Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 jeg reagerer når foreldre sier til barna sine at de elsker de.. synest det høres helt feil ut... jeg sier elsker deg til mannen min.mener at kjørligheten til mannen og barna mine er 2 forkjellige... men forteller barna mine hvær dag hvor glad jeg er i de og hva de betyr for meg. jeg forguder barna mine og de er alltid første prioritert,men føler det ville vært rart å si at jeg elsker de... meninger?
Gjest -<<- Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ja, det gjør jeg. Det betyr ikke at kjærligheten til kona er den samme som til ungene.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Selvfølgelig sier jeg det til barna mine. Skulle jeg definert det sånn som du gjør ville jeg vel heller sagt at jeg elsker deg til barna mine og jeg er glad i deg til mannen min...
ScaryMama Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg snakker engelsk med Nikolai og derfor sier jeg "I love you". Selv om kjærligheten til mann og barn er forskjellig, så sier man "I love you" til begge... Det er litt verre på norsk, og ja jeg skjønner at det kan høres litt rart ut å si "jeg elsker deg" til barna. På den andre siden så syns jeg at "jeg er glad i deg" er lite dekkende. Jeg er glad i vennene mine, kjærligheten til barnet mitt er MYE sterkere enn det! Jeg elsker jo barnet mitt like mye som mannen min, så hvorfor skal jeg da bruke et så mildt uttrykk når jeg vil si hva jeg føler?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg sier det av og til til gutten min, og han sier det av og til til meg. Men han sier aldri at han er gla i meg. Bare at han elsker meg...he he.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Ja det gjør jeg hele dagen =) Jeg sier til og med at "mamma er helt forelsket i deg =)" Det er jo foreldrene, og det er jo ikke til å misforså! Jeg har ei datter.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Hver kveld er jeg inne å legger over gutten min dyna før jeg legger meg selv, og når jeg går ut av rommet hvisker jeg "Mamma elsker deg". Han sover jo selvsagt da, men hender jeg sier det når han er våken, men bruker mest , "jeg/mamma er glad i deg" Han er 18 mnd.
Cat.68 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jepp, gjør og ser på det akkurat på samme måten som deg Fumlis,
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Hvorfor i all verden skal det vakreste ordet i verden være forbeholdt den man er gift med/samboer med? Når du hører ordet elske, tenker du da på dobbeltbetydningen av ordet? Elske = sex? Er det derfor du reagerer? Har inntrykk av at mange tenker sånn. Underlig. Å elske er det samme som å holde så mye av et menneske at man ikke klarer å føle noe sterkere. Det skulle vel være unødvendig å si at jeg elsker barnet mitt.
KaMa Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Nix. Har nevnt det før, men sier det gjerne igjen. Helge Jordal ødela den frasen i Orions belte. Jeg sier ikke jeg elsker deg til noen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Du sier ikke at du elsker noen? Så trist:(
KaMa Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Hvorfor i all verden er det trist? det betyr ikke at jeg ikke føler det jeg føler eller at jeg ikke klarer å formidle hva jeg føler. Syns kanskje det er en anelse mer trist dersom du tror at den eneste måten å formidle et budskap på er verbalt. Eller at å ikke si "jeg elsker deg" er synonymt med å ikke ha noen å elske. Litt uklart hva du syntes var trist altså.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Nope...bruker ikke ordet "ELSKE" men "GLAD I ".... gjelder forsåvidt både unger og gubbe. Bare d at ungene får høre d hver dag )
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Ha ha ha..............gud du taper så fælt ved å herme.........Sitter i *latterkrampesådetholder*
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #20 Skrevet 25. februar 2008 ikke vær så jævlig ukultivert å spam ned andres tråder. har sagt det før og sier det igjen, pass på at hjernen er tilkoblet før munnen åpnes. gjelder forsåvidt ikke bare angelica men også alle dere andre hjerneblåste kjerringene her. -SIER PAPPA :-))
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #23 Skrevet 25. februar 2008 sier i love u vænnen mamma e super gla i dæ Å av å til så sier jeg må du huske at mamma elsker deg over allt her i verden
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 Selvfølgelig gjør jeg det. Er det noen jeg elsker så er det vel barnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå