Gå til innhold

Kommer til å miste broren min .............................. =( *langt..*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvis han har det mye bedre uten henne, så har hun vel på sikt gjort ham en stor tjeneste ved å gjøre det slutt? Hva er problemet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver vel egentlig ikke å skylde alt på henne.. Ville bare forklare mitt syn og forklare litt om hvordan HUN er..

Hun klarer bare å få han til å føle at han ikke er verdt noe.. og at han ikke fortjener henne.,.. Og av alle ting vet hun hvor forbanna glad i henne han er.. Og hun leker med følelsene hans..

Og det dummeste er at hun slår opp med han "just like that" på fulla... syns bare det er så lite gjennomtenkt..=( Når hun vet at han blir så knust og kan gjøre så dumme ting.

Forstår at hun viss hun ikke vil være sammen med han, så vil hun ikke det.. men hvorfor drive på å ta han tilbake.. og leke med han slik? Og hvorfor behandle han slik? Han som bare vil henne alt godt. og som gjør alt for henne...

Årh er så vanskelig å skrive alt jeg mener og føler....

Skrevet

ei psykopatkjærring med andre ord.....

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg forstå at alle ikke er enige her! Herregud! Men så søkte jeg etter RÅD her.. ikke etter spydige kommentarer og dritt.. =/

Men greit, jeg skal skifte fokus over på han. Er bare ikke så lett når det er tydelig at han er så "avhengig" av denne jenta....

Skrevet

Takk for fornuftig svar. Godt å se at noen skjønner meg..

Skrevet

Jepp... =(

Skrevet

Jeg mener det er to viktige aspekter her HI.

Noe av det er blitt påpekt, men jeg tror ikke du helt vil se det, fordi det er broren din.

Kan ta den andre biten først;

Broren din har støtt på en av disse damene som er manipulative, hun er nok som menn i samme sjanger, de som gjerne ender opp med å bruke vold.

Så at jenta neppe er bra for ham er jeg helt enig med deg i.

Men det er lite DU eller familien får gjort. Jeg ville nok fortsatt med skuespillet og akseptert så langt det går, for da slipper du iallefall at broren din kutter kontakten med dere fordi dere kritiserer hans valg av kjæreste.

På den annen side har man dette med hva broren din selv gjør og er ansvarlig for. Det er også faktisk (dessverre) den mest alvorlige biten her for det kan faktisk ta livet av flere enn ham selv det han gjør.

Han kan jo faktisk drepe noen i fylla når han kjører. Det ville nok ødelegge ham for livet.

Og han velger selv å dope seg, han drikker alkoholen selv, og sist men ikke minst, setter seg selv bak rattet og tråkker på gasspedalen.

Dere har en kjempejobb foran dere og det kommer til å bli knalltøft. Min beste anbefaling til deg som søster er å stå last og brast ved hans side, gjøre klart at du alltid er der og si også at du ikke kommer til å kritisere valgene hans. Selv ikke når han har fyllekjørt. På den måten vil det være deg han kommer til når behovet melder seg. Og dersom han dukker opp, drita og selv har kjørt til deg. Åpne døra og hjertet og slipp ham inn. Det er faktisk det søsken gjør.

Det er nok mange som slett ikke er enige med meg i fremgangsmåten jeg anbefaler, men etter egen erfaring, både fra meg selv, venner og kjente i denne type problemstillinger er det den beste løsningen dersom du skal beholde tilliten hans.

Skrevet

Mulig det er hennes feil, men det hjelper ikke bruke energi på å skylde på henne.

Han/ dere må ta tak i hans problemer!

Lykke til.

Skrevet

Hun tar han antageligvis tilbake fordi han lar henne gjøre det... og det er der han må jobbe litt med seg selv.

Få vennene hans og familien til å fortelle at hun ødelegger han og at han fortjener bedre. Bombader han med info om fyllekjøring og hva det innebærer (Drap, skader, rullestol, bøter, fengsel ++++)

Oppsøk psykolog om det er noe som kan hjelpe.

Dere må ikke bruke mer tid på en person som ikke vil broren din godt, snakk ikke dritt om henne (for da blir han vel bare ennå mer lei seg?) og hold dere til sakens kjerne.... som er:

Broren din som har kjærlighetsorg og ikke vet hvordan han skal komme seg videre!!!

(Selv om andre ikke er enig med deg her inne (Og du forventet vel ikke enstemmighet her inne?), er det ingen grunn til å bruke kallenavn, det bare viser at du stille rpå lik linje, bruk energien din på det som er viktig i stedet.

Lykke til og prøv å hold fokus riktig vei!

Skrevet

Takk for langt svar tillab!!!! Er så enig i det du skriver her! Må si at jeg også er den som ikke har rakket ned på han eller kritisert han når det gjelder dette!

Det er så sant det du skriver, at han velger selv å gjøre de dumme valgene...

Jeg vil ta imot rådene dine, og prøve dem! Alt for å hjelpe han!

Har ikke råd til å miste min kjære kjære bror!!!

Skrevet

Veldig bra svart!

Hva er verst en psykopat eller narkoman? Og hvordan blir den kobinasjonen som et par??

Skrevet

Takk! Vil også få si at jeg har ALDRI sagt et stygt ord om eks hans til han. Har aldri kritisert henne til han! Så har iallefall gjort en ting rett..

Det med å bruke kallenavn osv her, det falt bare utav meg.. Sitter her ganske så knust og opprørt.. Og så strømmer følelsene på.. =(

Snakker litt før jeg tenker da.. =( Uheldigvis!

Skrevet

Du er jo bare ett menneske:o)

Klemmer med begge armene og ønsker deg lykke til..

(Hjelpes, hva er det som går av meg? KLEMMER?? Det skjer ikke så veldig ofte bare sånn at du er klar over det:o))

Skrevet

off så trist da;(

hva er det med dere andre, dere har vell ikke sitt slike tilfeller av at damer er utrolig teite og manipulerende!!

jeg har ett søskenbarn som er sammen med ei bitch, hun bestemmer alt,salt skal gå etter hennes pike, men her er det også snakk om at han må være med henne hele tiden og får ikke være med kompiser osv. . blir litt på samme måte.

jeg ville snakket med x en hans, lagt kortene på bordet, selv ville jeg bed henne dratt til helvete og sagt at jeg/vi vil ikke se henne mer, eller ha noe med henne å gjøre. jeg er en slik person som blir skikkelig irritert av slike dritt kvinnfolk, og da får de hørre det. hun er tydelig ikke voksen, når det kommer til din bror så er fyllekjøring og stoff noe som ikke er noe vi kan godta, men når en er knust av kjærlighetsorg så kan det føre til at mange gjør noe dumt for de tror de har nådd bunn allerde.

selv hatt narkomane venner, deres liv har endt med overdose. har type som har sittet inne for fyllekjøring før jeg traff ham, som alle vet fører dette til fengsel,bot og en mister lappen 2 år. dette er jo enda verre enn å ha kjærlighets sorg, for den går over.

nå vet jeg ikke om du har kjempe god kontakt med din bror, men du kan jo prøve å tilbringe mer tid sammen med ham, finne på masse kjekt sammen, eller at kameratene hans kan gjøre det, kanskje bestille en tur til syden eller noe, slik at han kommer seg vekk og treffer nye folk ute på nattelivet. det er mange muligheter.

men fortell ham at det er mange jenter der ute for ham, og han er jo så ung,han har jo hele livet foran seg. stoff er noe dritt, ikke la det ødelegge han, til slutt sitter de kun igjen med en haug med narko gjeld.

vil også si noe om mitt søskenbarn: i sommer var jeg høygravid, han ringte om jeg ville hente ham, det gjorde jeg, dama ville også være hjem til meg, men når jeg hentet han så skrev hum sms, og sa at hun trodde at det var bare de 2 som skulle kose seg ilag, han svarte at det var jo du som ville til henne(meg). så svarte hun be henne kjøre hjem igjen, han klikket og sa nei ærligtalt, hun er gravid og har kjørt i 30 min for å hente oss, men så skulle hun bli med, skulle hente henne, men så var hun plutselig klar, da sa han til meg, bare kjør hjem til deg, vi driter i henne, det er første gang han stod opp mot henne. og hun ble forbanna, men han skrudde av mob så kunne hun se hvor teit hun hadde vært.

jeg misliker henne så, men når hun er her så er hun verdens koseligste, men jeg vet at hun er falsk rett gjennom!!!

stå på HI, håper din bror finner seg ei koselig jente;)

Skrevet

Heh, takk for god klem! Den trengte jeg!!

Skrevet

Takk.. Vil bare dele en mld jeg sendte til han i går, på vei hjem med bussen.. Fikk aldri svar, men håper han tok det jeg skrev til seg...

"Heia! Ville bare si at jeg tenker mye på deg. Og jeg håper at alt ordner seg for deg. Jeg blir så lei meg når du ikke har det bra! Du fortjener det beste, aldri tro noe annet. Vi er mange som er glae i deg! Spesielt jeg. Du er den beste storebror min!.. Livet kommer til å føles jævli og håpløst til tider, en stund fremover..det blir slik når hjertet er knust!=(

Men det ordner seg ALLTID til slutt. Ikke gi opp den tanken! Jeg lover at det vil ordne seg! Lev livet! Det har bare såvidt begynnt!! En dag vil du finne en jente som fortjener DEG og setter pris på den du er! For det er få personer som er så god som du, ******. Gla i deg broremann! Klem!"

Er ikke den beste med ord.. men håper han iallefall tenker litt over det jeg skrev.... og at han velger å tro på at livet vil bli bra igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...