Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #26 Skrevet 21. februar 2008 Det er jo ikke slik at menn i et forhold tilfredstiller seg selv istedet for sex da.. Vil da tro de fleste synes det er bedre med sex enn med en kjapp ronk i dusjen.. Jeg tilfredstiller jo meg selv, men det er jo ikke istedet for sex, det blir å en helt annen måte.. vanskelig å forklare om du ikke gjør det selv..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #27 Skrevet 21. februar 2008 Hvis at jeg som anonym her inne på dib klarer å bryte ned selvtilliten din ,så har du virkelig alvorlige problemer. Gå til fastlegen din å få en henvisning til psykolog. Hvis du gir han et ultimatum pga at han onanerer i dusjen ( det er jo bare helt latterlig), så kan du være sikker på at du kommer til å ende opp alene. Og hva tror du at du gjør mot mannen din, når du får han til å skamme seg på den måten. Tror du han får god selvtillit av den grunn. Du trenger vel ikke bryte ned mannen dins selvtillit selv om du føler deg jævli. Det er du som har store problemer her, og ikke mannen din.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #28 Skrevet 21. februar 2008 jeg må bare si det at det er greit at menn tømmer seg, men når folk sier de tømmer seg fodi de får VONDT det er bare piss. sæden forsvinner faktisk av seg selv og trenger ikke tømmes.. les på internett om dere ikke tror på det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #29 Skrevet 21. februar 2008 vi har sex 3 ganger i uken ca... siden jeg har dårlig selvtillit så gjør vi det alltid med lyset av... men drit i det dere,for dere syns jo a jeg er en syk person som trenger hjelp.... hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #30 Skrevet 21. februar 2008 Til HI: 1. Mener du virkelig at ditt dårlige forhold til deg selv og den seksuelle siden av deg skal styre mannens normale seksuelle lyst? Er det din iboende, puritanistiske skittenhetsfølelse som skal sette standarden? Din dårlig selvtillit skal styre det seksuelle forholdet deres? 2. Jeg ville søkt hjelp for å bedre selvtilliten og forholdet til egen seksualitet, var jeg deg. 3. Som andre her sier; onani er ikke en erstatning. Det er et tillegg. Et naturlig gode. Jeg onanerer også selv om jeg har partner. Hadde han bedt meg om å slutte med det, fordi det gikk utover selvtilliten hans, hadde jeg virkelig begynt å lure på ham. Det hadde ikk elovet godt for forholdet.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 21. februar 2008 #31 Skrevet 21. februar 2008 det er tydelig at dette plager deg, snakk skikkelig ut med mannen din. han må da like kroppen din hvis dere har sex 3 ganger i uken.
Snupi27 Skrevet 21. februar 2008 #32 Skrevet 21. februar 2008 åååååå herrrrreeeeguuuuuuuuudddd er det mulig å hakke litt mer på den stakkars dama som bare kom med et lite spørsmål her eller??????? jeg blir skikkelig provosert og sint at dere ikke kan passe litt på hva dere sier elle rordlegge dere litt annerledes! hjelp fordi hun ikke syns det er noe koselig at mannen hennes onarer uten henne. jøssenavn alle reagerer da ulikt på akkurat dette og andre ting og selvom hun spør om dette så trenger dere vel ikke bite huet av henne for det og i TILLEGG være anonyme?????? at det GÅR AN!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #33 Skrevet 21. februar 2008 Deg om det anonym 12.42..... Bare glem hele tråden....der kunne aldri skjønt meg uansett. Har alltid syns at det er ekkelt med ronking.... Trenger ikke hjelp bare forståelse. Kan han ikke heller si til meg at han trenger sex,så kan vi ha det i stedet for at han skal luske rundt i leiligheten å gjøre det selv???
hannehormonell Skrevet 21. februar 2008 #34 Skrevet 21. februar 2008 kjære vene du! du må bare få deg noen å snakke med. Ikke stygt ment, det er ikke godt å slite med et dårlig selvbildet. Men dette vil bare forverre forholdet deres. Jeg og min samboer onanerer også hvis vi er aleine og vil ha sex. Snu på situasjonen og bli den sexye som hjelper litt til isteden. Husk ondt avler ondt og godt avler godt:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #35 Skrevet 21. februar 2008 det er jo møkka kjedelig å dra han..... åssen kan jeg være sexy når jeg ser ut som jeg er gravid,selv om jeg fikk baby for 6mnd siden??? HI
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #36 Skrevet 21. februar 2008 Du trenger ikke hjelp, bare forståelse? Det er det samme som å si at du synes status quo for din egen del er helt fint, og at den eneste som burde rette på noe her er mannen din. Og du ønsker at alle her inne skal støtte deg i det. Da ville jeg først og fremst latt være å komme med et slikt innlegg. Når du ikke engang tåler konstruktiv kritkk, eller forslag til hvordan dette kan bli bedre. De aller fleste mennesker som har et normalt syn på seksualitet, vil nemlig ikke være enig i at det er mannen din som skal legge lokk på sin seksualitet, men du som bør jobbe med deg selv. Men for all del, lev videre i offerrollen din. Lev videre med ditt skitne forhold til egens seksualitet. Dyrk det, grav deg ned i det. Det virker jo som om det er det du helst vil, ikke vokse videre.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #37 Skrevet 21. februar 2008 takk christine og emiliemor. grunnen til at jeg er anonym her,er at jeg kjenner flere av de som er her inne,og de trenger ikke vite dette. HI
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #38 Skrevet 21. februar 2008 Vet at det skjer og synes det er helt greit. Så lenge han har større behov enn meg så må han få lov til det.. ) Spesielt nå som det er lenge siden sist pga graviditet og fødsel..
hannehormonell Skrevet 21. februar 2008 #39 Skrevet 21. februar 2008 nå fikk jeg litt dårlig samvittighet siden det var så mange stygge innlegg her. Skjønner at det er ubehaglig om du ikke føler deg bra. du må finne frem dine positive sider og fokusere på den. jeg har møtt en del og kjenner en del. Alle menn har spsielle fantasier og drømmer. Om du kan finne på noe slikt med han. dessuten liker men litt å ta i. Føler du deg sexy når dere har sex ser han på deg som sexy og. Det gir det enn viss utstråling. Men ikke trug med at han ikke får noe av deg for det er sant som noen sier her at da kommer litt drømmer om andre opp..
Mamsen og lillegutt Skrevet 21. februar 2008 #40 Skrevet 21. februar 2008 Ingen har rett til å si hva som fungerer for de forskjellige familier. Her prøver vi å variere litt på hva vi gjør i sengen. Enten mye forspill med å ta på hverandre eller å bare hoppe rett i det:) Men det å gjøre det alene kunne aldri falt meg inn. liker å dele.... Har jeg alltid gjort.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #41 Skrevet 21. februar 2008 Uenige svar er ikke det samme som stygge svar. Typisk kvinner å mene det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #42 Skrevet 21. februar 2008 Greit nok, men ingen har rett til å nekte en annen å ta på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #43 Skrevet 21. februar 2008 Til hannehormonell: Det går helt fint. det er jo ikke så lett å svare når man ikke kjenner personen og situasjonen. Skal prøve å finne frem noe sexy undertøy når mensen er over,så får vi se om han heller vil ha meg enn dusjen:)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 21. februar 2008 #44 Skrevet 21. februar 2008 Det kan han ikke klare å motstå ) Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #45 Skrevet 21. februar 2008 Kanskje jeg skal oppfylle ønsket hans om å ta meg i dusjen. For det har han fortalt meg før at han ønsker. (selv om jeg vet at jeg ikke liker det,har prøvd før med en annen)
AE❤️ Skrevet 21. februar 2008 #47 Skrevet 21. februar 2008 Herregud nå må du ta deg sammen her, du valgte selv og skrive inn her og da må du tåle svar, ikke bli sur for at folk svarer, og si at de ødelegger deg osv... Jeg synes det virker som om du har store problemer med dette her, og onani er en helt vanlig uskyldig ting! Hva er det som har gjort at du føler slik avsky med det, at du føler deg skitten osv? Tror du burde slke hjelp, for det er ikke helt normalt og ha så dårlig forhold til onani!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #48 Skrevet 21. februar 2008 Blir uvel/lei meg når jeg finner ut eller at han sier at han har onanert... Føler også at det jeg gir han ikke er godt nok, og vi har sex ganske ofte... Unnskyldningen hans er at hvis han tømmer seg ofte så holder han lengre, og gjør det bedre for meg.... Kan ligge noe i det da.. men blir lei meg fordi om jeg... Blir ikke lei meg hvis jeg er bortreist.. stakkar.. da må nå han få lov til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #49 Skrevet 21. februar 2008 Spørsmålet er om du vil fortsette å være lei deg, rettferdiggjøre at du blir lei deg, eller om du vil gjøre noe med det - ved å jobbe med deg selv. Enhver må ta ansvar for seg selv, og i dette tilfellet er det hos deg problemet ligger, ikke hos ham.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #50 Skrevet 21. februar 2008 Til HI, vil bare si at jeg forstår deg veldig godt. Har det på akkurat samme måte selv. Synes det er ekkelt, selv om jeg VET at det liksom skal være naturlig, er ikke det for meg. Jeg har aldri spurt sambo om det, vel heller leve i troen om at han ikke gjør det. Sexlivet har tatt seg opp nå 7 mnd etter fødsel, men under svangerskapet var det ikke mye action her i gården gitt, og han var bare tålmodig og snill heldigvis. Det beste er sikkert og snakke med han, er litt enig i hva de andre sier her; at å nekte ham å onanere går ikke, han må jo få bestemme selv. Akkurat som du føler det ekkelt og unaturlig, føles det antakeligvis bare godt og naturlig for han! Men snakk med han, fortell han hvordan du føler det! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå