Gå til innhold

SVIGERMOR.........................................(Hormonbombe UTSLIPP)ps:langt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..signerer faktisk NN 00:00...trist at du bare ga deg sånn..tror bare det blir vanskligere for deg om du bare lar dem tråkke på deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter ikke i det,og jeg kommer til å fortsette å "mase" på han med dette.Men jordmor ville at han skulle være med neste gang,og hun er litt spesiell kan man si....

Så med mitt mas og jordmor som spør og prater om det,trur jeg han kommer til å tenke litt mer.

Han har levd med dette så lenge så han reagere ikke lengre,og tenker at så lenge de ikke er alkoholikere så er det ikke noe problem.Så som han presterte å si (og tro meg den sa jeg virkelig igjen på) han har ikke tatt skade av det så da er det jo ikke så ille........

Men jeg klarer ikke snu dette rundt alene desverre,så tar i "bruk" jordmor og.Det er tross alt mange år det er prat om.Får også få henne til å prate litt om det rasisme greiene....

Skrevet

Men den hitler barten var ifølge sambo en spøk,og de sliter mye på den skolen han går på visstnok.Men han mente lillebroren egentlig ikke mente det,og jeg forklarte det at selv som en spøk var den i drøyeste laget.

Men som jeg sa tar det opp med han frem til ny JM time,så får jeg håpe han tar det til seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...