Gå til innhold

Kommer til å miste broren min .............................. =( *langt..*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg går bare å venter... =/ Er sikker på at jeg kommer til å miste han snart!

Huff vet ikke hvor jeg skal begynne engang.. Han er da 22 år, jeg er 19. En pen gutt, som er KJEMPE snill og god. Alltid hatt MASSE venner.. En bror jeg har sett opp til siden jeg var lita!

Han ble sammen med ei jente for noen år siden. Hun er 18 nå.

Likte henne veldig godt. Koselig jente. Men utrolig falsk. Og nå hater jeg henne. Hun ødlegger bror min totalt. Har han rundt lillefingeren. Har hele makta. Jeg kjenner ikke igjen min egen bror til tider....

Dem krangler hele tiden så å si.. eller HUN starter en krangel.. over alt. Er dem ute å drikker (noe dem gjør ofte) så går det vel ikke en gang uten at dem har en krangel den kvelden.

Broren min elsker henne.. gjør alt for henne. Alt hun ber om! Ringer hun han 4 om natta og ber han hente henne, ja så gjør han det. (dem bor ikke sammen) ... Hadde han sagt nei, hadde hun klikka.

Vet liksom ikke om noen gode eks. for jeg kjenner ikke til alt. Vi bor 2 timer fra hverandre nå som jeg har flytta... Men jeg veta at dem krangler helt ufattelig og at hun har totalt makta over han...

Dem har gjort det slutt noen ganger... Men blitt sammen igjen... Sist gjorde hun det slutt på fulla. Broren min var helt knust. Helt ødelagt. Mammaen min gikk konstant rundt urolig for han.. urolig for hva han kunne finne på =( .... Det gikk mange mndr.. Broren min begynnte å ligne på den broren jeg alltid har kjent! Men såå... dem ble sammen igjen. Og hadde det ganske greit en stund.. men så var det tilbake til det gamle igjen... Grunnen til at jeg nå skriver dette innlegget er pga noe som skjedde denne helgen....... And here it goes... :

Jeg våkna kl. 03.30 av noen som snakka og skreik oppe. Broren min var kjørt hjem av politibil, og utenfor sto to politimenn, og to kompiser av broren min.. Dem bar på broren min som var så DRITINGS at han såvidt klarte å snakke.. Å stå selv kunne han ikke.. Han var sint og frustrert.. Og grein.. =( Kompisene fikk etter en stund bært han ned trappen og lagt han i sengen sin. Dagen etter våkna han tidlig.. ante ingenting.

Min mor kom ner å ba han legge seg igjen.. Og så spurdte hun hva som hadde skjedd igår.. (hun hadde vært ute selv så hadde bare blitt fortalt av stefar min at han kom hjem i politibil og at han var dritings osv)

Broren min sto der som et spørsmålstegn og huska ingenting. Etter en tlfsamtale til en kompis, brøt helvete løs! Dama hadde slått opp.. Dette husket han ingenting av.. Etter det KLIKKA DET HELT FOR HAN.. (han var LANGT i fra edru her).. Snøvla fortsatt.

Han kom trampende opp trappa og ropte og ba oss alle dra til helvete og la han være i fred.. Låste igjen døra på badet og tok en dusj, imens han gråt og gråt... Kom ut og var like sint. Kallte mamma fitte, og ba henne holde kjeft og hele pakka.. var TOTALT ødelagt....

Etter en stund unnskyldte han seg for at han sa slik, men han sa bare at han var helt ødelagt.. visste ikke hva han skulle gjøre.. Han orket ikke å ha sånn hjertesorg en gang til.. Han var jo så forbanna glad i den jenta! Mamma begynnte å ta opp hvor bra han hadde det sist, da dem hadde gjort det slutt... osv..

Men så kom sannheten frem... Den tida alle trodde han hadde hatt det så bra.. ALT var bare skuespill .... Han hadde drevet med mye dop, når han hadde det som verst.. alt for å få vekk smerten og å slutte å tenke på henne... Har fullakjørt mye også=( Senest forrige helg...

Så sa han noe som holdt på å knuse hjertet mitt.. Hvorfor kjørte han seg ikke bare i hjel sist helg???????

=(

Han forsatte å si at han ikke orket mer.. ikke orka å gå gjennom dette engang til.. kom ikke til å klare det.. sa tilogmed at han ikke fortjente henne.... WHAT??? hun fortjener ikke HAN.... =(

Åååh.. han er så forbanna avhengig av henne.. gjør alt for henne... Klarer ikke å se at dem ikke passer for hverandre.. at hun ødelegger han!!!

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. er så forbanna redd for å miste han.. At han skal gå ut å drikke å gjøre noe dumt!!!! Prøvde å foreslå til mamma at han trengte hjelp.. evt psykolog.. men virka ikke som hun vet hva hun skal gjøre.. Hun såg helt fortvila ut.. Holdt igjen tårene=(

Det samme gjorde jeg.... =( Aner ikke hva jeg skal gjøre.... =(

Vet egentlig ikke hensikten med dette innlegge..trenger bare å få ut tankene mine.. og håpte vel på noen gode råd... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte også gjemme og ta fra han alle nøklene, for han hadde tenkt seg ut å kjøre...

Skrevet

så fryktelig trist :( Håper noen klarer å få han til å ta til vettet... Og at han møter den dama han fortjener! Høres ikke helt god ut hun han er vill etter hvertfall...

Skrevet

Han trenger hjelp! Han har det vondt, og vet ikke hvordan han skal takle dette. Få han innlagt på psyk en stund? Han må snakke med noen, før det går alt for langt...

Jeg kjenner meg litt igjen, fra da jeg var langt nede og hadde skikkelig kjærlighetssorg... Var sint på alt og alle, og ville ikke leve.... Da jeg var lengst nede kunne jeg finne på mye, og det er jeg redd for at broren din også kan..... For da slutter man å tenke..... Og bare gjør ting....

Det at han fyllekjører, er ikke bare farlig for han, det kan ende med at noen dør....

Skrevet

Huff, høres ikke ut som han har det noe bra nei.

Har vært igjennom det samme med en venninne, som gikk så langt at hun forsøkte å ta livet sitt.

Han trenger noen å snakke med, men det kan være vanskelig for han vil sikkert ikke og skjønner kanskje ikke selv at han trenger hjelp..

Forferdelig å se noen man er glad i, ha det så fælt.

Har ikke noen gode råd egentli, det som hjalp venninna mi opp igjen var psykolog, gode venner og familien rundt seg hele tida.

Skrevet

Huff, dette er fryktlig trist og lese:/ Hvis det er fare for at han tar sitt eget liv bør han kanskje innlegges på et psykiatrisk sykhus/avdeling for å få hjelp?

Han trenger tydeligvis hjelp, så dere bør iallefall be han gå til legen sin, slik at han kan få henvisning til psykolog snarest.

Håper ting ordner seg for han!!

Skrevet

uff dette hørtes ikke bra ut..håper virkelig han kommer over henne og ikke blir sammen med henne igjenn..hun gjør han ikke godt.

Han burde kanskje fått profesjonell hjelp så ikke han blir så nedfor og deprimert at han gjør ting som han ikke burde gjøre..som kan skade han selv..

En dag vil han greie å komme seg over henne, men veien ditt føles sikkert veldig svart og tung ut for han nå.

Så han bør virkelig få en profesjonell å snakke med.

er det noen lege på legekontoret der du bor som er flink med deprisjoner o.l? kanskje han får time ganske kjapt til han?

Iallefall prøve å få han til å godta en time dit..kanskje han kan få medisienr som hjelper han?

Håper virkelig broren din kommer seg over dette..hun hørest ikke helt god ut..

klem

Skrevet

Hvorfor hater du henne, det er da tydelig at problemet ligger hos broren din og ikke dama hans. Ikke rart at det ofte blir slutt, når broren din er knarker og kjører i fylla. Ikke så greit å slite med deg. Stakkars dama (eller xen) til broren din. Og stakkar broren din som tydligvis sliter.

Kanskje det hadde vært en ide og godta dama hans i stedet for å ha den innstillingen du har? Du sier hun har "all makt" men hva vet du om det? Du viste jo absolut ingenting om hva som foregikk før i helgen...

Skjerp deg

Skrevet

Huff er så utrolig redd. For har hatt skikkelig kjærlighetssorg selv, så jeg vet så utrolig godt følelsen og alt man kan finne på å gjøre... =(

Man tenker blankt på seg selv, og ikke på alle rundt seg som er så utrolig glad i deg....

Er helt forferdelig å se at han har det slik! Jeg går dag ut og dag inn å bare venter på en telefon om at noe har skjedd han.. Blir gal snart!

Vil så gjerne foreslå psykolog for han... men nesten VET at han kommer til å se på det som bortkastet, og at HAN ikke har et slikt problem..

Ååååh forstår bare ikke at hu der dama kan ødlegge han slikt!...

Det du skrev om fyllekjøring Juni*stjerne, det har du helt rett i! Han kan skade seg selv, eller andre.. I verste fall begge deler!!! =(

Skrevet

Han knerka ikke eller fyllekjørte FØR hun slo opp.. dette var etterpå.. Når hun gjorde det slutt..

Grunnen til at jeg vet at hun har makta er fordi alle som kjenner bror min mener det.. Mora mi forteller meg det. Stefar min. Og jeg ser det jo selv. Dem krangler for den minste ting. Når jeg er der også.. og HUN legger opp til det..

Jeg har alltid prøvd å godtatt henne jeg. Vi har da vært kjempe gode venner.. Og for det hun vet, er vi det fortsatt. Men når jeg ser hvordan hun behandler han og ødlegger han så er det jo ikke så lett å godta henne lenger... ????

Skrevet

Så trist.. Det han trenger nå er noen som tar ansvar og " vekker" han opp fra de døde. Men så var det hvordan gjøre dette? Noe har makten over han og det må brytes. Han trenger voksne gode mennesker rundt seg som forteller han sannheten. Vet ikke hva jeg skal si egentlig, men han blir bedratt og det er tydelig dama som er problemet. Løgn og bedrag og han blir fanget inn i det. Jeg skjønner at dette tar på. Prøv virkelig å gjøre alt for at han skal komme på beina igjen. Han vil overleve selv om han må bort fra dama,men det føler jo ikke han. Han er overbevist om at han ikke klarer å leve uten henne virker det som. Håper dere finner en løsning og at dere når inn til han.

Skrevet

Jeg skal prøve å snakke med han neste gang jeg reiser hjem, om han kan ta en time hos psykolog.. Han trenger råd og veiledning fra noen som KAN om dette...

Håper bare han er villig til å gjøre det! Vet så godt at han vil få det mye bedre uten henne.. Og fokusere på seg selv fremover... Og finne ei jente som setter pris på han, for den han er! Istedenfor å rakke ned på han, og styre livet hans.. =(

Skrevet

Huff da, har desverre ingen gode råd, vil bare gi deg en klem...

Klemmer fra

Skrevet

1,6179775....Er det mulig???????????? Hadde du vært i en slik situasjon, hadde du blitt rimelig forbanna om noe ba deg om åskjerpe deg...

Skrevet

Jeg prøver å forklare her.. men tydligvis er du den ENESTE som ikke skjønner her.. ALLE ser at hun er problemet her!!!(familien, folk som kjenner henne osv)

Hun bestemmer alt.. Alt hva dem skal gjøre. Vil hun en ting, så SKAL dem det.

Hun krangler på alt.. Og er nedlatende mot han!

Hun klager å bitcher på alt.. ødlegger selvtilliten hans.. osv...!

Skrevet

Men herregud da jente. Så du hater jenta fordi hun gjorde det slutt med broren din? Han er da voksen? At han takler det dårlig er hans problem, ikke hennes.

Og at dere "ser" det. Det lyser igjennom at dere missliker henne, da ser man gjerne det man vil se.

Blir provosert over mennesker som ikke greier å se problemer med sine egne, og som altid skal skyve det over på andre.

Skrevet

Men det blir jo ikke noe bedre av å skyve problemet bort på noen andre. Ut i fra det hun beskriver er det broren hennes som har et problem, og som trenger hjelp.

Skrevet

Hvorfor legger du all skylda på eks-kjæresten? At han ødelegger livet sitt er da ikke hennes feil, det er hans valg! Mulig hun er en røy, men ikke skyld hans psykiske helse på henne, det er hans problem, ikke hennes.

Skrevet

Vet du hva! Nå provoserer du meg så INNI HELVETTE! Drit i å blande deg mer i dette innlegget! Du er tydeligvis bare inne her for å fucke til! Her har jeg et forbanna innlegg om at jeg er redd for broren min, og trenger råd og hjelp for jeg er redd han vil i verste fall ta livet sitt!

Og alt du satans sitter å gjør er å krangle og lage et helvete om hvorfor jeg ikke liker denne jenta og at jeg må skjerpe meg osv.????????????!!! Drit i å skrive her mer.

Jeg var ute etter råd og hjelp, ikke spydige kommentarer fra ei kald og ufølsom fitte som deg!

Skrevet

Fælt å se de man er glad i slite sånn. Han trenger hjelp til å komme ut av dette. Den sorgen som oppstår ved kjærlighetssorg kan i noen tilfeller sammenlignes med sorg etter dødsfall. Han er nok ganske deppa, og det er sikkert derfor han gjør så mye "dumt" og farlig. Man gjør gjerne det, når man ikke bryr seg om eller gleder seg over livet sitt.

Han er ennå ganske ung, og sikkert ikke så "innkjørt" i problemene sine ennå. Dette kommer til å gå bra hvis du får han "på trua" til at ting skal bli som før. Du kan jo tilby deg å være med til lege? så kan jo legen derfra vurdere hva som er nødvendig for han.

Skrevet

Skal si du er flink å lese også.. ja jeg hater henne for at hun slår opp.. mhm... jaada.. jeg skrev da tydelig at han har det MYE bedre uten henne. og jeg ramset opp grunnen til at jeg ikke liker henne.. Hvordan du fikk denne ene grunnen som IKKE sto ramset opp til å bli hovedgrunnen til at jeg ikke liker henne, ANER jeg ikke.. herregud..

*rister på hodet*

Skrevet

Klart man MISLIKER noen hvis ens bror eller søster forandrer totalt personlighet og væremåte??!!! Her er det snakk om ALVORLIGE problemer. Noen må ta affære og ikke håpe på at han greier å takle sine problemer sjøl! Mener no jeg.

Skrevet

Ikke legg ut innlegg på en et offentlig forum om du ikke ønsker svar.

Jeg prøver å gi deg råd, skift fokus over på broren din i stedet for denne jenta.

Lage et helvete? Lille venn, du må tåle at ikke alle er enig med deg;)

Kald og ufølsom fitte? Så sjarmerende du er, sikkert en god støtte for broren din ja *himmle med øynene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...