Gå til innhold

Ny tråd: Modne mammaer (30 +), Trøndelag, se hit!!!

Anbefalte innlegg

Det var meg som startet tråden "Trøndelag", som etter hvert ble lang... Tillater meg å lage ny tråd med litt mer spesifikk overskrift. Det var jo mange som "meldte seg på" :-). Ser også at det kom forslag om treff allerede 27.02, noe jeg ser noen synes var litt tidlig..? Nå kan det jo hende noen bestemmer seg for å dra på treff til denne datoen, for de øvrige foreslår jeg et treff om ca en måneds tid? Da har sikkert de fleste fått offentliggjort nyheten og fordøyd den litt selv? :-)

Hva synes dere damer?

Fortsetter under...

Kjempefin tråd! Det var nok litt tidlig for meg, men jeg blir med neste gang. Jeg skal ikke til legen før uke 13... Bedre sent enn aldri!:) Det er mitt første, så jeg er ganske spent. Blir 30 år før jeg har født, så tillater meg å kalle "moden mamma" sammen med dere. Hihi. Jeg liker å trene og gå turer, så kanskje vi kan finne på noe sånt etter hvert også! Har dere bestilt time hos jordmor og UL? Får ikke tak i jordmor pr. telefon... -Klemmis

Annonse

Tenkte kanskje jeg skulle hive meg med her jeg også.... Jeg er riktignok bare 28 (blir 29 i år), men tror kanskje det blir mer riktig for meg uansett, da mesteparten av vennekretsen min her er 30+.

Dette er dessuten mitt barn nr 3, og jeg føler meg ikke helt fersk! ;)

Så får dere heller nekte meg flere treff om dere skulle finne meg litt for ung og naiv? :P

Flottis at de som er litt under 30 tør å melde seg også!:) 28-29 åringer er fine de og;) Ringte forresten jordmor i går og i Trondheim er det bare venteliste... Men man kan få fastlegen til å søke. Jeg skal prøve meg på det siden jeg ikke har familie i nærheten, og en barselgruppe å dele erfaringer med er alfaomega for meg. Nok om det. MANDAG 31.MARS er en bra dag. Foreslår BÆR & BAR KL: 19.30 PÅ SOLSIDEN. Hva tror dere? Vi kan bestille et koselig bord med deilig sofa:) - Klem

Hvis ikke noe plutselig kommer i veien, så vil jeg også veldig gjerne stille. Jeg er akkurat blitt 30, og venter nr 3. Det er så deilig med slike kvelder med likesinnede. Var på BiM-treff når jeg gikk med de to andre også. Det er så triveli.

Vi sjåast.

Annonse

Hei dere!

Dette var klubben for meg :-) Er 34 og venter barn nr 3, over bevist om at det er ei jente! Han en av hver fra før.

Noen av dere som vet om linker til nettsteder det er fine og gode bilder av fosterets utvikling i magen?

Samtidig noen som vet hvordan man får 3D ultralyd på den ordinære UL-kontrollen?

• 2 uker senere...

Hei damer!

Jeg er ny her, med termin 12. september. Skal på ultralyd i morra -det blir spennende. Har en super treåring fra før. Fikk ikke plass på noen helsestasjon, og har dermed kjempelyst til å bli kjent med andre gravide med termin omtrent samtidig som meg, da jeg synes det hadde vært fint å være med i ei slags barselsgruppe :-) Jeg er snart 34 år...Får jeg bli med neste gang dere skal treffes på kafé eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...