Gå til innhold

Vektinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. jeg er 157cm, har gått opp 24kg, veier nå 95 kg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 29+5 uker på vei..

Skrevet

jeg er 163cm og har lagt på meg ca 12kg, har endel vann i kroppen å da:/ er 33+3 uker på vei:)

Skrevet

Jeg er 1.68 m høy, veide 60 kg før jeg ble gravid. Har lagt på meg 10 kg. Er 35+5.

Skrevet

er i uke 40. er 1,60cm og har lagt på meg 13 kg.

Skrevet

Mange som svarer som slanker seg ser jeg.....

Trodde ikke det var så inmari smart når man er gravid, men hver sine valg (jada - veit noen spyr hele tiden og derfor ikke legger på seg....)

Skrevet

jeg veide 63,5 ved første kontroll rundt uke 8. nå veier jeg ca 75..... er i uke 27. blir jo en 11-12 kilo det... lagt på meg 3,5 kg i mnd de siste 2 mnd. huff har jo enda 3 mnd igjen... gikk opp 28 kilo forrige svangerskap.

vil ikke ha noen reprise...

Skrevet

Er i uke 39 og har lagt på meg mellom 6 og 7 kilo. Har vært fryktelig dårlig, og la ikke på meg i det hele før i uke 28/29. Så det kan fort bli en kilo til før fødsel.

Sist la jeg på meg 17 kilo og 14-15 av dem var borte etter tre uker. Spent på hvordan det går nå. Har kanskje ikke like mye vann i kroppen denne gangen, men noe har jeg også nå.

Skrevet

Jeg er 1,68 høy og ligger på - 2 kg. Er i uke 37. Raste ned i vekt di første 4 månedene.. så er vel kanskje på startvekta når barnet kommer. Har aldeles ikke slanket meg, dette er heller ikke noe jeg trenger. Men alt har vært normalt i svangerskapet, bare at matlysten forsvant di første månedene.

Skrevet

forbrenningen øker under gravitditeten, så det er ikke så rart at noen ikke legger på seg så mye.

kroppen tar til seg det den trenger, så hvorfor er det vits å sjaue så med vekta?

er det ikke bare å akseptere at noen legger på seg mer og mindre enn andre?

det er en grunn til at snittvekt er 12,5kg dvs en del lagger på seg mer, og en del legger på seg mye mindre!

Skrevet

Veier 66 kg nå, har gått opp 14 kg, er 170 cm, er 38+6

Skrevet

er 165cm, vekta før graviditet var 63, har lagt på meg 23kg:( er i uke 37

Skrevet

er 1.66.. e i uke 32+3 og har lakt på me 10 kilo..

Skrevet

Hvor står det at enkelte slanker seg?

Skrevet

Er 168 cm høy(ca).

Forrige svangerskap: Før jeg ble gravid var jeg 72 kg. Fullgått var jeg 75,5 kg. Gikk gradvis ned 10 kg etter fødselen.

Nå var jeg 62,5 da jeg ble gravid. Er 29+4 i dag og veier 66,5 kg.

Gikk altså opp 3 kg totalt forrige gang, og har gått opp 4 kg så langt denne gang...

Skrevet

Er 164cm. og veide 65 kg før svangerskapet. Veide 73 kg i uke 37, har da lagt på meg 8 kg. Er i uke 39 nå, men har ikke vekt hjemme.. (Taktisk!;)

Skrevet

jeg hadde heller ikke vekt hjemme.. men nå elsker jeg den vekta! for da kan jeg veie meg før frokost om morgenen og få min virkelige vekt, i stedet for den depressive vekta hos jordmor som er med klær og etter frokost osv.. faktisk 2 kg forksjell! så jeg veier faktisk 68 kg (ca 0,5-1 kg økning siste mnd), i forhold til 70 kg hos jordmor! så jeg vil myye heller veie meg hjemme! men jordmor "tvang" mg opp på hennes vekt likevel... måtte se i sammenheng med de andre veiingene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...