Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #51 Skrevet 21. februar 2008 Takk anonym 15.05 Vet at det er dårlig gjort å nekte ham det,men syns han heller kan til meg at han trenger meg og så kan vi ordne i lag. For det gjør meg f.eks ingenting å suge han. (håper han syns det er bedre en å onanere). Fint å høre at andre føler det samme som meg. Men har jo ikke lyst å være sånn. Blir tilogmed flau av å tenke på at jeg liker å bli klasket litt på rumpen når vi har oss....men jeg liker jo det:) HI
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #52 Skrevet 21. februar 2008 Bli med ham i dusjen og sug ham da vel så vil han aldri dusje alene igjen ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #54 Skrevet 21. februar 2008 Er vel i mennenes natur,sikkert mange damer som gjør det også
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #55 Skrevet 21. februar 2008 Eh, ja. Er det noen her som tror at damer som onanerer hører til unntaket?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #56 Skrevet 21. februar 2008 Ærlig talt, så tviler jeg litt på om det finnes en eneste mann der ute som ikke onanerer. Jeg hadde faktisk blitt mer bekymret om min _ikke_ gjorde det, jeg. Dette er et helt naturlig uttrykk for den menneskelige seksualiteten, og har fint lite å gjøre med hvorvidt man har et godt sexliv med kona eller ikke. Det store flertall av kvinner onanerer også, men for oss er det fortsatt mye mer tabu å prate om. Det er forsket en del på dette, og mennesker som onanerer regelmessig er som oftest tryggere på sin egen seksualitet og har et bedre sexliv. Det betyr ikke at de ikke er fornøyde med partneren sin. HI, jeg respekterer absolutt at du føler som du gjør, men jeg synes det er trist på dine vegne. Må si meg enig med de andre som mener at du kanskje sliter med dårlig selvtillit og skamfølelse. Prøv og prat med mannen din. Ikke fordøm, men forsøk å forstå både dine egne følelser - hvorfor du føler som du gjør - og hans. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #57 Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes du er heldig jeg! Jeg har en mann som verken onanerer ELLER har sex med meg. Riktignok ingen andre heller. Men han eier bare ikke sex-drive. Og jeg har blitt lei av å alltid være den som inviterer til sex, så her blir det lite kos. Jeg er helt enig med de som sier at sex er en menneskerett. La han være i fred.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #58 Skrevet 21. februar 2008 Han gjør det ikke fordi han ikke vil ha deg. Onani er helt naturlig, og han gjør det sikkert bare for litt "tillegg". Fin måte å finne ut mer om sin egen seksualitet på. De aller fleste menn gjør det. Hva med å gjøre det sammen med han? Eller kanskje snakke med en sexolog, det kan jo ligge underliggende grunner til at du reagerer på dette. Lykke til! Ville forresten ikke gitt han et ultimatum, man kan ikke nekte folk å ha sex med seg selv...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #59 Skrevet 21. februar 2008 Det er så mange grunner til at man onanerer, men jeg tror aldri det er for å erstatte sex-livet... Her i huset gjør vi det, enten hver for oss, eller sammen, eller hjelper hverandre dersom vi ikke har spesielt ork eller lyst eller tid til sex. Når en inviterer til sex, og den andre ikke er i humør er det alltid et alternativ å hjelpe hverandre med nærhet og berøring. Om jeg ikke er hjemme, eller jeg har lagt meg tidlig vet jeg at mannen min gjør det også, i dusjen. Jeg vet at ofte er det for å få kroppen til å slappe av! :-) En utløsning får jo musklene til å slappe av, og jeg bruker det som et hjelpemiddel jeg også, de gangene jeg er anspent, eller rett og slett ikke får sove! :-) Synd at du ikke har bedre selvtillit, HI, det er forferdelig vondt å ikke føle seg bra nok, sexy nok eller at man ikke strekker til. Håper du kan slå deg til ro med at dette er helt naturlig, og at du vil få det bedre om du ikke nekter mannen din å gjøre det. Jeg tror nemlig ikke at han vil klare å slutte å gjøre det, og dersom du lar ham gjøre det, og det etterhvert blir naturlig for deg også, så har dere faktisk (eller du har) et stort problem mindre! :-) Alt man går og har mistanke om, eller er redd for... ta tak i det, bli kvitt det, så har dere det så mye bedre etterpå. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #60 Skrevet 21. februar 2008 Sjokkert over HI, er det virkelig mulig å være så trangsynt i 2008??? Stakkars mann!!! Onani er verdens naturligste ting! Vil du heller han skal ha sex med andre kvinner??? Det er det som kommer til å skje hvis du hverken vil ha sex med ham eller la ham onanere i fred. Nei vet du hva. Synes det er kjempeopphissende å se mannen onanere, og hvertfall hvis han fantaserer om meg Det er et meget godt kompliment!!! Du bør virkelig få hjelp til å bearbeide følelsene dine rundt sex, det er hverken skittent eller ekkelt, men noe av det flotteste som finnes. Vær stolt av at du har en mann med et sunt libido og nyt din egen kropp du også, det har dere begge godt av. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #61 Skrevet 21. februar 2008 jeg synest virkelig synd på mannen din - om det er til noen trøst så onanerer mannen min også, men jeg blir da søren meg ikke sinna på han for det. Skal han bli sinna på meg da og ta fra meg de deilige dildoene jeg har i skuffen. Nei skjerp deg - og bli kjent med din egen kropp.
"gullet" Skrevet 21. februar 2008 #62 Skrevet 21. februar 2008 kanskje han rett og slett synes d er avslappende??? jeg synes d r helt greit at mannen min gjør d, han ble først flau over d når jeg snakket m han om d... men kjære vene, man har da lyster, er jo sånn vi er skapt og ikke får jeg da heller dårlig samvittighet for at ikke jeg har overskudd til noe kos
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #63 Skrevet 21. februar 2008 Skjønner hva du sier, men menn er desverre menn.Du tjener ingen ting på å gi han et ultimatum! Hvis du har dårlig selvtillt pga kroppen din så må du endre kostholdet ditt og begynne å trene! ! ! Spis det du vanligvis spiser men minde, og drikk 2 glass vann før hvert måltid, gå tur med vogn hver dag og ta sit ups på gulvet mens du leker med babyen din. Er ikke mer som skal til. Bedre kosthold og litt trening gjør mye med kropp og sinn. Jeg tror du får en lysere hverdag med en liten innsats!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #64 Skrevet 21. februar 2008 Hei HI! Skjønner deg jeg! Da jeg var gravid onanerte mannen min i dusjen, helt uten grunn , vi har sex 3-4 ganger i uka. Jeg ble såret og lei meg og klarte ikke se på han på samme måten, klarte ikke ha sex med han på en stund heller. følte at han rett og slett ikke likte meg. Forstår deg SÅ godt, mannen di nburde ikke gjøre dette når det plager deg! Og du er ikke syk! ikke hør på horene som sier det!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #65 Skrevet 21. februar 2008 omg...han må da få lov til å nappe laksen uten at du skal ta sånn på vei...ekkelt å dusje etter det du liksom,han skyller da bort spermen etter seg,regner med at han ikke er grisete liksom...har ingenting med at han har et liv utenom deg å gjøre,selv om dere har sex regelmessig kan det jo godt være at han blir kåt når det ikke passer seg å hoppe i høyet med deg,så for å unngå ekstremt ubehag fikser han heller greia på egenhånd for å ikke plage deg...syns nå nesten det er omtenksomt jeg da,bedre det enn at han maser konstant ihvertfall...kanskje du burde slippe deg løs og finne din indre sexgudinne på egenhånd snart selv,så kanskje du hadde forstått hva vi snakker om her...må da være måte på hvor prippen man skal være...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #66 Skrevet 21. februar 2008 Jeg orket ikke lese alle innleggene her, men jeg sitter igjen med en tanke og det er; Onaner selv!! Det er verken skittent eller ekkelt, men en fin måte å bli kjent med egen kropp på! Du sier at du har svært liten selvfølelse og denne dårlige selvfølelsen påvirker sexlivet deres. Dersom du onanerer selv vil du kanskje føle det befriende -som om du 'hevner' mannen din (misforstå meg rett nå, jenter!) og nyt deg selv! Se etter ting på nettet som du vet du tenner på. Du trenger ikke gå rett på sak første gang, men se litt, tenk litt og fantaser masse! Kanskje -kanskje- vil du innse at den sexen du så har med mannen din ikke er et substitutt for onani, men omvendt! Da kan du tenke på de følelsene du hadde da du ble tent mens du var alene og få med disse følelsene når du er sammen med mannen din. Dersom jeg ikke onanerer selv, så hender det at jeg på en måte 'glemmer' sexfølelsen -mens mine små stunder og fantasier holder også den delen av meg oppe i en ellers hektisk hverdag! Vær så snill og gi deg selv en sjanse og for alt i hele verden; ikke nekt mannen din å onanere! Straff ham ikke med sexnekt -det er bare du og forholdet dere har som taper på et sånt dårlig ultimatum! Som du kommer til å gå tapende ut av uansett, dessverre! En gang onanist -alltid onanist!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #67 Skrevet 21. februar 2008 HALLO!!!!!! ONANI ER HELT NORMALT, NOE ANNET ER UNORMALT!!! Jeg har vært sammen med mannen min i snart 10 år, vi har et flott sexliv, men vi onaner davel regelmessig begge to!!!! Mannen min blir tent bare ved tanken på at jeg tilfredstiller meg selv i dusjen f.eks. det er for oss en helt naturlig del av sexlivet. jeg vet at han gjør det, det gir meg ikke noe, men det gjør meg ikke noe heller. makan til tull!!! "han får ikke noe av meg før han slutter å onanere" kjære vene.... du er prippen så det holder!!!! # rister overgitt på hodet#
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #68 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er faktisk enig med HI ... Får man regelmessig sex burde man da ikke ha lyst på annet.. Jeg våkner noen ganger av at mannen min runker i søvne til og med! Det er helt jævlig, også våkner han litt til og sutter også så snart han sovner igjen fortsetter han.. DRITT UBEHAGLIG og ligge ved sidna..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #69 Skrevet 22. februar 2008 HI her..... Han har sagt han ikke skal gjøre det så ofte,og heller komme til meg så kan vi "tafse" på hverandre... I går hadde vi kjempe deilig sex:) Der vi begynte med å ta på hverandre og endte opp med sex....MEN med lyset av,sånn at jeg skulle føle meg mer sexy. Den som sa at jeg skulle spise det samme som før men mindre: det går ikke,da hadde jeg ikke klart en dag,for spiser egentlig litt lite fra før,og hvis jeg blir for sulten,så blir jeg bare kvalm... jeg går trilletur og trener med rockering.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #70 Skrevet 22. februar 2008 Må du ha lyset av når dere har sex? For å føle deg sexy? Og tåler ikke at mannen din har et helt normalt forhold til sin egen seksualitet? Syns faktisk helt ærlig at du burde jobbe med dette. Kunne bli så mye bedre for dere begge.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #71 Skrevet 22. februar 2008 Vi har det jo dritbra:) Kan ha litt lys på,men da må jeg har øynene igjen,klarer ikke se på selv som kåt:) Har ikke noe imot å se på sambo. HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #72 Skrevet 22. februar 2008 "Han har sagt at han ikke skal gjøre det så ofte"... ER DET MULIG ????????? Jeg blir helt sjokkert over enkelte damer, altså. Hva med å ta ansvar for seg selv og sitt eget forkrøplede syn på sex, istedenfor å unormalisere andres normalitet, tilskitne deres sunne seksualitet med sin egen skittenhetsfølelse, la dem lide for at man ikke takler seg selv og sin egen kropp. Undertrykke dem fordi man selv er undertrykket. Blir alt så mye bedre hvis andre har det like dårlig som en selv? Føler man seg bedre da? Får man det bedre hvis den andre får en like fattig seksualitet som en selv? Blir noen rikere av det? Det er jo virkelig helt på trynet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #73 Skrevet 22. februar 2008 javel,bare tenk sånn du. men alle mennesker er forskjellig. men det er faktisk flere her som har ca samme syn som meg.... HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #74 Skrevet 22. februar 2008 Men det er ikke akkurat majoriteten, noe som kanskje burde få deg til å tenke over hva som er normalt og ikke. Forresten begynner jeg å lure på om det er Dr. Yppert som har lagt ut dette for å skape litt storm i hønseflokken sin. Svarene dine er så sprø.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #75 Skrevet 22. februar 2008 dette er ikke yppert. hadde lagt ut navnet mitt hvis jeg ikke hadde kjent noen her.... det er vel ingen som kan definere normal,og få patent på det er det vel? meg og sambo klarer oss fint:) er bestiser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå