Gå til innhold

En oppfordring til dere som ammer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har frysen full i melk som er godt innenfor holdbarhetstiden, har lagret melken på sånne spesialposer beregnet til dette, som man får kjøpt på apoteket. Kan man gi bort denne melken eller må det være på sånn bokser man får på sykehuset?

(Min sønn er allergisk mot morsmelk, så han får ikke drukket melken - synd å la den gå til spille).

Skrevet

Må være bokser fra sykehuset, hvertfall haukeland. Så synd med all melken da- håper den kan brukes til noe!!

Skrevet

Ring sykehuset ditt og spør.

Hvis du hører til haukeland, får du nok ikke gitt den bort fordi melken må i slike steriliserte bokser. Men siden du har den i spesialposer..hmmm... Jeg ville ringt og hørt!!

Skrevet

Dytter dette litt så alle får det med seg :o)

Skrevet

dytt

Skrevet

Dytt

Skrevet

Dytter litt igjen, jeg.

Skrevet

Gutten vår fikk også donor-melk på intensiven. Superbra dere som orker å levere! :-)

Skrevet

Flott at det er så mange som gir mm. Jeg hadde også tenkt å gi mm til sykehuset for jeg hadde så mye melk, men jeg kunne ikke gi pga jeg har astma og tar medisiner daglig, så jeg har måtte kastet mange liter med morsmelk for jeg hadde så mye melk..

Skrevet

Leverer man melka fersk eller frosset? Jeg skal virkelig få opp produksjonen nå. Har kjøpt ny pompe -Medela, den store som du kan pompe dobbelt med. Andre som bruker denne?

Skrevet

Å? Jeg har også astma. har fått beskjed om å ikke pumpe rett etter jeg har tatt medisin. Jeg har ikke så sterk astma, så de dagene jeg tar medisin, passer jeg på å pumpe først. Tar stort sett medisinen om kvelden eller morgenen etter pumping. Da er det jo lenge til neste pumping.

Skrevet

Hei!

Du leverer melken frosset. Du melder deg som donor, får spesielle bokser som er sterilisert som du har melken oppi. Etter noen uker når du har samlet opp litt, leverer du til sykehuset.

Pumpe får man også låne om man vil.

Hører du til Haukeland, Annettemor?

Skrevet

Er i nord-norge jeg. Bodø sentralsykehus :)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...