Bare™ Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 *erte* Visste du at hjernen ikke er ferdig utviklet før du er 25, og at det kan være noe av forklaringen på at unge oftere kommer ut for alvorlige ulykker i trafikken? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2255825.ece Da er det kanskje greit å ta utdannelse først, og så la hjernen modnes- SÅ reproduskjon?? Vi blir nok aldri enige...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Eller så bør rett og slett aldersgrensen for å ta lappen være 25-år...
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Enkelte skulle aldri fått reprodusert i det hele tatt, uavhengig av alder.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 "- Ungdom overvurderer sin egen evne, og mister kontrollen over bilen." Nåja.. det er nå ikke bare bilen de mister kontrollen over.. hihi Jeg vil også være med å erte... bollefjes
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Synes du det er så morsomt å erte deg selv?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Pga av bollefjeset mitt?? Kjakene er blitt temmelig store de siste 9 månedene, kall det gjerne selvironi og glimt i øyet Bollefjes
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2265375.ece Litt ironisk at dette står på samme side som HI sin link.. ups!
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Neida, men du skriver at du vil være med og erte ungdommer. Jeg lurer på om du liker å erte deg selv, siden du sannsynligvis også har vært ungdom på ett eller annet tidspunkt. Du må jo like å gjøre narr av egen person?
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Det kan knapt kalles selvironi når du ikke er noen ungdom lenger. Poenget er at du virker en smule kort i huet når du finner så stor glede i å more deg over en situasjon som du selv har befunnet deg i, like famlende og forvirret som alle andre.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Det å få fram ironiens kunster skriftlig er ingen lett sak. Det var ikke ment særlig alvorlig det innlegget mitt.. ris til egen bak der... Selvfølgelig har jeg vært ung en gang jeg også. Var da også en ganske umoden drittunge da jeg var 17, men nå er jeg mye eldre og kan se tilbake på ungdomsårene og faktisk flire litt av det jeg gjorde som tenåring.. Så ja, jeg gjør vel litt narr av egen person, men på en uhøytidlig måte må skjønne.. Bollefjes.
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Æsj, skulle du komme og kvele mine forsøk på å kverulere litt nå, da? Jeg hadde jo fått i gang NN (som kalte meg BK, av en eller annen grunn) og alt mulig. ;-)
Figa *Fødeklar* Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor enkelte provoserer seg så mye over unge som får barn. Det er bare å "erte" i vei. Det at aftenposten skriver en reportasje om når menneskets hjerne er ferdig utviklet, påvirker ikke mitt syn på meg selv som egnet mor eller ikke. Og så er det jo heller ikke slik Japp, at fordi jeg er yngre enn deg, har jeg lavere iq enn deg. Men heller slik at din iq var lavere for noen år siden og min vil bli høyere om noen år. Med det vil jeg også tilføye at det var kanskje riktig av deg å vente til du var eldre enn 25 med å få barn, slik at iq-en din hvertfall var på et anstendig nivå.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 He he... dette er en god dag på kranglesiden... Bollefjes.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Ehhh.. det var vel ikke meningen at vi skulle ta dette så seriøst vel??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Å neida, det er mang en situasjon som er håpløs/frustrerende og forvirrende en gang, men som en kan se tilbake på og le av. Og det kalles selvironi, ha det morsomt på egen bekostning, beviser at denne anonyme som skrev det ikke synes så mye bedre om seg selv enn om alle andre. Å dette er en positiv egenskap å ha, i motsetning til visse andre.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Skriveferdigheter henger sammen med høy IQ...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 BK= Bærkorga.... tok du den eller?
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #19 Skrevet 21. februar 2008 Joda, du har rett - det er mange egenskaper som ikke er så positive å ha, uten at det har så mye med denne saken å gjøre. Har man det morsomt på egen bekostning når man ler av andre (som jeg trodde den andre NN'en gjorde)? Hm.
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #20 Skrevet 21. februar 2008 Jeg tok den, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skrev det. Du mente sikkert BM, men når leseferdighetene er på halv åtte er skribent-egenskapene ofte likedan.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #21 Skrevet 21. februar 2008 Enda godt du ikke ble omdøpt til BTK da..!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #22 Skrevet 21. februar 2008 Blid - Trivelig - Kvalifisert ? Jeg holder alle muligheter åpne Og angående IQ spørsmålet som denne tråden EGENTLIG omhandler, så har jeg ikke peil. Helt blank. Jepp. Helt tomt her gitt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #23 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ser egentlig for meg en bærkorg isteden for et måkeskrik når jeg ser deg for meg som person... (til din fordel) derav BK... og det klinger bedre med BK enn BM spør du meg. Og skriveferdighetene er det nok så som så med, da er det jammen meg flaks at jeg ikke er så opphengt i det, og har IQ-en min andre steder.
Bare™ Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 21. februar 2008 FIGA: Jeg bare MÅTTE inn på profilen for å få bekreftet at er veldig ung. Grunnen til det var at du på bakgrunn av et rimelig harmløst innlegg blir personlig. Du følte virkelig at jeg hakket på DEG, du?? Hvis du leste mer enn overskriften, så du kanskje at det var en artikkel fra en kjøreskole? Du påstår at min iq stagnerer. Og du utvikler deg.. Det håper jeg virkelig for din skyld- om du ikke har mer selvironi enn som så!!!
Smånetta 14.mai Skrevet 21. februar 2008 #25 Skrevet 21. februar 2008 Jeg måtte bare inn på din profil jeg, JAPP. Det er ikke sikkert det er IQens stagnasjon du merker. Kan være det er et tilfelle av presenilitet. Du begynner jo faktisk å dra på åra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå