Tommage♀♂ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Siden ingen andre skryter så får jeg gjøre det selv... Jeg har: -brettet og lagt på plass 2 maskiner klær -ryddet stue, kjøkken, gang, bad og 2 soverom -støvsugd og vasket nevnte rom -vasket alle skap og skuffer på kjøkkenet utvendig (hvitt kjøkken er noe dritt) -tørket støv -hentet ved + passet, lekt med, matet og byttet 6 bleier, og kledt på 2 unger, hvorav ene er allerede på 3. skiftet... NÅ SKAL JEG SLAPPE AV!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Brettet 3 maskiner med tøy Satt på 3 maskiner med tøy (mulig i annen rekkefølge, hehe) Tatt av sengetøy, hengt ut dyner Tørka støv i stua Og dette samtidig med at pappa er hjemme og skal ha permisjon? Hmm, jeg burde gjort noe annet...
fox`y Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 har ikke rokke så mye ennå jeg siden bege onga er syke (minstemann skriker og 2.5 åringen maser). men jeg har *brettet klær *vasket og hengt opp klær *støvsuga *ryddet litt hær og dær *badet onga og meg selv men må no prøve å gjøre litt mere i løpet av dagen da,er jo tili ennå. er litt i koma etter en natt me minimalt me søvn og sprengte pupper..
RompeRock Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 I dag er jeg giddalaus og litt sliten. Så blir nok ikke den helt store "gjøre-dagen" i dag. Men jeg har støvsuga da Og så skal jeg brette sammen klær. Mulig jeg burde rydda og tørka over på kjøkkenet. Får se
Gjest irismor Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 * Ryddet * Støvsugd * Vasket gulv * Pusset speil * Rengjort badet med alt det tilhører. Mer gidder jeg ikke i dag ;-)
Dailis Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Hmm, ikke stort. Fått en på skolen, bakt i 4 timer. Handlet og vært hos legen. Ikke alt jeg får gjort med fem små løpende rundt (fire da når ene er på skolen) Nå skal jeg brette og henge opp noen maskiner med klær før jeg skal på jobb.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 I dag har jeg: *vasket alle gulvene *ryddet storesøsters rom (heldagsjobb egentlig) *vasket badet *tørket støv på soverommene og i stua *drukket kaffe med ei venninne:-) Syns jeg har vært flink i dag jeg:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Ikke en dritt:) Jeg er ikke hjemme.
Mammat4 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Har ikke gjort så mye husarb. i dag. Har vasket badet, ryddet ut/inn av oppvaskmaskinen. Pakket bhg og skolesekker.
To trollunger + en spire Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 For en gang skyld ingenting utenom ryddet ut av oppvaskmaskinen, klesvask og levering i barnehagen. Veldig forkjølet, sår hals og høygravid så jeg har samlet krefter til en evt. fødsel som ikke må finne sted de nermeste dagene... - selv om jeg egentlig bare ønsker å bli ferdig. Kunne tenkt meg å følt meg litt friskere.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 -tørket støv i stua -vasket 2 maskiner med tøy å hengt opp -støvsuget stua og kjøkkenet -ryddet inn klær i skap;);>)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 I dag har jeg gjort: - Brettet ligget på plass 5 kleskurver med klær. -Vasket to maskiner med klær -Ryddet og vasket kjøkkenet - Vært på skolen å snakket med rådgiver - gått laang tur med vognen;) - Ryddet lekene tl fetter William Nå har jeg 3. klesvasken i maskinen mens nr.2 er i tørketrommelen og DA sitter jeg her med nylakkede negler og glattbarberte legger, litt deilig med til til seg selv og. Så venter vel bare på at Isac skal våkne så kan vi gå opp å begynne på middagen;)
solemio Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Brettet to maskiner med klær og lagt på plass, tatt ut av oppvaskmaskina. Fått oss alle ut av huset og vært på jobb siden 08...
Pysa Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Dette er hva jeg har gjort av husarbeid i dag:
BettyBoob Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 jeg har ryddet og vasket et bombardert kjøkken kastet masse søppel støvsugd vasket klær tørket støv luftet (hehe, veldig mye jobb) ryddet benken på badet dette er ikke verst til å være meg, som er en latsabb på dette området
Mamman til AM&JS Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Skulle så veldig gjerne ha gjort en del ting jeg også, men er på jobb... Fikk gjort en del huslig vedlikehold i helga da..som å vaske/støvsuge gulv, ta ut mattene, vasket tøy etc.. Ukedagene går så altfor fort....;((
woo-woo Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 - Gått ut med boss - Vasket opp og kokt flasker - Satt på klesvask
Anne-B. Skrevet 25. februar 2008 #18 Skrevet 25. februar 2008 Skrytskrytskrytskryt, føler meg ikke det minste truffet. Æsj.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #19 Skrevet 25. februar 2008 Brettet klær Satt på ei maskin med klær Byttet sengetøy Tatt meg av sykt barn Holder for en formiddag det ;-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 25. februar 2008 #20 Skrevet 25. februar 2008 Flink du har vært -Jeg har også vært flink, har ikke gjort så mye, men har vasket soverommet vårt og Silje sitt grundig, av all pynt,leker,bilder etc,så nå lukter det så godt.. -Tatt av sengetøy og det er nå kommet i tørketrommelen, -Har også tørket støv på gangen.. -Ryddet og vasket kjøkkenet Tenkte at jeg skulle vaske badet og do, nå når Elias ligger og sover,men gidder ikke..
jet trip Skrevet 25. februar 2008 #21 Skrevet 25. februar 2008 Vært 2 timer på åpen bhg med mini. Brettet klær satt på vaskemaskinen vaska opp (ja har ikke oppvaskmaskin siden er ikke plass, dritt) støvsuget vasket gulvene tørket støv
Mikkemafian Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 I dag er det gøy å svare på denne, ja... Tømt oppvaskmaskinen Vasket og hengt opp 3 maskiner med klær Brettet sammen og lagt på plass klær fra 2 tørkestativer Sortert og lagt vekk barnetøy i størrelse 50-62 Vasket badet Skiftet sengetøy Ryddet i bilen.... Flinke meg!!!
melkekua™ Skrevet 25. februar 2008 #23 Skrevet 25. februar 2008 Hadde en sjau igår, så idag har jeg bare satt på en klesvask ) Og så tok jeg meg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dusj ;o)
~Roskva~ Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 I dag satte jeg på en maskin med klesvask - og så benyttet jeg sjansen til å sove når babyen sover!! Hun tar for tiden en god lang lur på minst 3 timer midt på dagen, så da kan jeg lure inn flere timer med søvn i strekk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå