Gå til innhold

Jeg er bekymret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du blir beroliget av å ta en tur til jordmoren, og at du får høre hjertelyden:-)

Hvis du har vondt i skambenet og nedover lårene, så kan det være tegn på bekkenløsning. Jeg har også vondt der, og har fått påvist begynnende bekkenløsning. Det hjelper mye å være i ro, men ikke være helt passiv, da blir det verre. Man å nesten bare føle seg frem.

Lykke til idag:-)

Skrevet

Takk begge to,jeg har ikke time før klokken 16.Kjenner at jeg en begynndene bekkenløsning,men det er noe mer enn det også.De tror kanskje det kan være muskler og livmor,men vi sjekke fosterlyd,for å avvise en ma.Hører enn fosterlyden,mener de at alt skal være ok og da må jeg jo bare stole på det og kose meg med gravidtetn videre.

Skrevet

Nå har jeg vært hos jordmor og vi hørte hjertelyden 160 slag i minutte. Det eneste var at det slo ut på urinprøven og hun mener at det er urinveisinnfeksjon og at jeg må ta kontakt med lege etter helgen,for å få noe for det og at det gjør at jeg har ekstra vondt i magen. Godt at det ikke var noe alvorlig.

Skrevet

Så flott at alt var fint! En urinveisinfeksjon er jo ikke allverdens...så lenge du får behandlet den:-)

Skrevet

Nei,det er ikke det,ikke farlig i det hele tatt,men vondt kan det være. Så får vi se om ikke smertene går over når jeg har fått bukt med den.

Skrevet

Urinveisinfeksjon øker faren for for tidlig fødsel, det er derfor de er så obs på det under svangerskap. Viss man går for lenge med det kan det sette i gang rieaktivitet. Det fekk eg beskjed om når eg blei langt inn med premature rier i uke 23. Ville ikkje venta til etter helga med å kontakte lege....Ikkje for å skremme, men vere på den sikre sida. Lykke til!

Skrevet

ikke bare øker UVI faren for tidlig fødsel, men at du selv skal få nyrebekkenbetennelse. Og da må du på noen kraftige antibiotikakurer, som igjen går utover barnet ditt!! Jeg hadde ikke ventet til etter helgen ihverfall! Jeg er altfor glad i barnet mitt til det........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...