Gå til innhold

Shampoo og balsam flasker med ulikt volum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg påpekte til HI at om hu brukte for så mye balsam i forhold til shampo, var det ikke mye bra for håret hennes.

Det var inget ekstremt behov for å diskutere saken. Ser heller ut som det er andre her inne som har det behovet.

Som du ser er jeg en av de første som svarte HI, så og du har poengtert dette med balsamen og hva den gjør medhåret om man bruker for mye, så må jeg bare beklage at jeg ikke har fått det med meg. Jeg har ikke saumfartet alt som er blitt lagt inn i denne tråden, kun svart på spm. som er til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo svart på mitt svar med en frekk måte som: Unnskyld da frøken frisør?? Så jo du har jo sett at jeg har svart!

Skrevet

Å gud, at det er mulig.

Snakk om å være prippen her.

Jeg svarte til en anonym her som hadde et spm. direkte rettet til meg, om hvorfor jeg hadde skrevet det var skadelig, og jeg svarte til h*n, og ikke til deg.

Må du kutte ut å henge deg opp i absolutt alt jeg skriver og sier her inne da.

Skrevet

HAHA på hvem måte var det spørsmålet rettet mot deg?? Du må skjønne at nåe en sier noe feil ang yrket mitt så retter jeg på deg. Er tross alt jævla dumt når folk gir feil info til kunder.

Skrevet

Fra anonym 21:42, og 23:54 var spørsmålet rettet til meg. Det er da klart og tydelig.

Jeg har ikke sagt noe feil ang. ditt yrke, jeg brukte feil ord kanskje, ordet "skadelig", men det er ikke langt i fra det osm er sannheten. Man får ikke et sunt og friskt hår av å lesse på med balsam. Hårrøttene får ikke puste, og håret kan til slutt falle av.

Tror kanskje du må lese litt mer på leksen din. Er tydeligvis ikke alle frisører som er like flinke i yrket sitt.

Man TROR kanksje det, i og med at de har en jobb og kanskje et fag/svennebrev, men sannheten viser seg ofte å være slik at til mer tillitt man har til kundene, til mer gir man faen i å repetere kunnskapene.

Jeg sier ikke at dette gjelder alle, eller nødvendigvis deg, men det er desverre fakta.

For meg virker det heller ikke som du er ute etter å vise dine frisørkunnskaper, men faktisk rett og slett bare å krangle.

Skrevet

Det er jo så tydelig at du er bare ute etter å finne et eller annet med meg du kan kommentere eller henvise feil til.

Latterlig.

Vær litt mer saklig neste gang da.

Skrevet

Nå må du faen meg slutte og være en så selvgod hurpe altså. Hva faen får deg til og tro at det som du har fått høre av familien din eller hvem som drev den salongen er riktig da?? MISTE håret. Ikke drit deg ut. Du kan IKKE miste håret av og bruke for mye balsam utrolig dumt og høre av en som IKKE er frisør engang.

Jo du sa feil angående yrket mitt ! Og når noen som ikke vet det riktig svaret får den meldingen av deg, så da er det bare rett og rimlig at man retter på det du sier. Og som du ser her så er jeg ikke redd for og si meningen min med nick så jeg er ikke anonym på et annet innlegg frøken dektektiv!!!

Skrevet

Du har rett i det med famililen, det er min mor som er frisør.

Jeg har selv gått hår og hudpleie på skolen, så selv om jeg ikke er frisør, så har jeg alt det grunnleggende for å bli det, og har lest leksa mi. Man KAN risikere å miste håret dersom man bruker for mye balsam i hodebunnen, pga hårrøttene får ikke puste, og detter av.

Det betyr ikke at HELE parykken detter av, men mengder av håret.

Selvgod hurpe?

Jammen er du voksen..

Skrevet

Det er uansett det samme om du signerer med nick eller ikke, du har ikke noen profil uansett, så anonym det er du.

Skrevet

Fordi jeg ikke legger ut bilde av meg?? Orker ikke diskutere mer med deg, du er utrolig irriterende. Ta det litt til deg når folk sier det så MASSE til deg.

Skrevet

Hvorfor skal jeg ta det til meg?

Det er jo ikke en eneste ting som er blitt sagt om meg som er sant en gang.

At du påstår at du ikke gidder å diskutere lenger en diskusjon du selv startet, viser bare til at du har tapt ansikt, og du er for høy på pæra til å innrømme at du ikke hadde rett denne gang. Du har ikke noe mer argumenter på lur, og må gå med halen mellom beina.

Synd for deg var det også at du ble avslørt og var for hissig til å huske anonymknappen i kampens hete.

Skrevet

Til sommersmil..

Jeg er stort settt fornøyd med redken smooth down. Prøver andre innimellom, men kommer alltid tilbake til redken. Skulle ønske jeg engang fant en shampoo og balsam der det hadde holdt å bruke litt og jeg kunne lufttørke håret etter å ha dratt fingrene lett gjennom håret. Det er umulig... Det er hundrevis av floker uansett. Føler derfor at jeg må ha hårkur også, da er det hvertfall lettere å gre ut etterpå. Og håret mitt er så tjukt at det ikke blir flatt og fett hår vet jeg ikke hva er engang.. Ikke er det så blankt heller.. Men jeg får høre at jeg har fint hår da.

Skrevet

Hmm nei det er jammen ikke alltid like lett og finne noe som passer. Er så mye produkter og man kan lissom ikke prøve alt heller. Noe er perfekt for noen kan være veldig feil for noen andre.

Godt du er fornøyd med smooth down da. Redken er uten tvil bestselgeren vår. Har du prøvd silk terapi i biosilk? Er kjempe fin og da i håret enten når det er håndkle tørt el når det er tørt.Håret ser ikke så tørt og sprøtt ut da. Litt dyre produkter, men veldig drøye( olje).

Skrevet

Jeg har noe serum fra kerasase jeg har i håret når det har lufttørket litt. Det blir blankere og finere av det.. Biosilk er det et eget merke?

Skrevet

Jepp. Du burde prøve det en gang hvertfall:-) Shampoo og balsam i den serien er også bra, men selger mest av olja:-)

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men det er vanlig å sjamponere håret to ganger, derfor mer sjampo. bare spør frisøren din:)

Skrevet

Hør her babygullz (og alle andre for så vidt.)

Bare så du vet det så har sommer smilet helt rett!

Jeg syns du skal passe deg for å komme med råd og rakke ned på folk om de kan sitt yrke eller ikke. Særlig når ikke du selv er utdannet!!

Har du fagbrev så kan du leksa di!

Når var mora di sist på kurs om hår og hodepleie da?

Ikke ett stygt ord om henne, men det har seg faktisk sånn at unge frisører er mer oppdatert på DAGENS produkt enn de som har jobbet i 30 år.

Hilsen frisør med fagbrev

Skrevet

Takk for innlegget ditt frisør med fagbrev!!

Godt at noen fler med peiling skriver her.:-)

Skrevet

Jeg er NN 21:42 og 23:54 eller noe sånt.

For det første var jeg ikke ute etter å briljere med mine kunnskaper men blir provosert av å se sånn feil info også ikke legge seg flat når du har feil, men istede si at SOMMERSMILET har feil.

Jeg vet ikke jeg om jeg har god nok kunnskap i forhold til deg, men hverfall så har jeg meget bestått svennebrev, jobber i wella sitt team og holder kurs for andre frisører, jobber i en kjent salong, lærer på privat frisør skole og har jobbet ett år med Sthur viss det navnet sier deg noe.

Men så klart. Dine skolekunnskaper er vel mye bedre enn mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...