Gå til innhold

Alt jeg vil si

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Når det gjelder rettskrivningsdebatten så kan man ikke argumentere med at tastefeil er skrivefeil. For eksempel det å glemme en bokstav, bomme på tastaturet, etc. Dette blir bare for å finne noe å ta den andre på, og det blir for dumt. Dere vet selv hva som er faktiske skrivefeil, og hva som er slurvefeil.

* Jeg tror ikke det handler om alder i aldersdebatten. Jeg tror det handler om mennesketyper, hvor om mulig noen er litt mer representert i de ulike alderstrinnene. Det handler om kvaliteter, normer, verdier - hvordan du er som person. Det _finnes_ fornuftige, reflekterte og oppegående jenter på +/- 20 som jeg er sikker på at vil bli supre mødre. På samme måte som det finnes umodne voksne damer som absolutt ikke egner seg som mødre.

* Utdannelse ER viktig. Ikke nødvendigvis for økonomien, men for å gjøre deg til et smartere menneske. Det ER mer spennende å snakke med et menneske som har tatt utdannelse enn et som kun har videregående. Man merker det!

* Når det gjelder modenhet igjen; innleggene og profilene deres røper mer enn dere aner. Ja, skrivefeil har litt å si, jeg tenker mitt når jeg leser et innlegg fullt av skrivefeil. Det samme med mange utropstegn, spørsmålstegn og prikker. Eller angrep. Usaklig angrep i en krangel - som går litt tilbake til ungdomsskolekranglene ... Det samme med profilbildene. Unge jenter med bleka hår, masse sminke, med hodet litt på skakke og trutmunn de luxe SER virkelig ikke bra ut. Ihvertfall ikke med med tanke på en fremtidig morsrolle..

* Ikke tro på alt dere leser her. Når det gjelder medisinske spørsmål som dukker opp titt og ofte, så fatter jeg ikke at dere tør å ta svarene for god fisk. For alt dere vet kan det være en og samme gærning som sitter på andre siden av linja, og bytter nick slik at det skal se troverdig ut. Lurere dere på noe med en litt større alvorlighetsgrad enn hvor ofte dere har sex, så ring til fagpersonell.

* Jeg liker ikke trygdede mennesker. Jeg synes de er late snyltere.Jeg skjønner ikke hvorfor noen blir trygdede. For ikke kom her og fortell meg at det er klin umulig å finne en jobb som gjør at personen kan fortsette i arbeidslivet. Ett eller annet er det mulig å finne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen? Kom ikke å si at du har høyere utdannelse, og at det har gjort deg til et smartere menneske. Makan til vås!!

Skrevet

Skamme seg... (Ups, to punktum for mye, beklager. Jeg må være ung, dum og trygdet jeg.)

Kanskje på tide og komme deg ut av boblen din og se verden for det den er!

Skrevet

Man blir mer kunnskapsrik av høyere utdannelse og kanskje mer reflektert, men smartere? Jeg har noen venner som ikke har tatt mer enn videregående og de er veldig oppdaterte og interresante mennesker, og på mange områder smartere enn meg med universitetsudannelse.

Skrevet

Har kun utdannelse noe å si når det gjelder hvor spennende det er å snakke med folk?

Hadde en oldemor jeg, som ble 101 år gammel, hun er definitvt en av de mest interessante personene jeg har snakket med. Og hun gikk vel 6 år på skole om jeg ikke husker feil. Altså gikk hun kun grunnskole.

Og så har jeg en kamerat som har gått kun videregående (elektrofag), som så har reist masse, han er det veldig spennende å snakke med.

Handler ikke om utdanning, men erfaring. :)

Skrevet

Kan komme meg eksempler jeg også.

Min morfar jobbet i frabrikk, på gulvet, det mest interessante menneske jeg har kjent. Så kunnskapsrik!

Kan nevne bekjente av meg som kun er opptatt av status, de har så mye utdanning at de har problemer med å få seg jobb, er overkvalifisert! ¨

Kan nevne et familiemedlem som har jobbet i over 40 i staten, ble yrkesskadet og dessverre ufør bare et par år før nådd pensjonsalder, kom ikke her og kall h*n en sylter.

Har vokst opp i et trygt og godt hjem, med masse nærhet og omsorg. Tenk at vi klarte oss på "arbeiderlønn", at det er mulig!

Det er ikke hva du jobber med som definerer deg, det er de rundt deg og det som gjør deg lykkelig.

Skrevet

Folk tar seg så nær av ting!!!!!Slutt a lady`s!!!med og uten skrivefeil!!!

Skrevet

Til HI: DEILIG å vite at det er din skatt jeg snylter på ;) Nå er dagen min fullkommen!

<3<3<3

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..........................

*lage trutmunn foran speilet* <3<3<3 ;) =) :D

Skrevet

Og jeg synes det er deilig å vite at jeg har et bedre liv enn deg!

Skrevet

bedre liv enn hvem???he he...skjønner ikke noe jeg nå..kansje meningen d:)

PS: ER jo JEG som er BEST da!!!he he eh...neida

Skrevet

I alle dager! Trodde vi var ferdige med Tante Sofie sine huffamei utblåsninger, og sure oppgulp for lenge siden, jeg?

Er det noen som har mindreverdighetskomplekser her?

Jeg er også trygdet (utvidet overgangsstønad)

Selv er jeg tobarnsmor (og enslig forsørger) og straks ferdig med Mastergraden i spes.ped utdannelsen min. Allikevel hender det at jeg slurver med tastaturet, og skriver feil på fagtekster, og er som alle andre mennesker :Ikke perfekt i det hele tatt ;)

Bare man trives og har det fint med seg selv og sin hverdag er det fint synes jeg.

Dessuten trenger vi kassadamene og søppelkjørerne, og de som luker og rydder i de kommunale bedene og veiene så det ser rent og pent ut rundt omkring

Vi trenger hverandre alle sammen, uansett med eller uten utdannelse.

Skrevet

he he!!!ler bare jeg:)Har annet å tenke på enn allt negativt jeg:)KUnne ikke hatt det bedre enn jeg har det:)Så får du ta det på hvilken som helst måte du bare gidder:)

Skrevet

HELT enig med HI her! Bra skrevet!

Skrevet

Jeg ser du har mange sterke meninger her, spent86mod. Men du, er ikke du på feil side? Skulle ikke du vært og kranglet med de på 1.trimester??

Leste et sted at du er innenfor de "usikre mnd", så da klarte jeg, helt uten høyere utdannelse, å regne meg frem til at du er i 1.trimester.. Sorry, klarte ikke å dy meg=) Men du tar deg jo ikke nær av andre du? ;)

Skrevet

Hei HI!På meg virker du dum som et brød.Du virker like spennende som en økologisk riskake.Ville heller bodd alene på en øde øy enn å måtte prate med deg.Du burde ta deg et friår og reise litt rundt i verden.Du ville garantert kommet tilbake som et smartere menneske med litt bedre selvtillitt.Å reise er den beste utdannelsen som finnes, og den beste "kur" for mennesker som deg.God bedring.

Skrevet

haha - så gøy å se at folk føler seg truffet!

Og du over her - utrolig saklig må jeg si! Om du enda hadde kommet med noen gode argumenter ...

Skrevet

Syns du det er gøy at andre føler seg truffet??? Hadde jeg følt det sånn, ville jeg vært flau over meg selv, jeg.. Synd det ikke er klagefrist på oppdragelse, tror ikke foreldrene dine har oppdratt deg helt riktig hvis du er så kald.....

Jeg har lest det du har klart å lire ut av deg i dag, og vet du?? Du kan argumentere så mye du vil om at du er voksen, moden..bla bla.. men ingen voksne mennesker lirer så dye driiiiit ut av seg, det skinner så igjennom at du er og blir en voksen-wannabe.. Beklager å måtte si det.. Men du smiler nok bare av dette du?

Skrevet

Til informajon: Dette er en _krangle_side!

Det er helt ekstremt å se hvordan janteloven dominerer her inne. Vi som sier at vi har høyere utdannelse får like mye dritt slengt, om ikke mer! Vi skal ikke tro at vi er noe, og vi skal for all del ikke være bedre enn andre.

Jeg går i det minste ikke til direkte personangrep, slik som du gjør, Jojo81.

Kvalmt!

Skrevet

Jeg synes argumentene dine snakket for seg selv.Folk som deg(HI) er det meningsløst å argumentere i mot.Følte meg ikke spesiellt truffet.Er bare litt hormonell idag og da er det deeeeeiiiiilig å lese innlegg som dine, fin måte å få ut litt gørr på, så får jeg en fin helg.Takk skal du faenmeg ha, din økologiske riskake.Heeeeehehehe.God helg!

Skrevet

La nå riskaka få være smartere og bedre enn alle oss andre NORMALE MENNESKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skal vi se, må lage enda fler tegn her.......... !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

For et JALLA innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ohohohohoohohdohkgkhløSBkgbsivc xasd

Skrevet

Hehehehehe.Riskaka er bare kjempekuul og spennende.Hun har sikkert dritbra, superintelligent dampende sex også!!!Skikkelig rå høyskolesex vi andre bør misunne.Hohohohoho.Visste dere at ikke bare er høyt utdannede mennesker innmari spennende å prate med, men de har mye bedre sex også.På sånn derre skikkelig høyt nivå, lissom....eeeehhhh.

Skrevet

Jeg synker hvertfall ikke så lavt at jeg driver med direkte mobbing!

Skrevet

HI driver jo med mobbing.Direkte mobbing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...