Happy happy:) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Vart så nysjerrig på hvor du er fra da du skriver så likt slik jeg snakker!
Happy happy:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Sunnmøre her me ja, i nærheten av Ålesund...
skalha1t etter3.pp Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 ej oxo,men vil desverre ikkje oppgi nåke meir sia eg er så kor på vei.sist eg var gravid klarte ikkje en viss person å holde kjeften sin så alle visste de i veke 9. kor longt du e på vei da?ej e 5 veke:)
Happy happy:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Skjønna dej veldig godt, vi har ikkje sagt det til ei einaste sjel enda vi. HE akkurat begynt på veke 10 no, synst det gjeng so utruli treigt framover. Gleda mej til å kunne sei det til alle. Skal til første legetime i mårgå, grua mej, men gleda mej me. He aldri vør til GU så er redd for det visst legen synst det e nødvendig. Men men, må an so må an.
skalha1t etter3.pp Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 oy..he dokke klart å holde dokke??flinke..hehhe..ej he sagt de til dei som skal bli tante og mine beste veninder som står meg nærmest. Treigt ja..off.helt forferdeli.men når svangerskapet e nesten ferdi so synst du sikkert atte de he gått fort.de gjor de vartfall me mi første.. De e vanlig prosedyre å ha Gu første gongen å vertfall visst du ikkje he hatt de før.ej trengde ikkje me mi første for de va ikkje so lenge sia ej ha våre,å de e ikkje so lenge sia ej va no sist helder so ej håpe ej sleppe dinne gongen oxo.de ekje so veldi kjektnei
Happy happy:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Ekje so lett å holde det hemmli når folk driv å masa heile tida! Men men, berre under 3 veke til vi kan fortelle det. Kan so klart sei det no me, men visst først nokken fær vete so veit plutsli alle det. Alt oss kvinner må gjennom altso, men oss skal no føde dinna ongen me so GU kan umuli ver so ille. Berre veldi ydmykande vil ej tru. Ligge der å skreve! Æsj...
skalha1t etter3.pp Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 hahah..tenk kor mykje meir skreving de blir når du føde..då skal dei pikamej sjå oppi den heile tida..hehe..men de e sikkert de siste du bryr dei oppi når du ligge der me smerte.ej sa til samboaren min atte han fikk f..ikkje ned å sjå,men når den tia kom å jordmora spute om han ville sjå de svarte håret so dreit ej igrunnen i de..heheh..!hadde anna å tenke på. men nei...gongen ekje kjekt.lykke til sei bære ej. kansje vi skulla holdt me kvarandre??Kor gammale du e?ej e 26!
Happy happy:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Ja, ha vør kjekkt me nokken å prate me so e i samme situasjon. Ej he riktignok fleire venninne som skal ha i år også, men kankje prate med dei enda. Ej bli 25 i år. Bli so masse bedre når det e offisielt, lika ikkje å lyge å drive på slik. Korleis e forma di da? Mi he vøre litt dårlig ett par 3 veke no, bli fort kvalm so ej småspise heile tida. He berre vøre heime fra jobb 1 dag til no, å det e no bra. Var fordi ej svimte av 2 ganga på morgonen, det var ikkje nokken hyggelig opplevelse!
skalha1t etter3.pp Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 ja,ej oxo he fleire venninde,men ja..ikkje kjekt å lyge.so he no ej slutta å røyke oxo da so i veka skal ej møte gjengen å må lyge.hehhe..lure på ka ej skal fortelle...!! mi form e som om ej ikkje skulla våre gravid.helt rart.måtte ta en test ijen på laurdag for å sjekke om de stemte atte den va positiv,for ej kjenne no ingenting da..anna enn litt stikking. Oy..svimt av oxo asso..de e no bra du skal til doktoren da imorga slik dei fæ sjekke jern innholdet i blodet ditt.kansje de e lavt?! no e snart min arbeidsdag over å ejs kal sta å hente snuppa mi i b.hagen. skal sta å besøke ei gravid venninde etter middag:) ho veit om mej:) du må fortelle mej kor de gjekk me doktoren imroga no da:) vi snakkast:)
skalha1t etter3.pp Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 kor de he gått me doktoren??
Happy happy:) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. februar 2008 Joda, det gikk veldig bra! Ho spørte litt spørsmål å fortalte litt. Så hadde ej me tisseprøve å dei tok nokken blodprøver. Ellers vakje det stort, fikk med ett par bøker heim. GU slapp ej, det nevnte ikkje ho heller, kanskje ej ha måtta om ej ikkje visste akkurat kor langt ej e på vei. Gla ej, det kjem vel nok slike undersøkelsa tenke ej. So no e det berre å smøre sej me tolmodighet til ultralyd i veke 17-18. Huff, leeenge til det da.
skalha1t etter3.pp Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 slapp du??de va rart.nei,der ekje nåke GU seinare i svangerskapet.einaste når fødselen e igang so må dei sjekke kor store åpninga die. ej skal ver me ei venninde inn på sjukehuset neste onsdag for å skal ho ta ultralyd å en kontroll.Ho hadde en døfødsel i fjor:( ej skal til legen veka etter påske.spennande:)gler mej litt.. men gler mej mest te utralyd:) sist svangerskap var eg på ultralyd 3 gonga..like kjekt kvargong:)
Happy happy:) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2008 Jau, trur det e slutt på den rutina der ej, kanskje det e nokken lega so praktisera det enda da men... Uff så trist å høre om dødfødsel da. Ej spurte om det va greit å fare på tidlig UL, ho anbefalte ikkje meir enn den ordinære pga dei veit ikkje kva UL kan gjere med barnet. So fær sjå, hadde egentli litt lyst å fare rett før påska. Mest berre for å vere sikker på att der e liv. Men sia forma ikkje e på topp so regna ej me der e det da. Merka liksom ikkje om ongen veks før magen begynne å komme da, å det e no fortsatt nokken veke til regna ej med!
Happy happy:) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. februar 2008 Ej glømte å fortelle om en litt rar opplevelse på legen i går. Etter ej hadde vøre inne til legen og skulle vente på venterommet for å komme inn å ta blodprøver osv, der var selvfølgelig mannen til søstra til samboaren min. Ej vart so sjipla, klarte akkurat å gøyme bøkene ej hadde fått bak ryggen, men han sjønte det nok. Dei he masa lenge om vi ikkje skal ha onga snart. So han ringte so klart til sambuaren min å sa gratulere da, men han lata som om han ikkje visste nokke. Han lovde å ikkje seie det til kona si, for ho klare ikkje holde kjeft. Kan ikkje akkurat ringe til han å sei han MÅ ikkje sei det, for då sjønna han vertfall. So det var litt kjipt, vi he jo ikkje fortalt det til foreldra våre enda. Huff....
skalha1t etter3.pp Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 oy...de e skikkeli flause da..heheh,men en veit aldri ken vi møte på.ej møtte svigerinda te ho so ej jobba att me her.ho ha spurt kollegaen min om eg var gravid,men kollegaen min ha sagt nei..heheh..for helga før ej fann ut atte ej va gravid va ej på kanonfylla da å de veit kollegaen min so ho tenke no sikkert atte ej ikkje e de sia ej drakk. kansje de e på tide å fortelle de til foreldra dokka??trukje ej skal vente so lenge ej da til å sej de te froeldra våra.sist va ej 7 veke. gler mej til å fortelle de,men samtidlig grur ej mej.... sist vart dei ikkje so blide sia ej ikkje ha jobb anna enn 50%,men no står no alt til rette.eige hus,fast godt betalt jobb,he 1 barn fra før.
Happy happy:) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. februar 2008 Det e litt kjipt ja. Domt visst foreldre fær høre det fra andre, men han lovte no å holde det for sej sjøl sjølv om vi ikkje bekrefta graviditeten. No veit ikkje ej ka vi skal gjere. Hadde lyst å vente lengst mulig pga e litt i tvil på ka min far kjem til å sei. Han he ingenting negativt han skulle sagt, men han e av den typen som e opptatt av att ongane hass skal få sej en bra jobb. Ej he fast jobb ¨å bra utdanning, men er foreløpig berre sekretær. Åsso skal vi begynne å bygge hus til høsten. Så blir mykje på ein gong. Men han kan no sei ka han vil!
skalha1t etter3.pp Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 de e faktisk litt domt ja..heheh... du he samme familie so mej..!alt skal vere i tipptopp satnd.heheh... ja,ej e assistent føreløbi..hehe!! ej e sooo trøtte da fortida.legge mej tidli,men vi e no oppe tidli oxo da sia ho minste e enn morgenfugl.halv 6:/teke på de vertfall no når ej e gravid å trøtte av den grunnen.idag skal ej møte jentegjengen min..lure på ka ej skal sei når de gjelde røyken. dei veit atte vi "Prøvde" å bli gravide da,derfor lure ej på om ej skal sei atte kofør ikkje slutte no om seinare når ej skal bli gravid allikavel:) heheh..ha de gått på den?
Happy happy:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 28. februar 2008 Uff, alt oss må gru oss for. Gru mej til å sei det på jobb me. He jobba her sia mai i fjor so det ekje so lenge da. Men det passa aldri uansett 100% å få onga med tanke på jobben. Ej me e fryktelig trøtt, legge mej halv 10 kvar dag, oppe igjen halv 7-7. Åsso e ej svolten konstant, det kom i veke 7 ca. So ej et heile tida på jobb, folk må no begynne å lure:) Bli so kvalm visst ej ikkje fær i mej mat. Men satsa på det meste av plager forsvinn om ett par veke. Å kor ej gle mej til å sleppe å holde det hemmlig.
skalha1t etter3.pp Skrevet 28. februar 2008 #20 Skrevet 28. februar 2008 då he ej jobba mindre ennn dej på arbeidsplassen min..juli begynte ej..hehe.. ej e gla ej ikkje e dårli..stakkar dej so e de..off.. exen min spurte mej idag om ej va gravid..å gjett om han forsto atte ej va de da..hahha...han skal bli pappa sjøl om nåkre veke for 2 gong..hehe..
Happy happy:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 28. februar 2008 Plagene kom ikkje før veke 6-7, håpe du slepp unna also:) Trur det e fleire som trur vi me e gravide. Men men, slik e no berre livet. Grua du dej til å fortelle sjefen det da? Ej gjer i grunn det.
skalha1t etter3.pp Skrevet 29. februar 2008 #22 Skrevet 29. februar 2008 ja,de gjer ej..men ka dei forventa av ei ung dame..atte oss skal slutte å få unga??heheh.. jippi snart helg:) snuppa mi va me svigermora mi i natt.vi sov til vi vokna av oss sjøl å de va godt,men e trøtte fortsatt da..hehe...! he aldri lånt ne vekk uten atte vi skull anåke da so de va ikkje so kjekt å sete igår kveld å ikkje ha ne der.
Happy happy:) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. februar 2008 Ja, du he rett i det! Dei må jo vete att det kjem snart når dei ansette oss. I dag he ej bestilt time med jordmor, skal dit om akkurat 4 veke. Gle mej:) I dag hekje ej vøre so svolten og uggen som vekene før. Kanskje det begynne å gå over. Skal du bestille dej tidlig ultralyd sjølv? Ej he lyst, men det e mest pga ej vil ver sikker på att der e liv. Men tru faktisk ikkje ej kjem til å gjere det. Ekje nokke bekymra, e so masse rart folk e bekymra for her inne.
Happy happy:) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 29. februar 2008 Ej me e fryktelig trøtte, håpe det bli bedre. Kor gammal e ho jenta dokka da? E dokke gift, vi e berre forlova foreløpig. Vi prioritera barn og hus først so fær vi sjå etter det.
skalha1t etter3.pp Skrevet 29. februar 2008 #25 Skrevet 29. februar 2008 ja,de e masse bekymringa.ej veit sjøl atte ej kjeme te å vere kjempe begymra på slutten ,for ej va me ei venninde på en døfødsel å de vakje nåke serli.. ho e 1år og 8 måna..verdens herligaste:) nei,vi e føreløbo bære forlova å he snart vore de i 2 år..trukje vi kjeme oss lenger helder for vi e uenige om kor feiringa skal bli..heheh..stort eller lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå