Gjest Skrevet 24. februar 2008 #51 Skrevet 24. februar 2008 hmmmm skjønner jeg har vært her for lite i dag for jeg har ikke fått med meg den ekstreme mengden. hehehehe ja sånn kan det gå når mor sovner på sofaen en søndag ettermiddag!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #52 Skrevet 24. februar 2008 Neida, jeg har lest det du skriver før jeg, ser at tonen er noget røffere i det siste. derfor jeg spurte om humøret;-) Du får formulere deg som du vil, men da må du tåle at andre reagerer på det også. Jeg er dessverre ikke lysten på krangling i kveld, det er for seint, men tar gjerne en diskusjon ellers. Er enig i at det isåfall må finnes et spenstigere tema enn de du har nevnt over her, ja.
Tøysetipp Skrevet 24. februar 2008 #53 Skrevet 24. februar 2008 Hey! Så coolt.. Vi dritter i hvordan andres unger ser ut! Cåm on! Hvor laimt er ikke det.. daah! Like i care lizzm... Men, la andre få bry seg om det da. Vi mennesker er sånn skjønner du. Vi søker bekreftelse og vil vise frem de største skattene vi har her i livet. Nemlig barna våre. Det her synes jeg var et skikkelig teit innlegg! Men kanskje du sanker noen 'poeng' hos dib-kritikerne!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #54 Skrevet 24. februar 2008 saklig!!! Tonen varierer med humøret, uten tvil, det kan jeg ikke stikke under en stol:) Men da ser jeg meget frem til en (saklig!) diskusjon med deg på et senere tidspunkt. Eneste er at jeg anser det som en fare for at vi kan finne på å være ganske så enige, og da er jo diskusjonen død, så vi får klekke ut noe vi ER uenige om;)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #55 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, nei det hadde du nok ikke Selvom det sikkert er noen som hadde fått alle piggene ut uansett..
Tøysetipp Skrevet 24. februar 2008 #56 Skrevet 24. februar 2008 Men det var kanskje du som ville ha litt oppmerksomhet i kveld? Ble det litt for meget med alle de andre barna som fikk bekreftelse?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #57 Skrevet 24. februar 2008 Jeg pleier ikke å være så saklig, så akkurat det kan jeg ikke love deg, dessverre. Nicket kommer av at jeg pleier å rope "SAKLIG!!!" hver gang jeg er uenig med noen IRL, og når jeg ikke gidder å diskuterer mer. Det irriterer vettet av omgivelsene mine, mohahahah!!! Jeg tror ikke vi er uenige om noe, så langt... Skal tenke hardt...
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #59 Skrevet 24. februar 2008 Uten å nevne navn så regnet jeg med en kommentar derfra for å si det sånn;) Men det gikk jo smertefritt for seg egentlig det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå