treff om dere skulle finne meg litt for ung og naiv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da benker jeg igjennom :-) og foreslår etter påske, f.eks mandag kveld den 31. mars? Er det noen som har et godt forslag til møtested? Det spiller ingen rolle for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottis at de som er litt under 30 tør å melde seg også!:) 28-29 åringer er fine de og;) Ringte forresten jordmor i går og i Trondheim er det bare venteliste... Men man kan få fastlegen til å søke. Jeg skal prøve meg på det siden jeg ikke har familie i nærheten, og en barselgruppe å dele erfaringer med er alfaomega for meg. Nok om det. MANDAG 31.MARS er en bra dag. Foreslår BÆR & BAR KL: 19.30 PÅ SOLSIDEN. Hva tror dere? Vi kan bestille et koselig bord med deilig sofa:) - Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sted og dato passer fint her! :)

 

(Jeg ringte forresten jordmor i uke 6(!), og fikk da plass. Jeg hadde hørt at man måtte være tidlig ute, så jeg tok ingen sjanser!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil bli med på treff! Sted, tid og dato er bra for meg. Jeg er 34 og har ingen barn fra før. Jeg er fra USA, har bodde i Norge (Bergen og Trondheim) i 5 år, og er gift med en nordmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke noe plutselig kommer i veien, så vil jeg også veldig gjerne stille. Jeg er akkurat blitt 30, og venter nr 3. Det er så deilig med slike kvelder med likesinnede. Var på BiM-treff når jeg gikk med de to andre også. Det er så triveli.

Vi sjåast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bestiller jeg bord til nok antall personer på BÆR og BAR (n!) på Solsiden til kl 1930. Tar også høyde for at flere kan komme til underveis.

 

Dette blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter du bordet på "Septemberklubben" eller noe slikt, så man slipper å lete rundt om man er en av de første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! Bestill det bordet med sofa, innerst ved disken! Der er det best å sitte, sjø. Mange av de andre bordene har litt vonde stoler eller benkesofaer. Vi må sitte godt og behagelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Dette var klubben for meg :-) Er 34 og venter barn nr 3, over bevist om at det er ei jente! Han en av hver fra før.

 

Noen av dere som vet om linker til nettsteder det er fine og gode bilder av fosterets utvikling i magen?

 

Samtidig noen som vet hvordan man får 3D ultralyd på den ordinære UL-kontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Nå har jeg bestilt bord, (bord med sofa innerst ved disken;-) til foreløpig 8 personer, til den 31.mars kl 19.30. Bordet står på "septemberklubben".

Dersom flere melder seg, ringer jeg og oppgraderer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Dette var et bra initiativ! Selv er jeg 30 og venter min første.. 31.mars kan jeg dessverre ikke være med, men håper det er greit at jeg blir med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei... må beklagelig melde avbud i kveld pg.av syke barn.. men vil veldig gjerne være med neste gang. kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Jeg er ny her, med termin 12. september. Skal på ultralyd i morra -det blir spennende. Har en super treåring fra før. Fikk ikke plass på noen helsestasjon, og har dermed kjempelyst til å bli kjent med andre gravide med termin omtrent samtidig som meg, da jeg synes det hadde vært fint å være med i ei slags barselsgruppe :-) Jeg er snart 34 år...Får jeg bli med neste gang dere skal treffes på kafé eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...