Gå til innhold

Vektinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og hoppsann...

Vet mange er innmari lei av sånne innlegg, kan ikke for det, men lurer bare på hva dere veier, hvor mye har dere gått opp, og hvor høye er derè??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er jeg 1,76cm og gått på 5kg og er i uke 31

Skrevet

jeg er 1.65,gått opp 4kg og er i uke 31+4..vekta er skyhøy fra før...

Skrevet

Hei

Jeg er 173 høy, 64 kg i uke 30. gått opp tilsammen 7 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 29, har gått opp 4kg. :)

Skrevet

veier 69kg, er 160 hør og har gått opp 10kg.er i uke 36=)

Skrevet

er i uke 37.. 156 cm høy, og gått opp 25kg!!

Skrevet

Hei=)

Jeg er 1,73m, er i uke 28 og har gått opp 9kg(nærmer seg vel egentlig 10kg).

Håper det roer seg litt nå, for alle kiloene har kommet de siste 8 ukene...vil jo ikke legge på meg 12kg til(ettersom jeg har 12 uker igjen og har lagt på meg et kg i uken i gjennomsnitt..).

Skrevet

I uke 34, 1.72 høy, gått opp 8kg.

Skrevet

Jeg er 174 og har gått opp 7 kg. Er i uke 29. Vil ikke si hvor mye jeg veier, men er slank.

Du da, HI?

Skrevet

176cm,uke 22 og lagt på meg ca 5 kg.

Skrevet

jeg har gått opp 8kg er i uke 33 og veier nå 62kilo...

Skrevet

er i uke 37+4 nå, og har ikke lagt på meg noe. Spent på hva vekta viser etter fødsel.

Skrevet

Er i uke 39 nå og har gått opp 15 kg. Er 170 høy og veier nå 86 kg. Begynner å bli tungt, men ikke så lenge igjen nå :)

Skrevet

jeg er 1,60. Uke 34. gått fra 61 kg til 67,8 kg. Er ikke så ille, MEN jeg GRUER meg til jeg bikker 70, det er liksom bare en liten sperre her på 70... hehe... men jeg er jo forberedt på det... wæææ...

Skrevet

Hei..

Hvordan er det mulig å ikke legge på seg noe? barnet veier jo litt, man får mer blod i blodomløpet, og de fleste øker jo vannmengden de bærer... snedig...

Skrevet

Jeg veier nå akkurat hva gjennomsnittet av norske kvinner veier - 65 kg, er i 36 uke og har lagt på meg 9 kg. HEhe...litt gøy å være høygravid og gjennomsnittlig da....

Skrevet

Hørte det tilfeldigvis på lokalradioen.... de har sånne faktaopplysninger om alt fra himmel til jord midt inne i sendingene :)

Skrevet

svar til Anonym:

Er ikke alle som legger på seg, noen som tar av seg vet du :)

Lillegutt er målt til å veie rundt 4,2 ved termin (var på vekstkontroll i uke 31) så det blir jo spennende å se hvor mange kg som blir borte etter fødselen

Skrevet

er 158, er i uke 30 å ligger ennda 1 kilo under startvekt...men jeg har noen kilo ekstra fra før da :)

Skrevet

er 1.63 høy..har gått opp 11 kg til nå er i uke 35+5..veier 63 nå

Skrevet

Er i uke 31 og har lagt på meg 11 kg. 169 cm og veier 88 kg.

Skrevet

Hei.

Er 162 cm og veier 62..har gått opp 4kg..er i uke 30+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...