Gå til innhold

sier dere - jeg elsker deg. til barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

KaMa: Det triste er at du har latt Helge Jordal, av alle mennesker, ta den avgjørelsen for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel det eneste norsket ordet jeg sier til henne og - at jeg elsker henne. For det gjør jeg. Men ikke som jeg elsker kjæresten min:)

Skrevet

Jeg sier "Jeg er glad i deg" til både mannen og barna mine. "Elsker deg" faller ikke helt naturlig å si. Ikke fordi jeg ikke gjør det, men jeg syns den frasen har blitt misbrukt så mye, at for meg er den litt ødelagt. Høres så falskt ut til tider. Det er den frasen som står på msn til de som har en ny type hver uke..

Skrevet

Jeg elsker sønnen min over ALT på denne jord,så ja det sier jeg hele tiden..

Skrevet

Jeg antar du ikke er bergenser, men "eg elskar deg" høres bare ikke noe særlig pent ut.

Forøvrig, det har aldri vært noe savn. Jeg klarer veldig fint å vise de jeg er glad i hva jeg føler for dem.

Gjør ikke du, på annen måte enn å si det muntlig?

Skrevet

Ja, det gjør jeg hver dag. Sier det til mannen min også:-)

Skrevet

Jeg sier at jeg er glad i både unger og mannfolk. Elske er et altfor pompøst ord som ikke eksisterer i dialekta mi. Føles helt unaturlig å bruke det uttryket.

Skrevet

Ja, jeg ser ikke problemet i det :)

Sier det hver kveld når hun skal sove.

Skrevet

jeg har aldri sagt til barna mine at jeg elsker dem. aldri. men jeg forteller dem hvor glad jeg er i dem hver eneste dag.

Skrevet

Å ja da. I sammenheng med alle mulige fraser som "min lille deilighet"" mitt elskelige lille vesen" osv. Mener likevel at å elske er i ferd med å bli et misbrukt ord. Det å elske ungene sine gjør en nødvendigvis ikke til noen perfekt mor. Selv om jeg er det;)

Skrevet

Ja..

Han er mitt største. Han er mitt alt.

Jeg elsker han, men på en annen måte en samboeren min som har en annen rolle i livet mitt.

Skrevet

Sier det mange ganer pr dag jeg:-)

Skrevet

JA- bruker "elsker deg" på både samboer og barna mine!!

Nå er jeg "glad i" mange, venner, familie osv - så for mine ALLER nærmeste syntes jeg "elsker deg" passer best!

Enig med tidligere kommmentarer: hvorfor bare bruke det til samboer!?!

:)

Skrevet

jeg sier til henne at "mamma elsker deg" hver gang hun skal gå ut eller når hun skal legge seg. jeg elsker kjæresten min også men elsker datteren min på en helt annen måte...

Skrevet

Ut fra dib-definisjonen så elsker du da ikke barnet ditt.

Skrevet

Klart det,flere ganger hver dag:)Hvorfor ikke,det er jo så inderlig sant!!

Skrevet

jeg ville heller sagt jeg elsker deg til barna mine enn mannen vis jeg måtte velge.. de kommer alltid først.. jeg mener at ordet jeg elsker deg betyr mere enn glad i deg, men har jo ikke noe med sex å gjøre da..

uansett jeg ville alltid valgt barnet fremfor mannen vis det skulle vært nødvendig å derefor sier jeg jeg elsker deg over alt på jord til jenta mi, men elsker også kjærsten min da

Skrevet

javisst

ikke hver dag men..nok til at hun vet det

Skrevet

For meg er det mer naturlig å si "Jeg elsker deg" til partneren, men sier "Jeg er så glad i deg" til sønnen min med den mening som i "jeg elsker deg".

Jeg vil jo tro at det er ganske selvsagt at man "elsker" barnet sitt, uansett hvordan man uttrykker det. Det er jo det kjæreste man har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...