Gå til innhold

Noen som vil overta hunden vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man flytter osv og ting forandrer seg drastisk så er det noe helt annet..noen hunder blir jo sjalue når det kommer unger i hus også..og må kvitte seg med den pga det

MEn HI har jo unger fra før da hun skaffet seg denne hunden..den er jo bare 11 mnd gammel jo!! så da synes jeg grunnene hennes er meget tynne, og de burde så absolutt ha tenkt seg om flere ganger før de skaffet denne hunden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lyst til å gi den bort, var det jeg mente, men det er det beste for hunden, og da tenker vi først og fremst på den.Er det galt kanskje?

Skrevet

Jøye meg!!! Her er det jammen mange perfekte mennesker som aldri har gjort noe feil i sitt liv. HA!!

Jeg synes det er beundringsverdig å komme frem til konklusjonen at hunden vil ha det bedre i en annen familie, det viser at du tar ansvar for hunden din. Skulle ønske flere hundeeiere var som deg!! Det er jammen mange hunder/dyr som lider fordi familien ikke har TID til dem. Hva er best? La hunden "gå for lut og kaldt vann", eller omplassere den? Hvis man vil hundens beste, så er jammen ikke valget så vanskelig!!

Jeg synes absolutt at du gjør det rette, kristin 81. Du tar vare på hunden din!!

Lykke til!

Skrevet

Er det virkelig så enkelt???jeg er nå hjemme alene med 2 ville dachser og en baby. Mannen er bortreist. Ja det er travelt!og ja jeg blir lei noen ganger. Men skal jeg GI dem bort fordet??? Tenkte dere ikke på det ved anskaffelse av et dyr? Stakkars hund.

Skrevet

Jeg har også en hund jeg kanskje må gi bort.Måtte ta den med hjem fra foreldrene mine for 10 dager siden da min far døde.Moren min klarer ikke å gå tur med den derfor tok vi den med hjem.Problemet er bare det at vi har 3 barn og liten tid fra før,så da må vi kanskje gi den bort.Syntes det er bedre at hunden kommer til noen som har tid til den.Men skal først prøve om det går og beholde den

Skrevet

Herregud ,så slemme dere er .Hun spurte om det var noen som ville overta hunden hennes ,IKKE om hva dere syns om at hun skaffet seg hund!!Hvem er dere som tror at dere kan dømme henne for hva hun gjør og ikke gjør ,det har vel ikke dere noe med!Kjenner dere henne og hennes livsstuasjon?

Til deg som skal gi bort hunden din : Lykke til med det og håper du finner noen snille folk du kan gi den bort til.:)

Klem

Skrevet

Dere vet vel at inne her på DiB lever alle i en perfekt drømmeverden, der alt går på skinner og alt bare er fint og flott hele tida? ;-)

Skrevet

Jeg er enig i at mange av svarene har vært unødvendig krasse og "bedrevitende", det skal være sagt, men likevel synes jeg nok hovedinnlegger setter seg selv i en posisjon her. Jeg tror nok mange av oss rett og slett reagerte på selve ordlyden i innlegget, det virket rett og slett som om hovedinnlegger var lei av hele hunden og bare ikke hadde tid eller lyst til å ha den lenger (selv om det kanskje ikke er tilfelle at det er sånn).

Jeg synes faktisk det er helt riktig og rett og reagere når man mener det blir gjort urett mot dyr, dette er tross alt vesener som ikke selv kan si sin mening. At det er ulike meninger her i denne saken er selvsagt, noen mener ditt og noen mener datt, men jeg synes altså man bør tåle kritikk når man legger ut et såpass "ildfullt" innlegg her inne.

Skrevet

Prøv å sett en annonnse i Rana Blad, evt på Nettby hvis du har det.

Kan også henge opp lapper på butikkene.

Skrevet

Har hatt anonser,men de henvendelsene vi har fått har ikke vært noe seriøse.Vil ikke gi bort hunden hvis vi ikke er sikre på at han får det bra.

Skrevet

Ok, skjønner.

Er jo litt greit å vite at hunden får det bra der den kommer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...