Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 en side for foreldre med barn. Trodde denne siden var ment til å få ut litt frustrasjon i forhold til dette å være foreldre og ha barn. Istedet er det en side hvor de mest utenkelige temaer blir tatt opp og diskutert. Lite saklig og veldig useriøst spør du meg. Håpløst for mange som har lyst til å få ut litt frustrasjon på en seriøs måte.......
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Dette innlegget er jo bare svada. Det er ingenting som hindrer deg i å blåse ut all den frustrasjonen du måtte lyste; det er bare vås å definere utblåsningsmetoder som seriøse vs. useriøse; det er ingen som tvinger deg til å lese det du anser som usaklig; og ingen her kan ta ansvaret for hva du trodde siden var til. Enjoy.
Feita Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Her kan alle få ut sine frustrasjoner :-) Også du! Så om dine innlegg er mer seriøse enn mange andres, så er det ikke noe hinder å legge dem ut her for det. Det eneste du kan risikere er å få mer "pepper". . . . .
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Akkurat det jeg skal frem til. Du ser jo hvordan svar jeg får. Denne siden har blitt og er en side med for det meste stygge og usakelige meninger om buser, kjønnsorganer, øl, røyk og ting som ikke hører til på en slik side som dinbaby. Kan dere ikke finne dere en annen side og få ut all den dritten dere har inni dere som ikke har med barn og gjøre...........
___ Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hvilke temaer synes du burde være riktige da? Blir ganske kjedelig om alle innleggene skulle være av typen: "Grrr, nå har jeg lyst til å kaste ungen ut av vinduet!" Litt variasjon er bra, vi kan heller være saklige på de andre sidene.
___ Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor hører ikke de temaene hjemme på en slik side? Selv om vi har blitt foreldre besår livet av mer enn småbarn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Dere skjønner vist ikke så mye... Mener at denne siden har med temaer som har med foredrerollen og barn og gjøre. Selvsagt kan det være andre ting også. Men at det stort sett er innlegg om buser, stortaå i fitta osv sier jo litt om dere som syns dette er moro å bruke tiden på. Ganske frustrerende for de som vil bruke sidene til å få ut litt frustrasjon og som bare får et svada svar tilbake og de mest utenkelige kommentarerer. Sikkert flere som deler min mening.
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Dersom det sitter mange og deler den snodige meningen din, kan du jo bare legge inn innleggene du lyster og vente på at disse skal svare ...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 De får jo aldri sjans og de gidder ikke svare når man ser alle de håpløse svara fra dere. Nytter ikke da vet du. Prøv med litt respekt og ydmykhet ovenfor andre så kanskje det hjelper. jeg svarer ikke på slike innlegg som mange av dere skriver, men føler at dere må bare øse ut litt dritt uansett innlegg.............
Feita Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Det er jo ikke snodig å mene at mange av disse innleggene egentlig ikke hører hjemme på en "barneside" da. Greit at det finnes mange barnslige, uansvarlige og tåplige foreldre, men i bunn og grunn er både Bim, Dib og Barnet Mitt seriøse sider for voksne med barn (og noen barn med barn). . . . ! Ikke et sted man sitter å prater som noen jævla fjortiser!!! Du trenger ikke å gjøre deg dummere enn du er :-)
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Det er snodig å mene at innlegg om fitter, øl og røyk eller hva det nå var hindrer en selv i å legge inn de innleggene en lyster.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Sorry, men skjønte ikke helt hvem ditt svar var tenkt til??
♥Prinzessin♥ Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Saklig? Seriøs? Respekt? Ydmykhet? Hvis folk er frustrerte, tror du virkelig de gidder å vise alt dette når de kommer med en utblåsning? Samfunnet krever at vi oppfører oss overalt, så ett fristed må man da faen meg få lov til å ha. Sutrekopp.
Feita Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Både enig og uenig :-) Det jeg tror HI vil frem til, er at slike innlegg er unødvendig, og de innleggene hun helst vil ha her, drukner i fjolleinnlegg eller besvares på ufine måter! Basta bom :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 Har ikke noe med det å gjøre, men frustrasjonen bygger seg opp når man aldri kan få seriøse svar på sine frustrasjoner. I stedet kommer det som regel regler med stygge ord og ubrukelige kommentarer. Men jeg har jo skjønt det nå, at dette ikke kan diskuteres på disse sidene, da dere ikke eier respekt for andres meninger. Ha et fint liv og kos dere her inne sammen med hverandre....
Feita Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 Prinzessin . . . Så det å snakke "fjortis", er en måte for deg å få en utblåsning på? Kanskje du burde vurdere psykologhjelp. Håper ikke du påvirker ev. barn. "Er du sint en dag lille venn, kan du bare snakke om fitter og kuk. Det hjelper i hvert fall mamma". . . .! F.eks. det å få stortåa i fitta...Hjelp, sier jeg! Oh yeah!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 Akkurat ja, endelig. Og takk til deg Feita 12.07
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #19 Skrevet 20. februar 2008 Synes seriøse spørsmål stort sett får gode svar her, jeg. Det er mulig anonymstatusen din har noe med saken å gjøre, men uansett bruker svadasvarene helst å komme på innlegg av typen "jeg er frustrert over de helvetes muslimene" eller "etter å ha ransaka alt gubben eier fant jeg adressen til eksen hans i en almanakk fra 1997, bør jeg gå fra ham?" ...
♥Prinzessin♥ Skrevet 20. februar 2008 #20 Skrevet 20. februar 2008 Feita Det første jeg klarer å få ut av meg er "ehh...hæ??" Jeg har ikke nevnt ordet fjortis, fitter, kuk eller stortær. Dersom du klarer å komme med noe som er direkte knyttet til noe jeg har sagt, skal jeg svare deg seriøst. Akkurat nå er du patetisk langt ute på jordet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #21 Skrevet 20. februar 2008 Kranglesiden Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-) Står ingenting om at frustrasjonen må gjelde foreldre /barn
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #22 Skrevet 20. februar 2008 Hmmmm.......sist jeg sjekket så var det vel ikke noe regel for hva slags temaer som går ann å ta opp, KLART ikke hets av nick....veldig viktig, derimot hets av anonym står det ingenting om. Det at du føler det er håpløst her er jo egentlig greit, er nok andre sider som da er tilrettelagt for deg, som du sikkert kan få ut litt frustrasjon på en seriøs måte?!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #23 Skrevet 20. februar 2008 Sist jeg sjekket er buser et typisk tema ang barn, tenker jeg etter kan jeg huske å ha trykket 3 unger ut av det såkalte stedet *kjønnsorganet/tissen/fitta* (kalldethvaduvil) og øl og røyk er et utrolig hett tema på skravle hvis du bare formulerer deg riktig, da kan du faktisk fyke blandt topp 10 på lista=)=) Så stikk heller på vg forum heller noe der hvor barn og kjønnsorgan ikke er hovedfokus=/
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #24 Skrevet 20. februar 2008 Jeg forstår ikke hvorfor dere er her engang, dere har ikke barn, finn dere en side for folk som ikke har barn, slutt å ødelegg vår side. HI
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #25 Skrevet 20. februar 2008 Du forstår at verden snurrer ikke rundt ungene 24/7 for alle, noen ser gleden å ha en sammtale/diskutere med andre også. Jeg lurer på om du kan definere *vår* side og hvem *vår* side dreier seg om og om du kan så utpek gjerne de/dem som ikke har barn her og hvem som har. Forstår jeg ikke rett så vet jeg om nick som har *faket* til seg barn og sykdommer, men som sagt så holder de til på skravle og ikke her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå