Gå til innhold

Hva er det med landet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på alle de store butikkene i området, men det er ikke mulig å få tak i sushi, eller ting til å lage sushi selv. I asker, der jeg kommer fra, får du tom tak i sushi på rema 1000! Her får du det ikke på meny en gang... Frustrerende! Jeg MÅ ha sushi i dag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke en eneste forretning med ferskvarer så du får kjøpt fisk oppi høgget der du bor?

Buskerud Storsenter har, sikkert Meny i Hokksund også. (for det er det der tror jeg)

Vikersund?!

Skrevet

Fisk får du kjøpt, men ikke resten! Må ha sjøtang, sånn bambooting å rulle med, syltet ingefær og wasabi. Og helst også sushiris, og risvineddik eller hva det heter. Håpløst! Jeg vurderer nesten å kjøre helt til smart club, for der er det mye yummy sushi!

Skrevet

Jeg sier bare en ting; meny, meny, meny...

Ica Maxi i Drammen har også. Så kan du ta en kaffe med oss i samme slengen? Vi skal til byen og møte Sasa når trollet våkner:)

Er N bedre?

Skrevet

Han er i form han! Men fremdeles smittsom kanskje? Fikk du svar på det i går?

Sikker på at meny i drammen har? For menyen her har ikke noe av det!

Skrevet

Meny på Åssiden er veldig velassortert. De har tom Swiss Miss! Da ble jeg overrasket!

Hvis ikke ligger jo Ica Maxi rett ved siden av, de har sikkert, den er jo gigantisk og har alt mulig rart:) Hvis ikke er det den lille kinasjappesaken i Globusgården kanskje?

Skrevet

Sushi er liksom ikke noe man spiser i denne byen forresten, har 1 (ja 1!!!) sushirestaurant og den tror jeg er i ferd med å gå konk etter bare non mnd i drift:p

Skrevet

Det frister asså... Jeg skal høre med kozymannen når han kommer hjem, er det lenge til så stikker vi:)

Skrevet

:)

Embla sover ennå da, så jeg venter tålmoooooodig...

*sukk*

Skrevet

HÆ? Hvorfor ikke? Det er det beste som finnes! Jeg har helt dilla på det for tiden, lurer nesten på om jeg er gravid... Spiste sushi til frokost da jeg var hos mamma og pappa sist:)

Skrevet

Det er bare sånn i denne byen, gudene vet hvorfor. Det har aldri vært susirestaurant her heller før den åpnet rett før jul liksom...

Det har vært noen få steder som har hatt det på menyen men drammensere er sære. De skal ha pasta eller biff når de går ut og spiser, evt pizza eller norsk mat. Vanedyra.

Defor utvalget av spisesteder er som det er også!

Skrevet

Du kan lage nigiri ved å bruke rundkorna ris, vanlig eddik og sukker, da. Soyasaus uten wasabi er riktignok oppskrytt, men må man, så må man.

Eller gjøre som et sted jeg var innom, hvor de hadde laga makiruller med tubekaviar inni, hehehe.

Skrevet

Med tubekaviar?! Det hørtes innmari fristende ut:p

(men er det ikke så at alle liker Mills?! Eller var det Kavli!?)

Skrevet

Tja, kan jo prøve det... Men blir ikke helt det samme med makiruller uten sjøtang, og sushi uten syltet ingefær og wasabi:( Triste greier...

Skrevet

æsj!! Det var da en veldig lettvint løsning men hørtes ikke godt ut! Hadde blitt skuffa da ja... synes det er ille nok med makirull med crab-stick, men det går nå i det minste an. tubekaviar, hehe..

Skrevet

Tja, kan jo prøve det... Men blir ikke helt det samme med makiruller uten sjøtang, og sushi uten syltet ingefær og wasabi:( Triste greier... Men makirull med crabsticks er jo kjemepegodt da, så det kunne vært en løsning...

Skrevet

Vel, ikveld skal samboer'n ut så kanskje jeg skal fikse meg sushi til kvelden, har ikke spist det på år og dag... :) Takk for et godt middagstips! :)

Skrevet

(Han liker ikke sushi altså, derfor har vi aldri det sammen)

Skrevet

Mannen min vil ikke smake en gang... Lille Nikolai, derimot, elsker det:)

Skrevet

Tilla liker det ikke så godt, men er veldig glad i wasabi og spiser det derfor likevel;)

Skrevet

Vel for å være helt ærlig så har vel aldri min samboer smakt det nei... jeg truer med å ta han med på Noode eller Alex en dag så han kan få øynene opp for denne nydelige maten.. :) Skal sannelig kjøpe sushi til meg og junior til middag idag, kanskje småen liker det!

Skrevet

Ikke lite misunnelig her jeg sitter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...