Gå til innhold

Tråd for de med termin 1. halvdel av mars.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er 82 modell og venter nr 2 nå 6 mars. Er gift på snart 6 året, har en gutt på 3år og bor i tromsø.

Har hatt et fint svangerskap, litt mye hormoner i sving..mer enn forrige gang hvertfall :) så lurer på om det er en liten jente inni der. vi venter i spenning og gleder oss til å treffe det lille vidunderete!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei alle sammen,

jeg er også på grensa med termin 15 mars.

 

jeg er 27 år og samboer på åttende året. vi har en datter på 3 år og han har en sønn fra før på 10 år. vi venter en gutt denne gangen å gleder oss veldig :)

 

Jobber med faktura og ordrebehandling og går i permisjon i morgen, jeg har jobbet 50 % siste mnd pga vond rygg men ellers så har jeg vært i kjempefin form hele svangeskapet bortsett fra litt kvalme første mnd.ene.

gikk over tia sist så er veldig spent på hvordan det blir denne gang.

 

jeg bor i sandnes og skal føde i stavanger :)

 

kjekk tråd :)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, kjekt med en slik tråd:-)

 

Jeg er ei jente på 27 år som kommer fra skudenes, men som er bosatt i kopervik. 4.februar feiriet jeg og mannen min 3 års bryllupsdag, samt at det er 11 år siden vi ble sammen. Møtte hverandre ganske tidlig altså.

Vi har en herlig gutt på 2 år og 3 mnd som heter Eirik, og venter nå en lillebror som skal få navnet Thorgrim. Terminen er 5.mars, men har tro på at han kommer litt før. Er han lik bror sin så kommer han like over helga nå. Han var nemlig 9 dager før. Håper veldig at det blir noe lignende denne gangen.

 

Formen i dette svangerskapet har vært ganske likt mitt forrige. Plaget med bekkenløsning, men ellers lite å klage over. Ikke hatt oppkast en eneste gang. Har jo begynt å bli litt tungt nå mot slutten, og har problemer med å finne en god liggestilling enkelte netter. Trøster meg med at det snart er over:-) er jo ikke så lenge til fødselen nå.

 

Har mye kynnere og maserier så merker godt at det nærmer seg. Var hos jordmor for to dager siden. Sjekket modning, og der var det klart, så nå går vi bare og venterpå at maseriene skal gå over i regelmessige rier:) eller at vannet skal gå (det var slik det hele startet sist)

Gleder oss til fødselen, hadde en fin fødselsopplevelse sist

 

Skal bli så koselig med enda en liten i hus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har vært trofast publikum til disse sidene i snart et fullgått svangerskap! Har termin 5.3. med nr 3. Har en jente på 5 1/2 og en gutt 3 1/2 fra før, og begge har kommet en uke før termin, så jeg merker jo at jeg er litt (ikke så lite heller) innstilt på at denne skal gjøre det også... Har hatt en helt håpløs natt. Trodde fullmånen kanskje kunne sette gang en fødsel her, men det eneste jeg har hatt er våkenatt med masse harde kynnere. Og her sitter jeg enda...

Svangerskapet har vært fint, med unntak av bekkentrøbbel, men det har faktisk gått seg litt til nå på slutten. det gjorde det med forrigemann også!

Skal føde på Bærum sykehus.

Lykke til alle sammen!

 

hilsen oscarsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også :)

Jeg er 25 år og venter mitt første barn, termin 4. mars. Bor sammen med min samboer, en hund og en katt. Skal føde på Ullevål, søkte først på ABC-avdelingen men der var det ikke ledig kapasitet. Svangerskapet så langt har vært veldig opp og ned, har vært 50% sykemeldt de siste 4 mnd grunnet høyt blod trykk og bekkenløsning. Nå har jeg heldigvis permisjon og venter bare på at den lille jenta vår skal se dagens lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg er 35 år og venter mitt første etterlengtede barn 8 mars. (en liten gutt) . Bor med min samboer i Bergen. Så jeg skal føde på KK.

 

Kan ikke klage på formen, men må innrømme at nå er jeg utrolig utålmodig etter å få han ut. Jeg gleder meg så enormt, og jeg kjenner etter tegn hele dagen lang.

Er blitt stor og ubevegelig det er vel det eneste plagsomme, får ikke av sokkene om kvelden:) og samboer på snøre lissene på skoene mine:)

Og han ler godt når jeg ruller meg ut av sengen:)

 

Har startet med bringebærkapsler og skal på modnings akupunktur for 2 gang i dag.Gudene må vite om alt det der funker...men jeg er lettspiselig så alt er vel verdt å prøve!

 

Blir kjekt å følge med når dere føder nå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er en jente på 29 år, er samboer og vi venter vår førstefødte nå med termindato 5.mars. (kun 6 dager til). Det er visst ganske sikkert at det er en gutt som kommer.

Vi har nettopp flyttet fra trøndelag til østlandet, og fødestedet blir A-hus.

 

Formen har vært fin hele veien, men begynner å føle meg veldig stor og tung nå. Har mye kynnere,men de har jeg hatt siden uke 26.

Skal til jordmor i morra. Er kjempespent for tiden med tanke på at fødselen er rett rundt hjørnet.

 

Lykke til, dere andre også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget en liten oppsummering jeg =0)

 

Er alle her enda da???

 

1 mars

mamma`n (+gutt i mage)og jenta Termin 1 mars! har ei jente på 2,5 år fra før.

 

2 mars

Eirin med bøllefrø i magen:) Har termin 2 mars, venter en etterlengtet prøverørs-jente. Er 82 modell, gift på tredje året, bor i stavanger.

 

3.mars

nini1976 Jeg er 31 år Min første. Vet ikke kjønn. Min samboer har to jenter fra før på 5 og 7 år, som jeg har kjent fra de var 2 og 4 år. De er hos oss annenhver uke. Vi har også to katter, som er ekstremt bortskjemte, de er mine bebiser, så kan bli spennende å se hvordan det går når de får en konkurent:-) Bor i Vestfold.

 

4. mars

MammaMira Jeg er 25 år og venter mitt første barn, termin 4. mars. Bor sammen med min samboer, en hund og en katt. Skal føde på Ullevål, søkte først på ABC-avdelingen men der var det ikke ledig kapasitet.

Trine*venter gullet 04.03.08* Jeg er 24 år og venter mitt første barn sammen med min forlovede. Vi har forøvrig vært sammen i 10 år dette året, og han har ønsket dette i noen år nå.. vet ikke kjønn av eget valg. Bor på Steinkjer, Nord-Trøndelag. Skal da føde på Levanger sykehus. Holder på å bygge nytt hus som er ferdig uka jeg har termin! Så blir spennende å se hva som blir først, fødsel eller innflytting..;)

 

 

5. Mars

Knøttelit1*Fødeklar* :) Jeg er ei jente fra nordnorge som bor i Oslo med min samboer (også nordlenning) over to år. Vi venter et "lite" knøtt 5 mars, ikke planlagt men veldig velkomment!

fisken79 Eg er ei jenta på 28 år som bur i Førde. Me gifta oss i sommar og flytta hit i haust då beggje fekk seg jobb her. Har Kjønnet veit me ikkje!

oscarsen Har termin 5.3. med nr 3. Har en jente på 5 1/2 og en gutt 3 1/2 fra før, og begge har kommet en uke før termin, så jeg merker jo at jeg er litt innstilt på at denne skal gjøre det også...! Skal føde på Bærum sykehus.

mamma050308 Er ei på 32 år, bosatt i Bergen, men er fra Haugesund. Traff en søt bergenser i -99 og flyttet til regnbyen. Gift på 7 året. Venter en liten gutt 5 mars, 1. mann. Har en katt som vi regner med kommer til å bli kjempesjalu på småtten, da han har vært "enebarn" i ca 4 år nå etter at vi måtte avlive hunden.

2. guttimagen 5.3 *fødeklar* Jeg er ei jente på 27 år som kommer fra skudenes, men som er bosatt i kopervik. 4.februar feiriet jeg og mannen min 3 års bryllupsdag, samt at det er 11 år siden vi ble sammen.

Vi har en herlig gutt på 2 år og 3 mnd som heter Eirik, og venter nå en lillebror som skal få navnet Thorgrim..

Steinbukk 79 jente på 29 år, er samboer og vi venter vår førstefødte –gutt.

Vi har nettopp flyttet fra trøndelag til østlandet, og fødestedet blir A-hus.

 

6. mars

cuba06 Jeg er en jente fra Trondheim . Jeg er samboer med en engelskmann jeg møtte på reise på Cuba sommern 2006. Vi fant ut at det var oss det skulle bli, og flyttet til Trondheim og ble gravide med en gang ;).

MB26 Jente på 26 år fra Nordland, men har bodd i Oslo i snart 5 år. Har kjøpt hus utenfor Oslo sammen med min forlovede som er 27 år og også fra Nordland. Vi har vært sammen i 4 og et halvt år og venter nå vårt første barn. Vi har en kjempesnill hund som blir 5 år til sommeren. Skal forresten føde på a-hus.

Henorsh jeg er 82 modell og venter nr 2 nå 6 mars. Er gift på snart 6 året, har en gutt på 3år og bor i tromsø.

 

7 .mars

mamsen72 *fødeklar* Er en nordlenning på 35 år, og samboer med en møring på 14.året. Vi venter vårt 3.barn sammen, en liten gutt visstnok, og har en gutt på 10 år og en jente på 4 år sammen fra før. Vi bor på Romerike.

Har termin 7.mars, og skal føde på Ahus, så det kan vel hende at jeg møter noen av dere andre der....?

 

8. mars

milleba er 84- modell bosatt i vestfold. har termin 8.mars. vet ikke hva kjønn det blir.er samboer, vi har vært sammen i 4 år. har en gutt fra før på 2 år og 2mnd. og en liten hund

Shiny83 Jeg er en jente på 24 år som venter min første 8. mars, som mest sannsynlig blir en liten gutt. Har vært sammen med samboeren min i ca 5 år og vi skal gifte oss til sommeren :-)

*BabyCakes*m/Pike*Fødeklar* Jente på 25 år... Har samboer og en "liten" gutt på 4 år...Sambo og jeg har vært sammen i 7 1/2 år...Vi bor på Skedsmokorset, som ligger utenfor Oslo... Vi, ifølge 3 UL, venter visst ei jente denne gangen...Så blir blir spennende å se om det er riktig

semma Jeg er 34 og venter barn nr 3. Bor i Vestfold og er gift på 7. året. Venter ei jente 8.mars.

-Siv- Hei, jeg er 26 år. Gift med Håkon. venter en liten gutt. Vi bor på Kongsberg. Jeg er sykepleier, og har jobbet 4 år på nyfødt intensiv i Skien. Har jobbet hjemme (hjemmesykepleie) hos ei lita jente som ble født ALTFOR tidlig, siden vi flyttet hit i september. Skal føde i Drammen.

gullbaby Jeg er 35 år og venter mitt første etterlengtede barn 8 mars. (en liten gutt) . Bor med min samboer i Bergen. Så jeg skal føde på KK.

 

10 mars

Heffalompen m/jente."Fødeklar" Er 29 år og bor i Bergen. Har termin 10 mars og venter nr. 2. Har en gutt på tre år fra før...

vipsen*med en spire*fødeklar Jeg er 27 år fra Os utenfor Bergen.. Bor der med samboeren min og vår sønn på snart 2 1/2 år.. Samboeren min har og 2 barn fra før som bor annenhver uke hos oss. så er nok å henge fingrene i....

 

11. mars

Bula-fødeklar-hjelp!!! Jeg er ei jente på 31 år som bor ved Lillehammer. Er gift og venter jente denne gangen. Har termin 11. mars. Har to barn på 4 og 6 år fra før. Dette har vært et vanskelig og tungt svangerskap sammenlignet med med de to første. Så dette blir mitt siste. Vekstkontroll i uke 36 viste at hun veide 3300g. Blir satt i gang ved termindato pga størrelsen

 

12 mars

KWK79 Jeg har termin 12 mars. Jeg bor i Sandefjord sammen med mannen min og datteren vår, Karen Sofie på 18 mnd. Vi fant hverandre raskt da han ble ny sjef på butikken der jeg jobber i 2005, og etter det har det, som dere sikkert skjønner;), gått slag i slag med barn og bryllup.

kicker_2*fødeklar* Jeg har termin 12 mars.Jeg bor i hamar sammen med forlovede og samboer og datteren vår på 3 år og 2 mnd.Vi traff hverandre i 2005 og er glade for nurket som ventes snart.Jeg er utdannet barne-ogungdomsarbeider men er arbeidsløs for øyeblikket.

sweetsquirrel Jeg har også termin 12. mars :) Bor i Porsgrunn med samboer og datter på 3 år, venter en gutt denne gangen.

Siri70 Jeg har termin 12.mars, er 37 år og har to jenter på 5 og 7 som gleder seg veldig til å blir storesøstre til det som ser ut til å være enda ei jente.Bor forøvrig i Trondheim og skal føde på St Olav.

 

13.mars

LadyLuck - med spire i magen Jente på 23 fra bergen. Samboer, med ett barn på 13 mnd.

Termin rundt 13 mars, men kommer neppe til å gå full tid. Blir enten tatt med KS rundt den 1, eller normal fødsel, men legene sier jeg neppe kommer til å gå over den 10mars (Seteleie, og h*n sitter dypt)

gravid-smurf jeg heter Tone og er 26 år. Bor på Gjøvik sammen med min samboer. Venter en (ikke planlagt) jente 13.mars, og hun er selvfølgelig mer enn velkommen!! vi har ingen barn fra før.... vi gleder oss masse, og utstyret står klart til bruk:) Både jeg og samboer er sykepleiere og jobber på sykehuset her.

 

15. mars

trinemor jeg er 27 år og samboer på åttende året. vi har en datter på 3 år og han har en sønn fra før på 10 år. vi venter en gutt denne gangen å gleder oss veldig :) jeg bor i sandnes og skal føde i stavanger :)

siwiren(fødeklar) :-) Bor i øvre eiker, har samboer og 2 teddybjørner av noen hunder:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej til alle jeg er en dansk jente på 25 årjeg er bosat i norge. (oslo) jeg er gift på 6år sammen har vi en datter på 3,5 og venter nu på nr 2 har termin den 8 mars (kvindedagen) denne gang siger de det bliver en gutt så vi krydser fingre.alt går bra men er veldig slitten og føler mig tung efterhånden er 100% klar til og få den lille ud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ei jente på 30 (snart 31) år, bosatt i Oslo med mann og en sønn på 3 år. Venter ei lita jente med termin 11. mars. Skal føde på Ullevål.

 

Har vært heldig med et greit svangerskap, og til tross for at man selvfølgelig kjenner det litt både her og der, så er formen relativt fin og jeg nyter faktisk fridagene. Håper likevel det skal skje noe om ikke så lenge, håper tulla kommer før påske i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 36 år, venter min 4 rde gutt 9 mars. bor alene,med de 3guttene mine på 11år, 8 år og 18 mnd i asker....

svangerskapet har gått greit. Jeg går ikke å tenker på når baby kommer, er kanskje ikke helt klar enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 34 år fra norland,& har samboer fra oslo,bor i bærum.Venter nr 2 nå etter snart 16 år :) Venter jente...& har ei jente :)

Gleder oss enormt nå...vi bare går her & venter på at noe skal skje snart da termin er 9 mars.

Blir en spennende fødsel dette,da lilletøtta sitter veldig godt i seteleie :)

Har bestemt meg for & gjennomføre setefødsel,vil ikke ha keisersnitt siden det tar så lang tid & komme seg etter et slik inngrep.

Bortsett fra at jeg har vært plaget med endel harde kynnere,så har formen min vært kjempebra gjennom hele svangerskapet :) Syns tiden har flydd avgårde!

 

Men,må vel ærlig innrømme at nå syns jeg at lilletøtta mi kan komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...