Gå til innhold

Kranglesiden høres ikke ut som

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du trodde at denne siden var et sted folk fikk ut frustrasjon i forhold til det å være foreldre må du nesten ta på din egen kappe, siden det faktisk står på forsiden hva denne siden er. At du tenkte det skulle være noe annet, er da ditt problem.

Siden forumet fungerer fint som det er, så er vel alle de andre du viser til smarte nok til å finne forum som passer dem bedre. Ellers er det vel rimelig å tro at denne gruppen brukere hadde klart å vri siden slik de ønsket (jeg er dog i tvil om det er så mange av dere...).

Innleggene du nevner har jeg faktisk ikke vært inne å lest engang. Fordi jeg, som du, syns de er dønn uinteressante. Men i motsetning til deg, så lar jeg være å engasjere meg i noe jeg syns er døvt. Likevel finner jeg innlegg som er både engasjerende og interessante. Og til og med seriøse.

At du har behov som ikke denne siden dekker er utelukkende trist for deg. Enten lager du dine egne innlegg, hvor du tar opp det du ønsker, eller så burde du finne deg et forum som svarer til de forventningene du har.

Det siste alternativet er kanskje det som passer best for deg?

Man kan ikke forvente at alle andre skal være slik en selv har utbytte av. Det er du vel enig i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...