Gå til innhold

dere i uke 23 ca... hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ned så mye i starten av svangerskapet, så det jeg legger på meg merker jeg nesten ikke. Men det kommer nok tidsnok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei er i uke 24 + 1 og har kun lagt på meg 1 kilo så er veldig fornøyd

la nemmelig på meg 26 og nesten 30 med de to andre men gikk det jo av igjenn så mye var vann :)

uansett kilo er det bare og kose seg med formene det kommer jo noe utrolig godt ut av dette til slutt :)

Skrevet

Jeg veide 55 da jeg ble gravid, og imorgen passerer jeg 23 uker og har gått opp ca. 10 kg.

Har ikke panikk for det, det synes kun på magen og på puppene, som sannelig har vokst kraftig!! :) Hehe.

Noen som har merket noe til melkeproduksjonen?

Skrevet

Uke 24, fortsatt på startvekt, gikk kanskje litt ned i begynnelsen men veier det samme nå som i sommer før jeg ble gravid.

Skrevet

Har lagt på meg 12 kg til nå...er 25 uker....men får på meg buksene som jeg brukte før svangerskap, ikke like behagelig, men får de att :)

Så hvor de 12 kg har lagt seg vet jeg ikke......andre ser det sikkert....

Skrevet

merker ikke noe til melkeproduksjonen enda gitt... hehe kanskje like greit :P

for jeg vet at når det først kommer hos meg så KOMMER det...

Skrevet

jeg er i uke 27+3 og har lagt på meg 8 kg. men jeg hadde 12 kg igjen fra forige svangerskap. Ble gravid med nr 2 bare 4 mnd etter førstemann ble født så er kansje ikke så rart, men håper virkelig ikke jeg går opp 30 kg denne gangen også:-(

Skrevet

Hmm....jeg gikk ned to kilo etter at jeg ble gravid, grunnet kvalme. Nå er jeg i uke 22 og har gått opp de to kiloene + ca. to til. Så jeg kan vel si fire.

Skrevet

Er i uke 24,og har lagt på meg 2 kilo. Forrige graviditet la jeg på meg 26 kg tilsammen, tror ikke det blir like ille denne gangen.

Skrevet

sist jeg målte hos jordmor var jeg 24 uker og hadde gått opp 0,3 kg. Er ikke bekymret siden jeg har litt å ta av fra før og ungen er frisk og fin.

Skrevet

Er i uke 15 og har lagt på meg 5 kg alt. Var veldig slank før jeg ble gravid, så stresser ikke alt for mye, men jeg ser at jeg er blitt rundere rundt baken , lårene og på siden av magen. I tillegg til den lille gravidemage da. La på meg 17 kg sist, men alt var borte ett år etter, så da håper jeg kiloene sklir av like lett nå. Tror uansett det er sundt å ha litt ekstra til amming.

Skrevet

Er straks i uke 23 og har lagt på meg ca 3,5 kg, fra 54 til 57-58.

Skrevet

23+6 (24 fullgåtte uker i morgen), jeg har gått opp ca 8kg...

Veide ca. 65kg før, 73kg nå...

Stemmer ganske bra statistisk sett så jeg er ikke så bekymra for vekta, dessuten så har magen begynt å vises ganske godt nå, så de ekstra kiloene vises ikke så godt.. :)

Men jeg er veldig spent på hvordan det blir framover...

Rask økning? Jevn økning?... Det gjenstår å se...

Skrevet

10 kilo til nå..

Skrevet

Gått opp ca 7 kg:) De 5 siste har kommet etter jul tror jeg..

Skrevet

Er 24+5 og har gått opp 8,5 kg.

Skrevet

er 21 uker i dag å har gått opp 8 kg..

i mitt forrige svangerskap la jeg på meg 25kg totalt..håper d ikke blir like mye denne gangen...

Skrevet

syntes det er rart når noen her inne ikke har gått opp noen kilo, det vil si at dere må ha gått mye ned for morkaken veier og det gjør foster vannet også og i tillegg dobler blod mengden seg så kansje det er noen her inne som sliter med spise vegring. jeg har trent hele mitt liv og vet å spise sundt og ikke for 2 og er slank drikker ikke brus eller spiser snop spiser ofte å lite og veldig sundt:) har ikke lagt på meg i kroppen og ligger under sjema har veldig liten mage men har lagt på meg 7 kilo og er nå 28+3. spis sundt jenter barnet trenger næring!!!!:)

Skrevet

Jeg syns også det er rart at noen ikke ha gått opp noenting omtrent,men det kan jo være mange ting som spiller inn der da. Kvalme og vekttap f.eks..Men hvis man spiser normalt og har et helt normalt svangerskap, bør man jo legge på seg!!? Skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke legge på seg noe..Som sueno også sier, blod, morkake, livmor, foster osv veier jo litt..

Jeg er 23 fullgåtte uker i dag og har lagt på meg 7,5 kg hittil. Mye har kommet den siste tiden. Jeg er ikke overvektig el noe da, så jeg trenger de kiloene tror jeg;)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 4 kg, er midtveis i uke 21. De to-tre siste har kommet etter uke 20, så tydelig at det skjer mye nå.

Skrevet

Inne fra 3 tri... Jeg er i uke 38 og ligger nå på -1 på startvekta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...