Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Men siden det da har blitt tatt opp i dag at kanskje ikke alle har helt samme smak og ikke helt samme syn på alle andres unger har jeg oppdaget hvor forbanna mange sånne innlegg det er her, iallefall i dag. Oki, ungene deres er sikkert fine de. Skryte skryte osv. Men MÅ de klisses ut i egne tråder her? Er det innmari viktig for dere at Kari, Trude og Petra fra Trondheim, Oslo og indre Langtvekkistan ser og kommenterer på deres unger eller?! *sliiitsomt* Nå er dib et åpent forum, men kan legge ut hva men vil osv (for dette pleier å komme som et av de tre første svarene på denne type innlegg) Jeg veit det, jeg driter i hva folk legger, ut, jeg går ikke inn og ser på trådene. Sånn, da er det sagt. Likevel, er det så mange akkurat i dag fordi det er mye snakk om det eller er det sånn til daglig?! Og hva er EGENTLIG vitsen?!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Huff da, det er lite lovende... For når du sier noe blir det jo alltid bråk.
Dronningen! Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Kanskje det bør opprettes et nytt forum her inne? "Se på den søte gull ungen min" (Ja selvfølgelig med ord_delings_feil) "Å se, er h*n ikke nydelig?" "H*n er til å spise opp, se på profilen min"
Sjefsmegga Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Hehe...nå er jeg redd du kansje tirrer et vepsebol tillab :-DDD
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 he he vi er stolte første gangs mammaer vøtt... sånn er det og sånn kommer det alltid til og være.. blir nok ikke færre slike tråder bare fordi noen klager... meeeeen er jo lov og si meningen sin da.. og liker man ikke sånne tråder trenger man heller ikke bry seg med dem.. la dem bare være..
**Min nydelige Milla** Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 HELT enig, irriterende.. Noen har behov for å høre skryt av barna sine.. Men blir en smule for mange sånne innlegg ja..
lenej :o) Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 det er jo bare å hoppe over de trådene da.. men bare innrøm at mini er søt da?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 HKH, jeg sender umiddelbart alle dine klissete forslag til Siri!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 *bzzzzz* Jeg overlever nok Ugla;) Hehe.. Men jeg lurer jo oppriktig og ikke nødvendigvis (?) av vondvilje?!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Av en eller annen merkelig grunn føler jeg at det er min skyld at så mange legger ut bildet nå. Nettopp fordi jeg ganske tidlig idag la ut en link til et veldig artig og søtt bildet hvor min eldste datter hadde "gjemt" minsten blandt masse bamser. Syntes bare hele situasjonen i bildet var ganske vittig og ville dele det med dere. Hadde ingen hensikt med og få komentarer av selve barnet på bildet. Og etter denne lilnken la veldig mange andre også ut bilder av sine barn. Så det er vel på en måte min feil da, eller!? I så fall, ikke meningen og gjøre noen dritt lei her inne. :-/
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 $iljemor; den var ikke spesielt til deg asså. Du er ca nr 15 eller noe i kveld;) Og jeg skrev i hovedinnlegget hvordan jeg forholder meg til dem.
cherry coke Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Nemmen, Tillab da!? Hvorfor så hissg?=) Jeg er enig med deg at jeg ikke helt skjønner vitsen, og jeg har til dag dato ikke sett en på bildene av disse barna. Men la nå disse mødrene være stolte av sine søte små...Vi som ikke gidder å se, ja vi bare lar være=)
Dronningen! Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Fint, tenkte jeg skulle sove på ideen og komme med flere klissete forslag i morgen... Eller vent litt, her er en til: "Ååååh, se så nydelig h*n er, bæsjer på potta for første gang! www. bæsjipotta. com
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Alltid koselig når noen prøver å spre litt godstemning her inne med sånne innlegg som dette, tillab;-/ La være å lese da, hvis det plager deg. Jeg gidder ikke å se bilder av andres unger, men hvis andre har glede av å følge de trådene - så gjerne for meg.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 Din feil ALT SAMMEN Tigerjenta;) Hehe. Men jeg har ikke egentlig tenkt stor over sånne tråder før jeg leste Selfangerkjerringas tråd tidligere i kveld og oppdaget hvor mange det egentlig var. Og ved ettertanke er det ikke bare i dag det har vært mange... Men morsomme situasjoner er faktisk noe annet da, mener jeg. Forskjell på det og "så søt min unge er bare se" bilder... Om du skjønneR?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 Vel nå heter dette forumet DINBABY så kanskje ikke så rart mange av innleggene handler om barna våres?
OsloMor Skrevet 24. februar 2008 #20 Skrevet 24. februar 2008 Egentlig synes jeg at denne tråden som ble startet her er 100 ganger kjedeligere og intetsigende enn "se mitt søte barn-tråder", men det er jo bare meg.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #21 Skrevet 24. februar 2008 he he jeg tar ikke sånt personlig assa.. er jo litt moro at vi blir så påvirka av hverandre da.. har først en lagt ut bilder kommer plutselig alle vi andre skrytere etter:):)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #22 Skrevet 24. februar 2008 Har faktisk ikke sjekka lenej! Men sikkert, og jeg er het sikker på at DU synes det, hva akkurat jeg synes er da ikke så viktig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #23 Skrevet 24. februar 2008 hehe... bra innlegg tillab
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #24 Skrevet 24. februar 2008 *grrr* Neida, er ikke hissig, skulle bare avlive de vanlige kommentarene før de kom så jeg slapp de. (og da virker man jo klar for krig med en gang:p) Kikker ikke jeg heller og klart man skal få være stolt, men jeg lurer nå likavel jeg, på hva man får ut av at en eller annen vilt fremmed kommenterer på et bilde...
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #25 Skrevet 24. februar 2008 tillab prøver jo bare å lage litt liv her inne jo... var jo nesten dødt her inne før hun lagde denne tråden:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå