Gå til innhold

Alt jeg vil si


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes du sa mye bra jeg HI. er enig i så og si alt sammen.

 

rent grunnleggende er jeg helt enig i at utdannelse er noe av det viktigste man kan ta her i livet. alle typer uttdannelse er bra enten det er yrkesrettet eller mere akademisk.

man har bruk for alle typer utdannelser! jeg tror ikke man nødvendigvis blir smartere ved å ta en utdannelse, men man lærer ofte å bruke evnene sine på en annen måte, man kan i større grad utfordre seg selv intellektuelt og utvide grensene sine, reflektere mere konstruktivt. det kan da ikke være dumt? jeg tror også det er viktig rent lønnsmessig å ha en utdannelse. da stller man sterkere og her flere ben å stå på hvis man skulle komme til å feks miste jobben sin.

 

min skjønne farmor på 94 år har hele livet jobbet som vaskekone, og hun har alltid ønsket at hun hadde kunnet utdannet seg til noe innenfor dette med rengjøring. hun ville bli i den yrkesgruppen, hadde ikke tid eller mulighet til å satse på noe annet. men hun var ikke i tvil om at med utdannelse følger verdighet og respekt for yrket. både fra arbeidstager og ikke minst fra omverdenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argumentene går til en generell _gruppe_ mennesker. Ikke et direkte personangrep slik som dere nå driver med!

Skrevet

Hm.Merkelig at du er enig med det HI skrev.Jeg synes HI er helt på jordet, men er ganske enig med det du skriver.

Skrevet

Kan jeg få spørre om hva av innlegget som er "på jordet". Og hvorfor?

Skrevet

i mange av punktene dine ser du ut til å bite deg selv i halen.

 

Eller forresten; HAR du utdannelse?? Du mangler dannelse, hvertfall!

 

Tror du virkelig at disse noenlunde anonyme profilene her avslører noe som helst om noen her? Tror du virkelig du finner brukerne i "sitt rette og mest personlige sfære" om de har noen bokstaver kloret ned i profilen sin?

 

Uff... du tygger drøv på gammelt gras! Kom deg tilbake i fjøset ditt!

Skrevet

Det er fortsatt ingen av dere mobbere som har argumentert saklig om hva som faktisk er så ille med det jeg har skrevet ...

 

 

Men slik som dere skriver til meg, og andre anonyme som er enige med meg, så sier det en del om dere ja. Utrolig at det går ann å skrive så mye stygt, uten å en gang ha kommet med en saklig argumentasjon på hvorfor en en uenig.

Skrevet

Er du HI, 17:06 22.02.2008?

 

ble litt usikker på hvem som mobbet hvem, skjønner du!

Skrevet

Kranglesiden er da for uansett hvilket trimester man er i, eller hur?

OG kranglesiden er vel aller helst litt til for å holde krangelen unna de andre sidene..? Helst?!

Skrevet

Japp, du er virkelig for gammal for detta>!!

Visste du at det anbefales å få ungene ferdig dør man er tredve??

Gamle røy.

Skrevet

Oj Oj, Før skulle det stå. Så ikke skrivefeilpolitiet kommer og tar meg!

Skrevet

Klart man maa faa barna for man er tredve og gammel!!!!!!

Og for man er tredve er man ung og dum og bor hvertfaal ikke faa barn!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...