Bare™ Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #26 Skrevet 21. februar 2008 lillemartemamma -igjen: Helt klart... Men når jeg bulker er det da aldri min feil? Det er alle de andre idiotene i trafikken? Det er aldri ille når mine barn gråter høylytt i butikken- de er bare slitne, det er alle de andre bortskjemte drittungene som er ille! Det er aldri så rotete hos meg som hos alle andre- du bare kom innom AKKURAT når jeg var midt oppi noe!! Det er aldri min skyld at VI kommer for sent til en avtale. det er de hersens invitasjonene som har litt uklare tidspunkt..... Er det tegn på for lite å gjøre, eller manglende selvinnsikt? I hvilken alder er man når selvinnsikten er på topp? Og i hvilken alder er man når man TROR at selvinnsikten er på topp....? God natt! Lang dag i morgen )
Figa *Fødeklar* Skrevet 21. februar 2008 #27 Skrevet 21. februar 2008 Japp: Jeg har bare veldig tilfeldig lagt merke til at du (generelt, ikke bare i denne tråden) er ganske opptatt av alder og når man er "gammel nok" til å bli gravid. Jeg føler for all del ikke at du hakker på meg (hvertfall ikke i denne tråden) siden min iq er på et høyst akseptabelt nivå. Så er det ikke jeg som påstår at din iq stagnerer mens min utvikler seg. Det klarte du fint å få frem i hovedinnlegget selv.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #29 Skrevet 22. februar 2008 Jøsses, krangle om hvem som har høyest IQ? Nå har jeg sett det og.. Hovedinnlegget var jo bare ment som litte granne småerting, ingenting alvorlig ment, slik jeg har forstått det i allfall.. Hvorfor skulle noen ta seg nær av det? Les artikkelen da!!
Bare™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 22. februar 2008 "Og så er det jo heller ikke slik Japp, at fordi jeg er yngre enn deg, har jeg lavere iq enn deg. Men heller slik at din iq var lavere for noen år siden og min vil bli høyere om noen år" så det var altså ikke dine ord... Finn det innlegget som jeg frembringer budskap om unge mødre som dårlige mødre.. Det finnes ikke. Å være engasjert i et tema betyr ikke å være negativ eller kritisk selv om man ikke er enig med DEG! Og følger du med på alle innleggene mine, som du ser ut til å gjøre foreslår jeg at du leser gjennom hele teksten. Dersom du finner tråder som jeg angriper deg eller andre med alder, så er jeg den første til å beklage. Jeg er engasjert i modenhet jeg, Figa. Ikke alder.....
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 22. februar 2008 #31 Skrevet 22. februar 2008 IQ?? er det bror til Q-tipsen?
Bare™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #32 Skrevet 22. februar 2008 evnt Irriterende OG Querulerende ))
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 22. februar 2008 #33 Skrevet 22. februar 2008 hehe.. querulerende høres nesten litt godt ut.. LItt sånn mexicansk ut. som taco:..*sulten*
Figa *Fødeklar* Skrevet 22. februar 2008 #34 Skrevet 22. februar 2008 Her kommer dine egne ord fra hovedinnlegget: "Visste du at hjernen ikke er ferdig utviklet før du er 25, og at det kan være noe av forklaringen på at unge oftere kommer ut for alvorlige ulykker i trafikken?" -Det vil jo da si, at min hjerne ikke er ferdig utviklet og at din er det. Tråden heter jo faktisk "Unge mennesker har lavere iq?". Og med innlegget er det vel dette du vil frem til...? Om du ikke har klart å lese gjennom linjene, har ikke mine innlegg påstått at det du har skrevet er feil. Men at iq ikke er avhengig av alder. Altså at en 30-åring nødvendigvis ikke har høyere iq enn en 20-åring. Iq og en ferdig utvilet hjerne er to forskjellige ting. En person som ikke har ferdig utviklet hjerne kan ha høy iq. Og en person med ferdig utviklet hjerne kan ha lav iq. Uavhengig av alder. "Finn det innlegget som jeg frembringer budskap om unge mødre som dårlige mødre.. Det finnes ikke. Å være engasjert i et tema betyr ikke å være negativ eller kritisk selv om man ikke er enig med DEG! " Jeg har da aldri påstått at du har skrevet at unge mødre er dårligere mødre. Jeg har påstått at du er veldig opptatt av alder og når man er "gammel nok" til å bli mor. Du sier du er engasjert i modenhet og ikke alder. Da er det vel strengt tatt ikke nødvendig at du nevner alder i så og si alle innleggene dine. -Og att på til lager en tråd om nettopp emnet.
Ioren Skrevet 22. februar 2008 #35 Skrevet 22. februar 2008 Jaja, da er jeg iallefall egnet til å ta vare på min da 3 åring om 3 år =P Og stakkar mamman min som fikk 2 (!) før 25.... rart jeg og søsteren min er vokst opp til å bli tilnærma normale... (selv om vi begge ble unge mødre... så det har nok gått gæli med oss likevel når jeg tenkr meg om, hihi) Forøvrig har jeg kjørt bil i 4 år skadefritt Og utdannelsa klarte jeg før jeg fikk barn - så noe har jeg da klart riktig
Bare™ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #36 Skrevet 22. februar 2008 Figa, nå kjenner jeg at jeg blir oppgitt over den "klipp og lim"- mentaliteten din. Hold deg til saken ellers får du rett og slett la være å oppholde deg på KRANGLE i det hele tatt om du føler deg så ille til mote. Den dagen dette ble lagt ut var det vel omtrent 5 innlegg som gikk på unge mødre.. Denne linken jeg la ut gikk på unge SJÅFØRER. Herregud.. Om du er så usikker på deg selv så får du drite i å lese NOE av det jeg skriver- for jeg kommer ikke til å holde meg unna! Jeg tåler å være her- det gjør tydeligvis ikke du... (Jeg er forøvrig ikke journalist eller kilde innehaver av informasjonen rundt denne kjøreskolen. Visste bare ikke at det ikke burde legges ut linker som omhandlet dette...) Det er at du gidder å svare på noe du tilsynelatende er såå til de grader uenig i som gjør at tråden holder seg oppe. Plager den deg får du slutte da, vettu!!
Figa *Fødeklar* Skrevet 22. februar 2008 #37 Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor blir du oppgitt av "klipp og lim-mentaliteten" min? Du kan da ikke bli oppgitt av å lese dine egne ord...? "Hold deg til saken ellers får du rett og slett la være å oppholde deg på KRANGLE i det hele tatt om du føler deg så ille til mote." Har ikke jeg holdt meg til saken? Og er det du som da skal kaste meg ut av krangle? Jeg har forresten sagt dette før; jeg føler meg ikke ille til mote. Jeg reagerer på noen ting som du skriver og må jo da (siden vi faktisk er på kranglesiden) få lov til å svare deg. "Herregud.. Om du er så usikker på deg selv så får du drite i å lese NOE av det jeg skriver- for jeg kommer ikke til å holde meg unna! Jeg tåler å være her- det gjør tydeligvis ikke du..." -Hvem var det du sa ikke holdt seg til saken? "Det er at du gidder å svare på noe du tilsynelatende er såå til de grader uenig i som gjør at tråden holder seg oppe. Plager den deg får du slutte da, vettu!!" -Meningen med å lage tråder er jo at folk skal svare på dem. Er det ikke? Eller er det bare de som er enig med deg som får lov til å svare på trådene dine?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 22. februar 2008 #38 Skrevet 22. februar 2008 Det er dessverre ikke slik at den som lager en tråd kan bestemme hvem som får skrive innlegg i den eller ikke. At folk refererer til andres innlegg ved hjelp av sitater er bare praktisk og ryddig, slik jeg ser det, og ikke tegn på noen spesiell mentalitet. Figa kommer sikkert til å bli imponerende smart den dagen hun fyller tjuefem,- hun vinner jo allerede argumentasjonen i forhold til folk som er minst ti år eldre enn henne. Slett ikke verst! :-) God helg til alle krangledamer der ute!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #39 Skrevet 22. februar 2008 Ja, slike som deg! Ditt feite nek!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #41 Skrevet 22. februar 2008 Det er nok derfor du ikke klarer å bli gravid berkorg. Du er rett og slett ikke egnet til å få barn. Takke faen for det!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #42 Skrevet 23. februar 2008 o my god.. Figa......... = grow some fittehår da!! = "jeg er sååååååå voksen azz! Jeg klarer å knuuuuse Japp sine kommentarer, jeg er sååååå kul og respektert hos de andre her azz......." Prøv å les det HI faktisk skriver da! Og kom tilbake den dagen du faktisk har noe fornuftig å si.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #43 Skrevet 23. februar 2008 Hva skal dere med barn når dere bare skal mobbe dem når de blir ungdommer a?? STAKKARS barn som skal vokse opp med dere!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #44 Skrevet 23. februar 2008 Unødvendig med sånne innlegg for å *erte* andre, HI. Hva er vitsen?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #45 Skrevet 23. februar 2008 Fatter ikke at dere tar dere nær av dette... Det er an artikkel i en avis, det er jo ikke HI sine ord en gang. Hvis dere ikke skjønner dette, ja da er vel kanskje IQ'en ikke er så høy allikavel... Herregud!! ps. dere er på en krangleside, her er jo de fleste innleggene ganske så useriøse da..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #46 Skrevet 23. februar 2008 ..02:41 blei sikkert skrivi av HI..hvem andre er så forbanna på Figa i denna tråden lissom..dumt...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #47 Skrevet 24. februar 2008 jeg er anonym 02.41 Nei jeg er ikke Japp! Men les da for pokkern artikkelen HI sendte ut. Japp signerer forresten aldri med anonym har jeg lagt merke til, og du anonym 23.23 må sikkert være Figa eller en annen drittunge på 19 år, for hvem ellers tar seg så jævli nær av det Japp skriver her?? Vi er på krangle for pokker! "lissom"...
Figa *Fødeklar* Skrevet 24. februar 2008 #48 Skrevet 24. februar 2008 Anonym 02:41: Nei nå ble jeg virkelig fornærmet her! Jeg ville da aldri byttet ut "s" med "z"!! Ellers må jeg si at du er en velformulert dame;-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #49 Skrevet 24. februar 2008 Vi vil aldri mobbe våre egne barn. De er perfekte!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #50 Skrevet 24. februar 2008 Hvordan har du 'lagt merke til at Japp aldri signerer med anonym'? Vet du hvem de anonyme er du da? Du er sikkert synsk!! Dummeste innlegget noengang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå