ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #26 Skrevet 23. februar 2008 Wasabien er det beste! Men du hadde nok likt tempura makirullene på smart club, de består av frityrstekt scampi og avokado. De beste jeg har smakt ever!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #27 Skrevet 23. februar 2008 Så lenge det er tempura inne i bildet så er det godt:) Men jeg kjøpte den "pakka" på FoodGarage på storsenteret og var så skuffa at jeg trudde jeg skulle grine:(
hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #30 Skrevet 23. februar 2008 *griner* For meg er det ingen mulighet til å få tak i nokon av delane. Eg får meg ikkje noko sushi før til sommaren. Eller kanskje eg kan komme meg til Budapest i påska og spise litt, men det er og blir innlandssushi og ikkje det samme som den heime. Kos deg/dåke med sushien, og spis ein for meg og =)
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #31 Skrevet 23. februar 2008 Da er det mest synd på det Mammo&mallo:) Jeg skal i hvertfall til asker på mandag:)
hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #32 Skrevet 23. februar 2008 Snufs, eg og synes mest synd på meg i dag. =) Er det bra oppskrifter på sushi på nettet? Eller har du kjøpt bok? Skulle gjerne lært meg kunsten.
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 23. februar 2008 Det er enkelt hvis du har det rette utstyret. Oppskrifter finnes på nettet, jeg har lært noen vegetavarianter av søsteren min, så teknikken kan jeg i hvertfall sånn halvveis;)
hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #34 Skrevet 23. februar 2008 Eg får sjekke litt rundt. Må jo gå an å få til ein dårligare variant her heime. Fryse tilbehøret og sylte ingefæren selv. Som ei god japansk husmor. =) Crabstick, avocado og frossen fisk er jo tilgjengelig (av og til). No vart eg inspirert her. Skal ta meg ein tur til Budapest og handle inn. =) Artig med Nikolai som spiser sushi! Håper Tuva blir like fornuftig i matveien =)
ScaryMama Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #35 Skrevet 23. februar 2008 He he, cluet er å få dem til å spise det før de er store nok til å skjønne hva det er;)
hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #36 Skrevet 23. februar 2008 Ja det er rimelig. Lettere å få ein 18 mnd gammel unge til å spise det, enn ein 18åring. Eller mannen her i huset som var 30 år og skeptisk. Han spiser det, men foretrekker at fisken blir kokt eller steikt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå