Gå til innhold

Hei "skalha1etter3.pp"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kor hærli da, på tide med en til da ja:)

Uff, va du med på fødselen? Hjelp.... Nei, an må berre tenke positive tanka:) Fikk mej time med jordmor når ej e 13+6 me, Gle mej:)

Men no skal ej straks heim att. Fær ha ei god helg da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei..hatt ei fin helg?

ej he fått sove mej frampå litt so ej føle mej litt meir opplagde enn dei andre dagane:),men kvalma bjunde å ta litt over no..ikkje so gale men den e der..

ja..ej va me på fødselen.samboaren hinna var på sjøen,men på vei heimatte so han fikk me sej akkurat når babyen kom ut.de va forferdeli..men ej ha gjort de ijen uten å blunke for ho jenta so ej va me e vert de..kjempe glade i ne:)

de e kjekt på jordmora.høgdepunktet for mej når ej va der va å sjå kor mykje magen ha vokst:)

Skrevet

Uff, ej e kjempe trøtte i dag sjøl om ej he søve bra i helga. Håpe det kjem sej utover dagen. Vi sa det til foreldra mine i går, dei vart kjempe gla dei:) Ej sa att ej hadde grudd mej til å sei det til han far, men han sa berre att ditta va det oss so bestemte:) Så då e det svigers igjen. På lørdag var vi en tur med svigers, å ho svigermor spurte med en gang vi kom om ej va gravid for det hadde ho drømt. Men ej sa nei i og me vi ikkje hadde sagt det til mine foreldre. Synst dei måtte få vite det først. So då lure ej mej på om han he sladra han som ej møtte på legen.

Skrevet

de va no bra atte de ikkje vart styr da!!Ka sjukehus he du tenkt å føde på?Åse?ej skal te volda for der va ej sist å va kjempe fornøgde.

blir spennande å sjå ka svigersane dine sei no da:)heheh..

Skrevet

Dei blir nok storfornøgd. Sambuaren e 9 år eldre so han e no over 30 da. So då e det jaggu på tide ja. Ej he tenkt mej til Ålesund, Volda blir for langt i forhold til der vi bur. Men he hørt att der e ei skummel jordmor der, ho som var der når søstra til sambuaren skulle ha sin første. Ho vakje heilt nøgde med ho. Men ho hadde en tøff fødsel i tillegg da. Rævna heilt bak tru ej. Huff, ej må sei ej bli ganske nærvøs for fødselen når ej tenke på det. Men hittill so hekje ej brukt mykje energi på det. Gjeng so det gjeng uansett. Kor det gikk me di første da?

Skrevet

okay..men ålesund e nærmast for mej oxo,men tilåme jordmora råda mej forgegang til volda.

ej grur mej igrunnen meir no enn sist..sist glede ej mej for ej va so nyskjerri på kor ho såg ut..hehe,men no veit ej ka ej går te da so..hadde bære lystgass som smertelindring.

fødselen min va etter boka so jordmora på sj.huset sa..men dei 4 første cm tok long tid,men de e no vanli da.riene starta sakte ,men sikkert laurdaen i 10 tida på kvelden..hadde ett par om natta.trur ej vokna 2 gonga.kom te jordmora kl 7 om kvelden me 1-2cm.for inn på sjukehuset pga smerte,men på natta gjekk riene over.sendt heimatte å når vi kom i rundkjøringa ne i volda starta de ijen,men ej ville ikkje tilbake.om kvelden kl 10 var eg tilbake på sj.huse me 4 cm..12 hadde ej 6 cm..bada som smertelindring.(de e til å annbefale)

litt over 4 ha ej 9cmå då tok dei vatnet å 10 på 5 var prinsessa ut.ho va 3600gr og 51cm.sydde 3 sting:)

Ingenting å klage over,men steik de va intenst dei 3 siste cm..då svor ej på mi grav atte ho skulle bli enebarn,men de gjekk fort over å no sete no ej hær da..å skal bli mamma ijen:)

de e vart all smerta i heile verda!

Skrevet

Høres ut som det gikk ganske so bra det da i forhold til ka mange andre må gjennom, sugekopp osv. Huffamej. Men låkt e det no uansett, ikkje til å komme unna det nei. Ej me håpe ej fær bade. Vi he boblebad heime, so ej tenke å ligge der lengst mulig. Trukje det e so lett å få badekar på Åse, tru der e berre 1 eller 2. Å det vil ej tru som regel e opptatt. Tru an gløyme det so fort an gror sammen igjen. Mitt største mareritt e å rævne. Det e det e gru mej til. Smertene skal ej nok takle, men å rævne der nede må ver heilt jævli. Berre ej tenke på å bli sydd so bli ej heilt kvalm. E ikkje nokke gla i lega å sjukehus i det heile tatt.

Skrevet

der gjor ej oxo før ej reiste på sj.huset..

ej for heimatte 2 dagen ej.likte ikkje å ligge der:/

då va de atter en dag på jobben:P

Skrevet

Nei, sjukehus e ikkje nokke kjekt. Ja, huff, ej gle mej til påskeferie:) Skal bli so vanvittig hærli å få søve lenge fleire daga på rad.

Skrevet

blir annakvar på mej da..hehe..bytting på oss om å stå opp..!

går no på pencellin ej da mot urinveisinfeksion..som vanli.tenkte ej skulle stikke på helsekost å kjøpe mej tranbærtabeltta..de hjelp mej masse når ej va gravid sist.

Ej he helt angst for å legge på mej da..gjekk op 20kg i mitt forge sv.skap å kjempa lenge me å komme mej ned..gjekk ned 9 kilo fra nov. til ej fann ut ej va gravid.so då kan ej nesten ikkje slanke mej på samme måten so ej gjorde da..må spise me fornuft no å de blir sokregel te atte de blir meir enn fornufte sei..hehe..he gåt opp 2kilo alt:Psure....

Skrevet

Ho mor la berre på sej 11 kilo når ho gikk med mej, så håpe ej e like heldig. Ej he ikkje lagt på mej nokke særli en da ej, men he blitt litt rundere rundt magen så kanskje 1 kilo eller nokke. Trukje det gjeng mange vekene før folk ser det nei. Men det e no berre kosli synst ej. So lenge ej ikkje fær problem med å sjule det ut neste veke.

Skrevet

mamma la på sej 6 kilo..de e sooo urettferdi asso..blæææ..

he no sefølgeli blitt forkjøla da..snåre bære renne..hahahah..deili..hehe

ej so va so gla når dødtra mi bjundte å sove heile natta da slik ej fe sove heile natta,men so he forloveden min drege ihus en katt da so no e de den so helde mej våken..blir so sinte..!hakje de våre for atte ej lika katta so ha den våre daude for lenge sia.de e enn sånn skikkeli travel kattonge so henge på skinnmøblane mine å står oppi potteplantene mine..

Skrevet

Ååååå, ej elska pusa. Oss he en sjøl, ej he so lyst på en til, men sia det bli baby i stedenfor så fær det holde:) Ej e so trøtt på morgon atte e so vidt ej kjem mej opp. Å i går måtte ej jobbe overtid me, det va ikkje i min plan så då måtte ej berre legge mej kl 9:) Lika ikkje å stresse no som ej e gravid so teke det ganske med ro på jobb ej.

Skrevet

du kan få min..hehehe..!

ej jobba seint idag ej,men må jobbe mej opp ijen på flexien for ej avspasserte 5 tima idag..på sj.huset å fikk sjå babyen te venninda mi på ultralyd..gler mej sånn te ej skal..de e alt for lenge til..

la mej litt over 9 ej oxo igår.skulle i grunnen sjå frustrerte fruer,men ej la mej tidli forge tirsdag so ej fikk ikkje sjå den episoda helder so ej må få lasta dei ned slik ej fæ sjå dei..hehe..e igrunnen avhengig,men trøtta klare å ta overhand..hehe:)

Skrevet
:) He du bestilt dej tidlig UL? Ej he ikkje gjort det ej. E vel i grunn ikkje vits i no da. Neste helg fær no alle vete ej e gravid likavel, åsso skal ej på jordmor fredag etter påske. Regna med magen begynne å komme då ja. Men no føles det ikkje som ej e gravid lenger heller da, bortsett fra dinna trøtta å dårli matlyst da. Men naturen fær berre gå sin gang. Tru ej hadde blitt litt roligere visst ej hadde fart, men det kankje bli før onsdag rett før påska uansett. Kankje drive å fare vekk fra jobb heile tida. Skal på tannlege på mandag me. Men ej må tenke på det. Veit du om det e lang ventetid i Ålesund visst an bestille tidlig UL. Det so e so domt når ej skal ta slike priavte telefona på jobb så må ej lure mej vekk inn på arkivrommet å slikt so ingen høre mej. Kontora her e so lett å høre gjennom sjølv om dørene e atte.
Skrevet

nei..he lyst,men føle att de ikkje e vitsen sia ej he aldri he hatt poblem verken no eller tidligare..

vi he privat u.lyd her på øya vi so trenge ikkje om å fare so langt..so anakje korleis de e i ålesund,

e heime å e sjuke ej..e fram me ne mamma og pappa en tur no for dei skal reise til thailand..ej e soooo mesundeli!

samme me oss oxo..vi he kontorlandskap,..hehe

Skrevet

Nei du he rett i det da. Tenke litt slik att visst ej først fær på en ultralyd so vil ej kanskje fare fleire ganga visst ej føle det kan vere nokke gale, å det bli berre travelt. 1 veke igjen til 2 trimester. Å herregud so ej gle mej. Skal bli hærli når alle veit so slepp ej trekke inn magen. Den he begynt å vekse litt tru ej. Vertfall so e den oppblåst.

Kontorlandskap ekje nokke kult asso. Gla ej mitt eget kontor ja. Måtte sitte i landskapet med en gang ej bjønte her. 40 min til helg:) Skal bli deili.

Skrevet

mej oxo..skulla vert sånn her som i tyskland forexempel..der fe dei ul.lyd kvargong dei e på kontroll..korfør e de ikkje sånn her..!renk på folk som går te ordiner ultralyd å trur dei skal ha baby åso e babyen dø i uke 7 foreksempel..de e ganske sjukt da...

du e so heldige so kan snart sei de te folk..ej mæ vil..hehehe.

skal sei de te dei kommande besteforelsdra om 3 veke da.

ej trur oxo ej he vårte litt rundare over magen,men kansje de e bære flesk eller atte ej trur der e mage..hehe.

e på jobb ej no..blæææ..!fædi kl 3:)ekje so lenge ijen..

Skrevet

du skal vel over på 2.tri du no??mesundeli....

Skrevet

Uff, ja ej me synst det skulle vøre ultralyd på kvar kontroll. Då trur ej alle hadde følt sej mykje tryggare. No he ej ingen symptoma igjen also, berre litt trøtt på kveld og morgon. So ej håpe det e slik det skal ver visst ikkje bli ej bekymra. Fær nok ikkje flytte over til 2 trimester før på lørdag som kjem. Då e ej 12 fullgåtte veker. Sa det til svigers på fredag so va. So no e det berre søstrene til sambuaren og besteforeldra mine som ikkje veit av næraste familie. Dei skal få vete det til helga. Oss skal i 30 års dag til to kompissa på lørdagen som kjem, å ej lure faktisk på å late som ej drikke, for synst det kjem til å bli litt for masse oppstyr visst alle vennanne skal få vite det den dagen.

Skrevet

åååå...gler mej te ej oxo skal fortelle de..etter påske blir de nok..heheh

ja,oppstyr ja..dei kjeme sikkert te å sete å gnelle om de heile kvelden visst dei fæ vite de..heheh folle da å tytete..hahah..!!

ej he no nødt te å ringe doktoren ijen ej da for ej huska no ikkje ka kl ej skulle på min første kontroll..lappen forsvant blandt alle andre lappa på kontore mitt..heheh

Skrevet

ja, fulle folk e berre travelt! Ej ringte å bestilte mej ultralyd i sta, fikk time i mårgå alt:) Hjelp, grua mej egentli litt me ej, men gleda mej me. Tru om dei må ta inn- eller utvendig. Spela igrunn ingen rolle, berre der e liv. Tenkte det a litt greit slik vi veit alt e i orden før alle andre me fær vite om det. Ej skulle i grunn sei det til sjefen i dag, sia ej stikk av nokken tima i mårgå, men han vakje her so klart, so ej sa det til lønninngsdama. Synst det e greit att det va nokken so visst korfor ej bli vekke. Åsso må no ej fylle ut skjema me stempel fra der ej he vøre slik att ej fær lønna mi.

Skrevet

skal du??å kor spennande:)

e de sånn privat de da?på Moa?ej oxo vil,men ej skal holde mej...heheh

5 veke ijen so kan ej røpe de..heheh..gler mej litt å sjå tryne på sjefen min.hahah..!!

25 min te lunsje å ej svelte so ej e kvalme å då he ej spist 2 eple å ei skive idag fra før..svelte meir no ja kjenne ej..heheh..rart en går opp i vekt..!

Skrevet

Ja, på privat på Moa. Ej tenkte att då blir ej litt meir avslappa, å slepp å stresse sann. Ej e sann som kan stresse for den minste ting å det e no heller ikkje bra. So det skal bli spennande. Ej gru mej til å sei det til sjefen. Ej lure på å sei det før påskeferien for då slepp ej å gå å gru mej til det heile påska. Tru det e like greit!

Skrevet

ja,må nesten ikkje ødelegge påska pga de..!

No ekje de lenge te ej e ferdi..de fine veret da ute.trur ej å snuppa skal ut å leike når vi he spist middag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...