Gå til innhold

Det beste med å veie (litt) for mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei HI! Så godt å høre at noen kan ha et så avslappet forhold til mat : ) Jeg må sloss med meg selv hele dagen.... Har konstant lyst på mat, men klarer ikke å unne meg noen ting nesten. Og du...du har absolutt ikke tapt kampen mot kroppshysteriet. Tvert imot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, sef. gjør den det. Men ifølge HI så vises det mer på tynne folk enn på tykke folk.

Var det ikke det hun sa?

Skrevet

Dere som svarer på dette innlegget har tatt utgangspunkt i at HI er feit, og nevner sykdommer og andre ting. Jeg har ikke forstått det slik at HI er feit, men kun har et par kilo for mye. Hun trener da i tillegg, så jeg tror ikke hun har noe mer helserisiko enn tynne. Det finnes de av oss som ikke er tynne, men også langt fra feite, som både trener og spiser sunt! HI velger å unne seg litt godis, og det er det også veldig mange tynne som gjør. Ikke noe galt i det!

Skrevet

Døh rotta mi... Man spiser da ikke smågodtposen.. i hvertfall gjør ikke jeg det!! Men innholdet derimot.. Hihihi:)

Skrevet

Hehe, ja, hva annet skal man gjøre på Kløfta? (hvor jeg for øvrig var her om dagen... :P)

Skrevet

Hmmm må si jeg lurer litt på dine connections på kløfta altså...

Skrevet

What?? Er typen din herfra da eller?? Jeg lurer fælt altså!!

Skrevet

Om han er derifra? Nei, han kommer fra Bygdøy - det er et lite stykke unna :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...