wirre;o) Skrevet 25. februar 2008 #26 Skrevet 25. februar 2008 ikke en dritt! Rent bortsett fra shopping på Mammutsalget da... Gitt ungen mat.. Men det regnes vel strengt tatt ikke som husarbeid? Eller får jeg for den?
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 25. februar 2008 #27 Skrevet 25. februar 2008 Ikke en dritt.. Hverker skitner det til særlig fort eller roter noe særlig.. så jeg slipper å gjøre masse hver dag.. Har sine fordeler å være ryddig :-)
2-barns mor Skrevet 25. februar 2008 #28 Skrevet 25. februar 2008 Jeg lurer på hvordan dere alle rekker så mye når dere har barn i huset? Får jo dårlig samvittighet her jeg sitter............
grå :) Skrevet 25. februar 2008 #29 Skrevet 25. februar 2008 har egentlig ikke gjort stort anna enn å jage to unger *gah* ellers har jeg vaska to maskiner med klær og satt i gang en til tromling, vaska alle frontene på kjøkkenskapene, vaska kjøkkengulvet tre ganger ( ooooo jeg er sååå glad for all hjelp fra de små i dag) og støvsuga første etasje. så har jeg bada unga da for å få litt pustepause.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 25. februar 2008 #30 Skrevet 25. februar 2008 Herregud, så flinke alle er! Har gjort litt idag jeg også: -Vasket kjøkkenet -Vasket utstyret jeg brukte til å bake i går + kjeler etc -Tatt ut av oppvaskmaskinen -Satt på en maskin med klær, som straks skal henges opp -Brettet et stativ med klær og lagt på plass -Vasket litt ullklær -Støvsugd gangen og soverommet -Skiftet på sengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå